06-11-13, 11:15
|
#7261
|
Stage 3
Join Date: Jan 2013
Posts: 88
|
Re: Club Ford Capri
m-am gandit la varianta asta, doar ca nu stiu pasii pt. a inmatricula o masina ca masina de epoca\vehicul istoric. ce fel de hartii mi-ar trebuii ? singurele lucruri pe care le stiu este : as fi scutit de impozit, taxa de mediu si rovigneta. daca m-ar putea lamurii cineva legat de acest subiect, il rog frumos sa-mi faca un update. am gasit dincolo cateva, dar daca ma duc dincolo as vrea sa iau ceva 2300 cmc v6, gt sau nu
|
|
|
06-11-13, 11:22
|
#7262
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Club Ford Capri
din pacate, pe cat de bun mecanic esti, la fel de bine va trebui sa te pricepi si la cautat informatii. baga mare!
|
|
|
07-11-13, 01:37
|
#7263
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
2300 V6 in cluj?? din pura curiozitate ce mk si cam la ce pret?
|
MK 3 si pretul..peste cat vreau eu pe Granada mea MK I
Fostul, e coleg cu noi, aici, il stim cu totii.
Quote:
Originally Posted by silencer
atunci ai spiritul in locul potrivit. problema urmatoare e ca orice capri ai cumpara din tzara, ai plati o gramada de bani pentru a il inmatricula. poate mai bine te interesezi daca il poti aduce de afara si inmatricula ca vehicul istoric.
|
SAU, iei MK I-le meu urgent si nu-l transcrii(si asa a stat 7 ani tot pe numele meu la alti 2 proprietari, mi-au platit impozitul anual, totul a fost OK, au fost oameni in primul rand) si acum e iarasi la mine, sper pana maine seara.
Iti fac imputernicire notariala si raspunzi pt orice faci cu masina, si rezolvi orice cu hartia
|
|
|
07-11-13, 06:12
|
#7264
|
Stage 4
Join Date: Dec 2011
Posts: 192
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by akg10
buna tuturor! revin cu o idee veche, cumpararea unui ford capri. nu stiti pe cineva care are de vanzare un capri?
|
Salut am eu un capri mk1 de vinzare ,acte ok,functional,motor de ford sierra 2.0 DOHC mai multe relati la tel 0745092533 Bogdan.
|
|
|
07-11-13, 16:46
|
#7265
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 115
|
Re: Club Ford Capri
salutari
caut o aripa dreapta mk3, daca stiti pe undeva va rog sa-mi ziceti
multumesc
|
|
|
17-11-13, 16:56
|
#7266
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by one.of.the.many
salutari
caut o aripa dreapta mk3, daca stiti pe undeva va rog sa-mi ziceti
multumesc
|
cauta pe bardi auto sau unix.
gasesti tot ce vrei aproape.
|
|
|
03-12-13, 19:54
|
#7267
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
am si eu o problema la care nu ii dau de cap.
De cand a venit iarna nu porneste fara sa ii dau 5-6 chei (si nu in geam ).
Istoric:
Iarna trecuta pornea ceas, in primavara am instalat o instalatie GPL pe care am folosit-o pana in toamna, inclusiv pentru porniri. De cand s-a racit vremea m-am hotarat sa trec la pornirea pe benzina si atunci a aparut beleau. Nu vrea sa porneasca la rece, la cald porneste la sfert si se comporta foarte bine. Am curatat si suflat carburatorul, am tras masina la punct, am incercat cu avans 0, i-am dat avans mai mare, am schimbat pompa de benzina cu una electrica, am reglat tacheti, am marit/micsorat nivelul in camera. Aprindere elctronica verificata, schimbat bujii...maine vreau sa schimb si fisele.
Socul functioneaza perfect.
In primele 2 chei invarte fara nici o incercare de pornire, pe la a treia incearca sa porneasca de cateva ori dar nu reuseste. Dupa o a patra o ajut cu cateva sprituri si de obicei reusesc sa o pornesc in urmatoarele 2-3 chei. In momentul porniri este subturata, relanti de 400-500 ture apoi incerc sa o accelerez si cand o tin pedala apasata incepe sa se tureze, eliberez pedala pe la 1000 de ture dar ea se tureaza singura pana la 3000 apoi revine la 1200-1300 cat o tine socul turata si nu mai sunt probleme.
Tin sa pecizez ca in iunie am facut omologarea instalatiei si atunci la noxele pe benzina a iesit foarte bine.
Carburatorul este un 32/36.
Care ar putea fi rezolvarea? Orice sfat este bine venit...am ramas in pana de idei.
__________________
masinuta mea de suflet...
|
|
|
04-12-13, 02:38
|
#7268
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
fc-za motorul in toate 4 pistoane ? verifica & spune
|
|
|
04-12-13, 06:14
|
#7269
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
motorul functioneaza perfect. Singura lui problema este pornirea pe benzina. Daca pornesc pe gaz, porneste la prime cheie, dar evit gazul la pornire din cauza vremii.
|
|
|
04-12-13, 06:48
|
#7270
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Club Ford Capri
Schimaba bujiile si mergi pe dyno sa faci o setare la GPL.
Amestecul GPL este erona pe alocuri. Acesta creeaza probleme la bujii si pe benzina nu mai pleca corect, iar cand e calda balbaie putin.
|
|
|
05-12-13, 18:54
|
#7271
|
Stage 1
Join Date: Dec 2012
Posts: 13
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by mariuslazarina
am si eu o problema la care nu ii dau de cap.
De cand a venit iarna nu porneste fara sa ii dau 5-6 chei (si nu in geam ).
Istoric:
Iarna trecuta pornea ceas, in primavara am instalat o instalatie GPL pe care am folosit-o pana in toamna, inclusiv pentru porniri. De cand s-a racit vremea m-am hotarat sa trec la pornirea pe benzina si atunci a aparut beleau. Nu vrea sa porneasca la rece, la cald porneste la sfert si se comporta foarte bine. Am curatat si suflat carburatorul, am tras masina la punct, am incercat cu avans 0, i-am dat avans mai mare, am schimbat pompa de benzina cu una electrica, am reglat tacheti, am marit/micsorat nivelul in camera. Aprindere elctronica verificata, schimbat bujii...maine vreau sa schimb si fisele.
Socul functioneaza perfect.
In primele 2 chei invarte fara nici o incercare de pornire, pe la a treia incearca sa porneasca de cateva ori dar nu reuseste. Dupa o a patra o ajut cu cateva sprituri si de obicei reusesc sa o pornesc in urmatoarele 2-3 chei. In momentul porniri este subturata, relanti de 400-500 ture apoi incerc sa o accelerez si cand o tin pedala apasata incepe sa se tureze, eliberez pedala pe la 1000 de ture dar ea se tureaza singura pana la 3000 apoi revine la 1200-1300 cat o tine socul turata si nu mai sunt probleme.
Tin sa pecizez ca in iunie am facut omologarea instalatiei si atunci la noxele pe benzina a iesit foarte bine.
Carburatorul este un 32/36.
Care ar putea fi rezolvarea? Orice sfat este bine venit...am ramas in pana de idei.
|
Din cate stiu eu ,ai alimentat cu benzina fara pb, si e pacatoasa ,la rece si cu bujii nu tocmai de calitate . Am avut si eu aceeasi problema si am cumparat bujii NGK(astea sunt probleme la motoare nu tocmai noi,odata cu venirea frigului ,si obisnuite cu PB).Pana sa cumpar NGK ardeam bujiile la aragaz si pornea la sfert.Bafta si succes. A si cao parere absolut personala GPL pe masina este o atrocitate, economic dar ,atrocitate.
Last edited by x19fordcapri69; 05-12-13 at 19:05.
|
|
|
06-12-13, 09:37
|
#7272
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Scapa de Gpl !!!
|
|
|
06-12-13, 11:57
|
#7273
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
NU !
Uraciosilor
GPL trebuie montat cum trebuie, de cine cunoaste si nu vrea neparat sa te arda la buzunar(ref la mixerul ce multe firme il baga pe gat proprietarilor de masini vechi pe carburatie). Daca ai mixer, iti face varza carburatorul.
Pe GPL ar fi normal sa porneasca OK daca totul este OK la aprindere/distributie, prin urmare bujiile(aprinderea) trebuie sa fie mult mai bune pt functionarea pe GPL, decat pe benzina, asadar daca porneste pe GPL la sfert, n-ar fi normal DELOC sa dam vina pe bujii/fise la pornirea greoaie pe benzina.
Incearca sa pui pe cineva sa dea la automat in timp ce alimentezi direct prin admisia carbului cu benzina dintr-o seringa(daca porneste chiar si pt 2-3 sec si moare e clar ca alimentarea e problema, cum am zis mai sus, carbul imbacsit/murdar de GPL datorita mixerului).
Si daca nu ai mixer, incearca totusi pornirea cu seringa
Inca o chestiune, alimenteaza si dintr-un flacon cu benzina din pompa, cred ca benzina veche din rezervor e problema
|
|
|
06-12-13, 20:07
|
#7274
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Mixer exista deasupra carburatorului, am incercat sa pun benzina noua in camera cand era goala, am bagat cu seringa pe stutul de alimentare. A dat sa o ia dar nu a reusit. Problema e ca ii dau la automat la prima cheie nimic, la a doua cheie incearca sa porneasca si are aceste incercari de multe ori. De la a treia incercas porneaaca din ce in ce mai repede si de cele mai multe ori o ia dupa ce tin accelertia in podea cateva secunde. Daca am scos bujiile sunt umede . Am incercat sa le si ard insa pana nu trecem prin cele exprimate mai sus nu vrea sa porneasca. Poate reusesc sa ii fac cunostinta cu decarburolul in aceasta seara si maine sa-i mai dau o sansa, daca nu vrea, duminica cred ca ii dau motorul jos si il schimb cu unul care ma scapa de griji pana in primavara. Poate pana atunci imi mai vin idei, s-au imi mai dati sfaturi.
|
|
|
07-12-13, 02:22
|
#7275
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
OK, deci daca ai mixer, sa stii ca ala e mizeria ce iti face probleme
incearca sa-i dai cu seringa direct in camere prin mixerul ala scarbos, sau da-l jos daca ti-e usor si vei vedea ca porneste.
Eu am zis de benzina veche, pt ca ai precizat ca ai mers doar pe GPL inclusiv pornirile, si ma gandeam ca benzina din rezervor e veche, chiar daca ai pus alta curata peste, mai recent.
Ai aprindere electronica sau cu platina ? Ca si aici e o chestie, daca ai platina, nu lua in considerare remarcile mele referitoare la benzina veche, daca ai electronica(Motorcraft, Bosch, adica originala nu GoTronic sau alte cele) fa cum am zis, puna un bidon/flacon cu benzina din pompa langa motor, baga tur/retur(daca are) in el si de acolo sa-ti faci alimentarea un timp pana ajunge sa se consume benzina din carb si sa mearga doar pe flacon, ca sa vezi imbunatatiri la pornire.
Crede-ma ca am trecut prin faze similare chiar acum 2 luni, de nu mai stiam ce sa-i fac, la mine era aprinderea in prima faza(mesteri prosti cu adaptari e k.t) iar mai apoi benzina veche de cativa ani in rezervor.
Dar la tine motivul principal e mixerul. Se dau gauri in carburator, direct in camere pt o functionare fara probleme, mixerul e un rahatel...
|
|
|
|
|