27-05-13, 07:59
|
#7156
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
...da ,nu au acum masinile pret, si o buna bucata de timp nici nu cred ca o sa aiba.
ideea de baza e ca pentru ce este construita masina, afacere sau pasiune, eu unul niciodata nu l-as putea da la remat.
pozele is vechi de 3 ani, masina de atunci s-a putut deteriora, zgaraia etc., si nici motorul de 1,6 nu o avantajeaza la vanzare, dar dupa cum o vad eu e cel putin o baza foarte buna.
de expl.capota din start trbeuie schimbata-apropo ce aveti fratilor cu capotele acestea si YZz ul asa avea?
intr-adevar undeva pe la 1500 e realul, vine inca 500 taxa de timbru,rar, etc. ..deci la cumparator oricum sta in 2200
daca nu te arde mai stai mai bine , ar fi pacat de ea la remat !
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
|
|
|
27-05-13, 08:02
|
#7157
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
................
dar toti zic ca mt75 e slab nu merita de pus..chiar daca se potriveste fara decupari...mai multi pariaza pe type9
|
Aia ''toti'' care zic ca MT75 e slaba, se inseala...
MT75 s-a folosit pe Sierra Cosworth 2.0 de 220 cp din fabrica.
Pe Sierra si Scorpio V6 2,9 150 cp tot MT 75 s-a pus.
http://www.automobile-catalog.com/ca...worth_4x4.html
http://www.fordpower.org.uk/nik/tech.html
Bineinteles ca este ok si Type 9, depinde ce vrea fiecare.
|
|
|
27-05-13, 08:06
|
#7158
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
..mai nu stiu, eu cum ti-am zis ti-am tradus numai nu am gacut eu asa ceva, daca vrei iti dau linkurile,
"aia" am fost la ei cam fac masini de curse, am vazut la ei escort mk1 cu v8 5200, un Capri mk2 cu motor la fel, un Capri pentru slalom tot cu V8 si numai cu old ford se ocupa.....si is serviceuri foarte ok.
|
|
|
27-05-13, 09:35
|
#7159
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,592
Member of: [MERCEDES] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Dle. Florin , baiatul din Iasi vrea la 1.500 de Euro - TOT , adica si masina cu acte si taxe la zi + toate piesele ! In cazul acesta , mai bine o donez ! Si imi mai pune si problema unei platforme , ca si aia il costa niste bani ! NU , hotarat NU ,
o pastrez , si sunt astfel si ultimul proprietar !
Oferta ramane valabila : cine gaseste un potential cumparator serios are comision ! Promit
|
|
|
27-05-13, 12:18
|
#7160
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
..mai nu stiu, eu cum ti-am zis ti-am tradus numai nu am gacut eu asa ceva, daca vrei iti dau linkurile,
"aia" am fost la ei cam fac masini de curse, am vazut la ei escort mk1 cu v8 5200, un Capri mk2 cu motor la fel, un Capri pentru slalom tot cu V8 si numai cu old ford se ocupa.....si is serviceuri foarte ok.
|
Eu n-am gasit pe nicaieri sa se spuna ca Type 9 sau T9 (cum se mai prescurteaza) este mai buna decat MT75 si pot sa spun ca am intrat pentru acest subiect pe zeci poate chiar peste suta de forumuri si website-uri.
Singurele impedimente sunt urmatoarele:
1. se gasesc foarte greu MT75-uri cu clopotul corect (V6) tractiune spate. De cele mai multe ori se fac conversii.
2. cursa ambreiajului daca folosesti volanta de 2.8 trebuie ajustata
3. suportul trebuie adaptat
4. trebuie sa folosesti suporti mai scunzi ca sa nu modifici tunelul cutiei
5. trebuie neaparat sa folosesti cardan din doua bucati si neaparat mobil, pentru ca prinderea in cutie e fixa. Cardanul se face din bucata spate de Capri 2.8, bucata fata de MT75. Taiat, sudat si echilibrat.
6. trebuie coborat cardanul din prinderea de caroserie
7. trebuie modificata timoneria daca nu vrei sa stea putin mai in spate (asta nu e chiar o problema)
8. cititorul de viteza trecut pe mecanic (daca vrei sa fie functional vitezometrul original)
eu mai am de pus la punct 2, 3, 5 si 6
Avantajul este ca odata rezolvate toate acestea poti sa te duci pana in 250-300 cp (in functie de starea cutiei) fara nicio problema si daca se strica cutia poti gasi oricand alta la preturi cel putin decente (~100 euro la noi).
Type 9 cu toate internele noi si upgradata ca sa reziste pana la aceeasi valoare ca MT75-ul, te costa undeva in jur 13.000 de lei, daca nu chiar mai bine.
|
|
|
03-06-13, 10:23
|
#7161
|
Stage 3
Join Date: Jan 2013
Posts: 88
|
Re: Club Ford Capri
poate ma adresez in locul gresit dar..as vrea sa-mi cumpar si eu un ford capri :-< nu stiti unde pot gasi ? mai ales daca ar fi prin cluj ar fi super
|
|
|
04-06-13, 07:22
|
#7162
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Salutare.
Eu pe Taunusul meu am avut T9, iar acum am MT75 si motor 2.9, V6 Cosworth supraalimentat. Iti pot spune ca MT75-ul este singura cutie care rezista peste aprox. 250cp. Am folosit volanta de 2.8 deoarece este mai usoara decat cea de 2.9, diametrul fiind acelasi, iar la rulmentul de presiune nu am facut nici o modificare, doar ca am folosit parghia de actionare de la cutia originala T9.
Am scurtat suportul si levierul de comanda al schimbatorului cu 30mm pentru a se centra pe gaura din tunel, deoarece venea prea in spate.
Tunelul nu necesita nici o modificare, dar suportul cutiei trebuie coborat cu vreo 30-35mm si modificat cardanul dupa cum scrie la pct.5.
Personal iti recomand sa nu iti bagi banii in modificarea motorului pentru ca este de generatie veche, nu prea are potential si o sa cheltuiesti o gramada de bani si timp. Mai degraba faci un swap cu un motor de generatie noua pe injectie.
Eu am trecut prin faza in care esti tu acum si iti dau aceste recomandari pentru a te scuti sa pierzi o gramada de bani si efort, deoarece nu intotdeauna solutia cea mai ieftina se dovedeste a fi cea mai ieftina
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Eu n-am gasit pe nicaieri sa se spuna ca Type 9 sau T9 (cum se mai prescurteaza) este mai buna decat MT75 si pot sa spun ca am intrat pentru acest subiect pe zeci poate chiar peste suta de forumuri si website-uri.
Singurele impedimente sunt urmatoarele:
1. se gasesc foarte greu MT75-uri cu clopotul corect (V6) tractiune spate. De cele mai multe ori se fac conversii.
2. cursa ambreiajului daca folosesti volanta de 2.8 trebuie ajustata
3. suportul trebuie adaptat
4. trebuie sa folosesti suporti mai scunzi ca sa nu modifici tunelul cutiei
5. trebuie neaparat sa folosesti cardan din doua bucati si neaparat mobil, pentru ca prinderea in cutie e fixa. Cardanul se face din bucata spate de Capri 2.8, bucata fata de MT75. Taiat, sudat si echilibrat.
6. trebuie coborat cardanul din prinderea de caroserie
7. trebuie modificata timoneria daca nu vrei sa stea putin mai in spate (asta nu e chiar o problema)
8. cititorul de viteza trecut pe mecanic (daca vrei sa fie functional vitezometrul original)
eu mai am de pus la punct 2, 3, 5 si 6
Avantajul este ca odata rezolvate toate acestea poti sa te duci pana in 250-300 cp (in functie de starea cutiei) fara nicio problema si daca se strica cutia poti gasi oricand alta la preturi cel putin decente (~100 euro la noi).
Type 9 cu toate internele noi si upgradata ca sa reziste pana la aceeasi valoare ca MT75-ul, te costa undeva in jur 13.000 de lei, daca nu chiar mai bine.
|
|
|
|
04-06-13, 11:06
|
#7163
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Cred ca motorullui e gata deja, si a inghitit cam tot cat al tau...
|
|
|
06-06-13, 19:04
|
#7164
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Xdriver
Salutare.
Eu pe Taunusul meu am avut T9, iar acum am MT75 si motor 2.9, V6 Cosworth supraalimentat. Iti pot spune ca MT75-ul este singura cutie care rezista peste aprox. 250cp. Am folosit volanta de 2.8 deoarece este mai usoara decat cea de 2.9, diametrul fiind acelasi, iar la rulmentul de presiune nu am facut nici o modificare, doar ca am folosit parghia de actionare de la cutia originala T9.
Am scurtat suportul si levierul de comanda al schimbatorului cu 30mm pentru a se centra pe gaura din tunel, deoarece venea prea in spate.
Tunelul nu necesita nici o modificare, dar suportul cutiei trebuie coborat cu vreo 30-35mm si modificat cardanul dupa cum scrie la pct.5.
Personal iti recomand sa nu iti bagi banii in modificarea motorului pentru ca este de generatie veche, nu prea are potential si o sa cheltuiesti o gramada de bani si timp. Mai degraba faci un swap cu un motor de generatie noua pe injectie.
Eu am trecut prin faza in care esti tu acum si iti dau aceste recomandari pentru a te scuti sa pierzi o gramada de bani si efort, deoarece nu intotdeauna solutia cea mai ieftina se dovedeste a fi cea mai ieftina
|
Cand spui "parghia de actionare" te referi la furca de Type 9 si rulmentul aferent, nimic altceva?
E poveste veche cu motorul, iar target-ul este unul singur: cel mai puternic cologne 2.8 aspirat carburatie din uniune, cel putin.
Cat despre bani, asa este, ai perfecta dreptate, dar nu regret.
Last edited by Silencer Power; 06-06-13 at 19:10.
|
|
|
06-06-13, 19:15
|
#7165
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by akg10
poate ma adresez in locul gresit dar..as vrea sa-mi cumpar si eu un ford capri :-< nu stiti unde pot gasi ? mai ales daca ar fi prin cluj ar fi super
|
depinde cat esti dispus sa investesti....
|
|
|
06-06-13, 19:20
|
#7166
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
... va citesc posturile si imi vad viitorul sumbru
am aceleasi planuri cu un mk1, ma joc cu ideea de RS de 3100....
|
|
|
07-06-13, 08:30
|
#7167
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
[QUOTE=Silencer Power;5493520]Cand spui "parghia de actionare" te referi la furca de Type 9 si rulmentul aferent, nimic altceva?
Exact.
|
|
|
07-06-13, 18:46
|
#7168
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
si nu a trebuit sa modifici clopotul in niciun fel? e suficient de lunga furca la iesirea din clopot? distanta dintre cuiul de la type 9 si fata clopotului este aceeasi ca cea de la mt75? daca este asa m-ai scutit de o mod destul de laborioasa
|
|
|
08-06-13, 07:07
|
#7169
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Xdriver
Salutare.
Eu pe Taunusul meu am avut T9, iar acum am MT75 si motor 2.9, V6 Cosworth supraalimentat. Iti pot spune ca MT75-ul este singura cutie care rezista peste aprox. 250cp. ...............
Tunelul nu necesita nici o modificare, dar suportul cutiei trebuie coborat cu vreo 30-35mm si modificat cardanul dupa cum scrie la pct.5.
...............................
|
La mine la Capri a trebuit modificat tunelul ca sa incapa MT75. Patrea de tunel de sub bord (la imbinarea motor cu cv) a trebuit largita cam 4-5 cm pe fiecare parte, apoi ''pierdut'' in forma de trunchi de semicon (!), pana in zona manetei de la schimbatorul de viteza unde s-a terminat modificarea.
|
|
|
08-06-13, 09:02
|
#7170
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
La mine la Capri a trebuit modificat tunelul ca sa incapa MT75. Patrea de tunel de sub bord (la imbinarea motor cu cv) a trebuit largita cam 4-5 cm pe fiecare parte, apoi ''pierdut'' in forma de trunchi de semicon (!), pana in zona manetei de la schimbatorul de viteza unde s-a terminat modificarea.
|
Asta pentru ca nu ai folosit tampoane pentru motor mai scunde, asa cum spuneam intr-o postare anterioara.
|
|
|
|
|