Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 15-07-08, 04:50   #31
thehuhu

Stage 4
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 201
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Ford Modeo

un kit de ambriaj SACHS e intre 900-1500 lei nou,pret magazin.(rulment+placa+disc).
manopera cam 500lei.
thehuhu is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 23:27   #32
lukhian

Stage 5
 
lukhian's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,163
Default

salut, kit-ul de ambreiaj ar fi cam asa 6.5mil kit ambreiaj,4mil rulmentul, 15mil volanta, mie la service mi-a cerut 25mil.....cel mai bine e sa schimbi tot kitul, daca zangane cand apesi un pic ambreiajul e rulmentul, dar sa nu te iei dupa cei ce zic sa schimbi doar rulment ca o sa ai probleme dupa si ai sa regreti sa umbli de 2 ori, daca fluiera cand stai pe loc cu ea pe liber e de la volanta, e un fluierat continua si se simte si cu geamul inchis, in general se strica de la plecari forja si de astea....si eu o sa trebuiasca sa il schimb dar mai astept sa pice de tot...

banii nu includ manopera de la service undeva la 4mil, se gasesc si chituri mai ieftine,,,,pretul reflecta calitatea

Last edited by NWZeu; 17-07-08 at 12:26.
lukhian is offline   Reply With Quote
Old 20-07-08, 20:55   #33
bcr8iv2003

Stock
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 9
Default Re: Ford Modeo

le-am comandat, pentru modelul meu au fost asa: volanta = 1550 lei, kit ambreiaj= 825 lei, astea au fost LUK, rulmentul de presiune nu se potrivea decat de la FORD - 750 lei, am ales sa schimb tot, asa sper sa nu am probleme ceva timp . Garantia este de 18 luni piese+lucrare, sachs erau mai scumpe unde am fost eu. Problema cu stopurile nu am rezolvat-o, tre sa vad un electrician, Salut !
bcr8iv2003 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-08, 21:18   #34
lukhian

Stage 5
 
lukhian's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,163
Default Re: Ford Modeo

scump tare, ma gandesc cu jale si eu la mine ca tre sa schimb, dar a naibii sa fiu ca nu schimb pana nu pica de tot, poate ma tarai cu ea asa inca vreo 10.000km, unii zic ca merge...depinde de stilul de condus
lukhian is offline   Reply With Quote
Old 13-08-08, 23:42   #35
mariusARD

Stage 3
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 94
Member of:
[FORD]
[VW]
Default Re: Ford Modeo

am si eu o intrebare ... de la ce peco ati recomanda sa alimentez tinand cont ca sunt un "dieselar", ca m-am lamurit cu omv-ul pentru ca fostul proprietar numai de acolo alimenta si m-a lasat fara injectorul 2 si 4 acum alimentez de la petrom .. e mai bine nu?
mariusARD is offline   Reply With Quote
Old 14-08-08, 08:46   #36
bcr8iv2003

Stock
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 9
Default

Quote:
Originally Posted by mariusARD View Post
am si eu o intrebare ... de la ce peco ati recomanda sa alimentez tinand cont ca sunt un "dieselar", ca m-am lamurit cu omv-ul pentru ca fostul proprietar numai de acolo alimenta si m-a lasat fara injectorul 2 si 4 acum alimentez de la petrom .. e mai bine nu?
Nu stiu ce sa zic daca e mai bine sau nu, parerea mea este ca de oriunde ai alimenta mai devreme sau mai tarziu tot la injectoare se ajunge, asta e buba la Ford, injectoarele si ambreajul. Unii spun sa nu mergi cu rezervorul mai putin de sfert, sa nu adune gunoaiele, sa schimbi regulat filtrul de motorina...... Eu le-am curatat, e mult mai putin costisitor decat sa cumperi altele noi ( 1600 lei unul nou). Din cate am auzit anul asta o sa se deschida un service in Bucuresti cu instalatie completa de curatare a injectoarelor, ca la carte, sa vedem, ce o sa iasa
P.S : Majoritatea prietenilor mei regreta ca si-au luat Ford din cauza acestor probleme, eu zic ca merita, schimbi ambreajul la 150.000, niste spalaturi de injectoare pe alocuri dar in schimb ai o masina foarte tare frate!

Era sa uit, mai spuneam eu ca am niste probeleme, cu casetofonul, ca nu prinde nici un post de radio, si cu stopurile ca se aprindeau cand apasam ambreajul. Poate ajut pe cineva......Casetofunul nu avea ce ma asteptam ( adica antena scoasa din spate ) are un defect al lui, deci nu am ce sa fac, decat sa cumpar unul nou, dar mai bine ascult numai cd-uri . Stopurile se aprindeau cand schimbam vitezele ( deci apasam ambreajul) pentru ca :
1. nu aveau masa
2. pedala de frana calca pe o placa, era putin indoita spre stanga iar pedala de ambreaj freca putin pe placa asta si imi aprindea stopurile. Toata treaba asta plus schimbat becuri proiectoare, pozitii, a costat 10 lei manopera si 60 lei becurile, care nu sunt de Ford ca alea costau triplu. Deci mai exista si chestii mai ieftine.
Tre sa schimb uleiul; stie cineva cati litri de ulei intra in Duratorq TDCI 2,0l , 130 cp de la Mondeo ? Care e cel mai bun ulei si cam cat costa toata afacerea asta + filtru de ulei .... Multumesc !

Last edited by NWZeu; 14-08-08 at 13:09.
bcr8iv2003 is offline   Reply With Quote
Old 14-08-08, 13:08   #37
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Modeo

Am sa va raspund amandurora intr-un singur post:
- iti recomand motorina de la MOL doar cea euro4 - nu folosi euro5 si evita cat poti de mult Petromul.
- injectoarele se "curata" doar cu ultrasunete, orice alta solutie este o inventie si sa nu o credeti.
- legat de sfertul de rezervor minim - este ok.
- legat de radio - este o problema a unitatilor Sony care au un stabilizator cu quart de banda, majoritatea au aceasta problema (inclusiv al meu ), insa compenseaza la capitolul CD unde se aude extraordinar de curat.
- legat de ulei - foloseste-l pentru Diesel pe cel Motorcraft (original), atat timp cat il schimbi regulat si il exploatezi corect nu iti va genera probleme. In motorul ala intra in jur de 5 litrii de ulei, verifica manualul utilizatorului, in cazul in care nu il ai iti voi raspunde eu in alt mesaj.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 15-08-08, 14:24   #38
lrazvani

Stage 4
 
lrazvani's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
Default Re: Ford Modeo

salutare...ca sa nu mai deschid al topic , vreau sa stiu si eu in cat timp atinge suta un mondeo din 2001 2.5 v6 170 cp(benzina) ....eu am gasit pe internet 10,3 sec da vecinu asta a meu care il are zice ca in 8.5 sec...care e adevaru? ca fiind model mai vechi nu am gasit date tehnince concrete .
lrazvani is offline   Reply With Quote
Old 15-08-08, 15:02   #39
thehuhu

Stage 4
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 201
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Ford Modeo

8-9 sec , in functie de gume fata
thehuhu is offline   Reply With Quote
Old 28-08-08, 11:03   #40
darkwolfy

Stage 2
 
darkwolfy's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 69
Default Re: Ford Modeo

Schimbat kit ambreiaj : placa presiune + disc [LUK] : 685 RON.
Schimbat placute frana[fata+spate] : 290 RON
Manopera: 400 RON.

..... mai trebuie sa schimb telescoapele... toate 4 .

Insa, mi-a aparut o alta problema ....... cand accelerez brusc, mai intai am 1-2 secunde in care parca imi trage aer fals pe undeva ( la apasarea acceleratiei...se aude un mic suierat...), si abia apoi se accelereaza . Sa traga aer fals pe la clapeta ? ....

Last edited by darkwolfy; 28-08-08 at 11:18.
darkwolfy is offline   Reply With Quote
Old 28-08-08, 11:05   #41
darkwolfy

Stage 2
 
darkwolfy's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 69
Default Re: Ford Modeo

Quote:
Originally Posted by lukhian View Post
salut, kit-ul de ambreiaj ar fi cam asa 6.5mil kit ambreiaj,4mil rulmentul, 15mil volanta, mie la service mi-a cerut 25mil.....cel mai bine e sa schimbi tot kitul, daca zangane cand apesi un pic ambreiajul e rulmentul, dar sa nu te iei dupa cei ce zic sa schimbi doar rulment ca o sa ai probleme dupa si ai sa regreti sa umbli de 2 ori, daca fluiera cand stai pe loc cu ea pe liber e de la volanta, e un fluierat continua si se simte si cu geamul inchis, in general se strica de la plecari forja si de astea....si eu o sa trebuiasca sa il schimb dar mai astept sa pice de tot...

banii nu includ manopera de la service undeva la 4mil, se gasesc si chituri mai ieftine,,,,pretul reflecta calitatea

rulmentul de ambreiaj , cel hidraulic, il gasisem la 800 si ceva RON, iar volanta...ca are masa dubla... la 1800 RON. LUK ... parca.
darkwolfy is offline   Reply With Quote
Old 07-03-10, 20:04   #42
georgeGAM

Stage 2
 
georgeGAM's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 45
Default Re: Ford Modeo

1. Conceptul de injectoare proaste la TDCI este din start eronat. Sunt doar foarte pretentioase la motorina. Stiati ca in Germania si alte tari vestice injectoarele cad dupa 300-350 de mii?
2. Nu folositi aditivi, acestia scurteaza viata injectoarelor. Folositi Metabond(aditiv de motorina) 20ml la fiecare 2 plinuri. Este singurul eficient.
3. Nu caut sa fac reclama acestui aditiv, va dau doar niste sfaturi, pt a putea si voi sa aveti afisat pe bordul Fordului vostru 320000km ( fara reparatii )ca mine.
4. Tdci este un subiect delicat si tratat cu mare atentie de unul din cei mai buni oameni in DIRECT INJECTION. Veniti la Pitesti sa vedeti mostre de motorina de la diverse peco si discutati cu el. O sa va convingeti ca OMV si/sau Petrom sunt singurele care inca mai vand combustibil( folositi doar premium diesel).
5. Masina te tine asa cum si tu ai grija de ea. Mult succes si nu faceti economie la carburant!!
georgeGAM is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 07:22   #43
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Modeo

Metabondul ala e o mizerie, indiferent de aditivii de pe piata, nici unul nu e recomandat, o motorina de calitate e oricum aditivata, asadar necesitatea unui astfel de "adjutant" e nula, exploatati corect motorul!
NWZeu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -