Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford |
03-03-08, 15:32
|
#16
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 232
Member of: [FORD]
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Chiar nu stie nimeni de la ce se incalzeste asa de tare si repede motorul?am reparat furtunul care supura un pic,are apa destula in vasul de expansiune,face presiune un pic in el.D la ce ar mai putea fii?Pompa de apa?cum o pot verifica?
|
|
|
04-03-08, 08:54
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 232
Member of: [FORD]
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Am scos potentiometrul/senzorul,i am facut poze daca stie cineva s m spuna si mie ce este si care este rolul lui?cand invart de el se accelereaza,el raspunde de relantii?in gaura aia intra parghia de la clapeta de acceleratie,si el se invarte o data cu deschiderea clapetei.Ptr incalzirea motorului nu am gasit rezolvare,astept sugestii.
|
|
|
06-03-08, 16:16
|
#18
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 69
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
...ai incercat sa faci o "aerisire" completa a circuitului de racire ? ... sau cum se zice .... poate intr-adevar...ai aer pe acolo....
zic si eu...daca gresesc... nu ma bateti
|
|
|
06-03-08, 17:09
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 232
Member of: [FORD]
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Quote:
Originally Posted by darkwolfy
...ai incercat sa faci o "aerisire"
zic si eu...daca gresesc... nu ma bateti
|
Am facut si eu, au facut si cei de la service cand am bagat antigel in toamna. Eu cred ca sunt infundate unele trasee de apa si am vazut ca se poate curata cu otet, dar im i este frica s a nu stric ceva, poate arde o garnitura ceva s i strica un senzor. Intreb s a stiu sigur.Daca nu -m i raspunde nimeni am s a fac jumatate apa jumatate otet.
Last edited by NWZeu; 06-03-08 at 21:58.
Reason: am corectat eu, este ULTIMA OARA cand te atentionez
|
|
|
09-03-08, 21:37
|
#20
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 232
Member of: [FORD]
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
HAHAHA Azi am bagat otet in instalatia de racire, pacat ca nu am avut timp sa il tin mai mult de 1 ora, chiar functioneaza, a scos ceva noroi(rugina) dar nu cred ca de la asta se incinge asa tare motorul. Nu sunt sigur daca pompa de apa functioneaza asa cum trebuie. Dar nu inteleg un lucru, am bagat apa in sistemul de racire (cu motorul pornit, asa am vazut ca intra mai bine) si am lasat vasul de expansiune fara dop dupa ce am terminat de pus aproape 7 litrii de apa, am zis sa iasa tot aerul bine, furtunul care duce la radiator care are in cap un senzor a fost rece pana ce a ajuns acul la temperatura la jumatate, apoi s-a incalzit, deci logic senzorul functioneaza in parametrii si a deschis traseul catre radiator. Acul a continuat sa se miste catre rosu (asta in timp) iar cand a ajuns la ultima gradatie a pornit electroventilatorul, a mers 30 de sec maxim 1 min si a dat 2 litrii afara prin vasul de expansiune. Ce inseamna asta?Cand bolboroseste apa in vasul de expansiune stiu ca este arsa garnitura de chiulasa,dar nu scoate fum alb deloc. Este normal atunci cand apa este foarte incinsa sa o dea afara prin vas daca nu are capacul pus? Stiu ca nu este indicat sa desfaci capacul la vas cand inca este incalzit motorul, dar nici asa sa scoata o gramada de apa. Cine se pricepe sa-mi spuna si mie, eu habar nu am sa o scot la capat cu masina asta ca mi-a mancat zilele. Multumesc
Last edited by NWZeu; 10-03-08 at 13:04.
|
|
|
10-03-08, 13:09
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Ai pus cam multa apa in instalatie, de aia da afara, plus ca mai creste si presiunea si ai grija cu aceste "inventii" plus umblatul cu capace deschise: pe capac scrie mare WARNING ... apa aia cand e motorul "cald" are 90 de grade deci e aproape de punctul fierbere si e si sub presiune si nu ai fi primul care ajunge la urgenta cu arsuri destul de serioase.
Ti-am mai zis si pe alt topic: mergi cu masina la un service specializat decat sa faci vreo grozavie pe care o vei regreta.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
10-03-08, 16:15
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Jan 2006
Posts: 25
Member of: [FORD]
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Cum a zis si NWZeu mai bine mergi cu ea la cineva care sa pricepe sa vada unde e problema.
Asa patisem si eu la un moment dat la Mondeo-ul meu (MK1 din '95 1.6, 16v) de se incalzea motorul foarte repede si urca acul pana la L. La mine s-a rezolvat pb cu schimbarea termostatului si cu curatatul mufei de contact a electroventilatorului pentru ca nu mai facea bine contact si pornea prea tarziu sau chiar deloc.
|
|
|
13-03-08, 20:54
|
#23
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 61
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Referitor la turatia motorului cand mai unpic si iti murea motorul,si eu am patit tot asa si a fost vorba de stabilizatorul de relanti.e un sierra din 92 de 2.0i.
|
|
|
16-03-08, 19:23
|
#24
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 232
Member of: [FORD]
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Am gasit timp si am curatat si galeria plus motorasul de relantii,nu mai are nicio problema,nu mai am nici probleme cu incalzirea motorului.
|
|
|
02-02-11, 13:54
|
#25
|
Stock
Join Date: Feb 2011
Posts: 1
|
Re: Motorul s incalzeste repede si aproape de rosu
Quote:
Originally Posted by bogdangepeto
Am un Ford Escort 1,6 16v 1998 benzina,problema este ca motorul se incalzeste foarte repede,adica in 5 km 10 km acum pe timp de iarna ajunge acul de la temperatura intre A si L.Binenteles cand a ajuns la L porneste electroventilatorul si l raceste pana la jumatate adica la M.Asta este o problema sau este ''in parametrii''?este normal s se incalzeasca asa repede?Multumesc anticipat
|
pe linga termostat, mai este si o pompa care asigura circulatia lichidului in sistem. Daca termostatul se deschide la temperatura de 70 grade pentru a putea porni circulatia mare si pompa de apa da presiunea necesara a circulatiei lichidului, apoi electroventilatorul nu trebuie sa se porneasca iarna.
cauza poate fi si daca in sistem ati avut apa, in cazul asta peretii din interior prind rugina si nu se efectueaza eficient racirea.
dar mai exact ar trebui de verificat pompa.
|
|
|
|
|