Am rezolvat...greu, dar am reusit pana la urma.
Am avut pistonul care actioneaza sabotul spre fata de la cilindrul receptor iesit de tot din cilindru si sabotul ramanea impins in tambur (nu mai retragea pistonul dupa ridicarea pedalei de frana iar lichidul de frana incepuse sa curga din greu in tambur). Sabotii nu erau foarte uzati. Ca sa schimb cilindrul receptor, am fost nevoi sa tai conducta metalica care alimenteaza cilindrul receptor de franare (si implicit sa o schimb si pe ea, 30 ron ambele din dezmembrari) pentru ca nu am reusit sa desfiletez piulita din cilindrul receptor. Aceeasi situatie si la aerisitorul franei, care nu a vrut neam sa se desfileteze, ca sa scot cilindrul si unul dintre suruburile de prindere cilindru.
5 ore de munca in 2 persoane, timp in care am facut un drum si la dezmembrari.
Foarte dificil pentru noi cei cu tamburi spate, in situatii de genul in care am fost eu.
Ferice de cei cu discuri pe spate.
Un sfat pentru cei cu tamburi de franare pe spate, indiferent de masina; periodic dati cu un spray degripant pe suruburile alea din spatele tamburului, ca altfel o sa aveti de muncit la o lucrare ca asta de o sa va vina sa dati foc masinii
. In plus, daca va schimbati sabotii, schimbati obligatoriu si cilindri receptori de franare, chiar daca vi se pare ca sunt ok (eu am platit pe ei 62 ron, nu este o avere).
Intr-un final costuri lucrare:
-saboti LPR 90 ron;
-arcuri pentru saboti ATE 78 ron;
-cilindrii receptori franare FEBI 62 ron;
-conductele metalice pentru lichid frana (dezmembrari) 30 ron;
-lichid frana DOT 4 20 ron/500ml;
-spray curatare frane 15 ron;
-spray degripant 15 ron.
-6 beri la oferta kaufland 10 ron
Altfel nu merge ABSOLUT deloc lucrarea.
Multumesc pentru sugestii.