Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 16-08-12, 14:11   #1
Kedy
AfterDark Racing Member


Stage 5
 
Kedy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of:
[AfterDark Racing]
[FORD]
[DACIA]
[4Tuning International]
Default Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Salut,

Am o Fiesta 1,4i 16 V an 2004 transmisie Durashift EST (este cutia semiautomata). M-am apucat sa ii fac revizia am schimbat uleiul de motor si toate filtrele si am zis ca ar fi bine sa schimb si uleiul din cutie ca de cand e la mine (2007) nu l-am schimbat. Problema e ca nu gasesc pe unde sa il schimb (am fost si la service cu ea nu reprezentanta Ford) si nici ei nu au reusit sa il schimbe. Intrebarea mea stie careva pe unde ar putea avea bulbi de golire si umplere? Din ce am mai citit pe net parerile sunt impartite uni spun ca fluidul de transmisie nu s-ar schimba, alti spun ca sunt cutiile de viteze capsate iar alti spun ca se schimba undeva dupa 120000.

Please help a brother out!
__________________
Kedy is offline   Reply With Quote
Old 19-08-12, 08:59   #2
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Pentru inceput trebuie sa mentionez ca uleiul din acest tip de cutie de viteze NU se inlocuieste.....doar se complecteaza DACA este cazul.
Uleiul cu,,,care vine cutia de viteze de Ford....nu ai sa-l gasesti la cumparare nici la reprezentanta.....asta in cazul in care doresti sa cumperi asa ceva.
Ce au 'ei' la vanzare sau in service-uri (ma refer la fluide/ulei)sunt doar niste inlocuitori de mult mai slaba calitate....
Mai jos las o imagine din manual unde se gaseste busonul de golire/umplere la cutie.
Atentie la demontarea capacului de plastic din fata cutiei de viteze....dar si la remontare,pentru a nu deteriora clemele de prindere.

Sa auzim de bine.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	buson umplere.JPG
Views:	690
Size:	258.5 KB
ID:	2527199  
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-12, 21:18   #3
Kedy
AfterDark Racing Member


Stage 5
 
Kedy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of:
[AfterDark Racing]
[FORD]
[DACIA]
[4Tuning International]
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by valentin16 View Post
Pentru inceput trebuie sa mentionez ca uleiul din acest tip de cutie de viteze NU se inlocuieste.....doar se complecteaza DACA este cazul.
Uleiul cu,,,care vine cutia de viteze de Ford....nu ai sa-l gasesti la cumparare nici la reprezentanta.....asta in cazul in care doresti sa cumperi asa ceva.
Ce au 'ei' la vanzare sau in service-uri (ma refer la fluide/ulei)sunt doar niste inlocuitori de mult mai slaba calitate....
Mai jos las o imagine din manual unde se gaseste busonul de golire/umplere la cutie.
Atentie la demontarea capacului de plastic din fata cutiei de viteze....dar si la remontare,pentru a nu deteriora clemele de prindere.

Sa auzim de bine.
Multumesc frumos, raman dator pe viata. Daca da-i prin Hunedoara vreodata da-mi un semn sa bem o bere fac cinste
Kedy is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 15:54   #4
mihaitamihu

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 2
Unhappy Re: cd

salut am si eu o problema vreau sa aflu si eu codul la un cd pentru un ford ka model 6000 seria M 15687
mihaitamihu is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 15:56   #5
mihaitamihu

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 2
Talking Re: cd

am uitat sa va intreb cum bag codul si pe ce trebuie sa apas sa mil ia
mihaitamihu is offline   Reply With Quote
Old 05-06-14, 07:29   #6
vasilesaioc

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 8
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by valentin16 View Post
Pentru inceput trebuie sa mentionez ca uleiul din acest tip de cutie de viteze NU se inlocuieste.....doar se complecteaza DACA este cazul.
Uleiul cu,,,care vine cutia de viteze de Ford....nu ai sa-l gasesti la cumparare nici la reprezentanta.....asta in cazul in care doresti sa cumperi asa ceva.
Ce au 'ei' la vanzare sau in service-uri (ma refer la fluide/ulei)sunt doar niste inlocuitori de mult mai slaba calitate....
Mai jos las o imagine din manual unde se gaseste busonul de golire/umplere la cutie.
Atentie la demontarea capacului de plastic din fata cutiei de viteze....dar si la remontare,pentru a nu deteriora clemele de prindere.

Sa auzim de bine.

Am si eu cateva intrebari pentru tine(ca vad ca estipregatit)
La un ford Fusion 2003 benzinar cu cutie automata Durashift,zice meseriasul ca s-a dus calculatorul cutiei de viteze(ca a intrat apa in el)
Unde este plasat acest calculator?E posibil sa intre apa?Se mai poate repara acest calculator?Cat ar costa nou/SH?se mai merita reparat sau cumparat unul nou?
Multumesc
Vasile 0740137832
vasilesaioc is offline   Reply With Quote
Old 05-06-14, 15:08   #7
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Greu de crezut sa fi intrat apa in acel actuator...
Posibil sa existe erori,la o testare cu IDS sau Ford-VCM...
In afara de aceasta,trebuia verificat nivelul lichidului(musai DOT4)
Este necesara o aparatura (416-D001) care ajuta la o diagnosticare cat mai corecta.(mai ales daca sunt scapari de lichid/presiune)
Diagnosticarea corecta se face in paralel(atat cu Ford-VCM/IDS dar si cu acea pompa de vacuum).

Pe cutia de viteze exista 2 motoare(actuatori) ..foarte posibil sa fi cedat unul dintre ele...

Las si cateva imagini,spre exemplificare.oricum,in probleme legate de transmisie semi-automata,fara un minim necesar de echipament/scule dedicate, nu poti face mai nimic.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	CV automata fusion.JPG
Views:	366
Size:	205.0 KB
ID:	2993880   Click image for larger version

Name:	CV automata fusion 2.JPG
Views:	310
Size:	194.4 KB
ID:	2993881   Click image for larger version

Name:	CV automata fusion 3.JPG
Views:	223
Size:	144.2 KB
ID:	2993882  

valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-14, 09:43   #8
vasilesaioc

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 8
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by valentin16 View Post
Greu de crezut sa fi intrat apa in acel actuator...
Posibil sa existe erori,la o testare cu IDS sau Ford-VCM...
In afara de aceasta,trebuia verificat nivelul lichidului(musai DOT4)
Este necesara o aparatura (416-D001) care ajuta la o diagnosticare cat mai corecta.(mai ales daca sunt scapari de lichid/presiune)
Diagnosticarea corecta se face in paralel(atat cu Ford-VCM/IDS dar si cu acea pompa de vacuum).

Pe cutia de viteze exista 2 motoare(actuatori) ..foarte posibil sa fi cedat unul dintre ele...

Las si cateva imagini,spre exemplificare.oricum,in probleme legate de transmisie semi-automata,fara un minim necesar de echipament/scule dedicate, nu poti face mai nimic.
Te ocupi de reparatii sau doar esti pasionat
Masina nu "stie in ce viteza este"
cand se pune contactul la pozitia manetei arata o linie orizontala si implicit nu porneste
E posibil sa fie calculatorul sau doar legatura electrica intre calculatoare
vasilesaioc is offline   Reply With Quote
Old 11-06-14, 11:51   #9
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Nu ma ocup de reparatii si nici pasionat nu pot spune ca sunt.
Daca masina 'nu stie' in ce viteza este,atunci foarte posibil sa existe una sau mai multe erori.
Erori care au un corespondent.
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-14, 12:28   #10
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Cand pui contactul la masina aceasta(cu sch si cutie semi-automata) trebuie indeplinite cateva conditii de baza.(ca motorul sa 'porneasca')
1-acumulatorul la borne sa aiba tensiune suficienta(12,4-12,7 V,adica sa nu fie 'mort')
2-selectorul de viteze sa fie pozitionat manual in 'N'
3-pedala de frana,tinuta apasat
4-usa de la sofer,inchisa

In afara de cele spuse mai sus,in bord pe langa multe alte instrumente si lampi de avertizare mai exista un indicator luminos (o rotita dintata cu un semn de exclamare in interior) care are semnificatia MIL.
Daca sa mers cu acel indicator aprins sau aprins intermitent,atunci este posibil sa fie probleme destul de grave la C.V.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bord fusion.JPG
Views:	223
Size:	177.3 KB
ID:	2995811  
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 13-06-14, 07:04   #11
vasilesaioc

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 8
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by valentin16 View Post
Cand pui contactul la masina aceasta(cu sch si cutie semi-automata) trebuie indeplinite cateva conditii de baza.(ca motorul sa 'porneasca')
1-acumulatorul la borne sa aiba tensiune suficienta(12,4-12,7 V,adica sa nu fie 'mort')
2-selectorul de viteze sa fie pozitionat manual in 'N'
3-pedala de frana,tinuta apasat
4-usa de la sofer,inchisa

In afara de cele spuse mai sus,in bord pe langa multe alte instrumente si lampi de avertizare mai exista un indicator luminos (o rotita dintata cu un semn de exclamare in interior) care are semnificatia MIL.
Daca sa mers cu acel indicator aprins sau aprins intermitent,atunci este posibil sa fie probleme destul de grave la C.V.
1 acumulatorul este nou nout
2selectorul pus in orice pozitie(N,R,D)nu are corespondent pe ecran
doar o linie orizontala

3 pedala e tinuta apasat
4 usa inchisa
5 toti martori se sting doar unul lumineaza intermitent ,nu stiu cum arata dar se pare ca e cel de la calculator

cand preiau masina de la service o sa ii fac o poza si o postez
vasilesaioc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 07:43   #12
vasilesaioc

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 8
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by vasilesaioc View Post
1 acumulatorul este nou nout
2selectorul pus in orice pozitie(N,R,D)nu are corespondent pe ecran
doar o linie orizontala

3 pedala e tinuta apasat
4 usa inchisa
5 toti martori se sting doar unul lumineaza intermitent ,nu stiu cum arata dar se pare ca e cel de la calculator

cand preiau masina de la service o sa ii fac o poza si o postez
Buna dimineata,
Revin si va spun ca sambata masina a pornit fara probleme
Am plecat cu ea am mers cam 3 km si dupa ce am trecut (cam cu viteza)pe un drum cu denivelari am constatat ca masina nu mai schimba vitezele
Am oprit si nu a mai vrut sa porneasca
la bord are simptomele ca in desen
As vrea sa stiu ce reprezinta acel martor care lumineaza intermitent?
Mai grav este ca masina a ramas in viteza si nu mai poate fi deplasata(cum ar fi posibil sa fie urcata pe platforma)
Attached Files
File Type: pdf ford.pdf (102.4 KB, 149 views)
vasilesaioc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 08:03   #13
Kedy
AfterDark Racing Member


Stage 5
 
Kedy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of:
[AfterDark Racing]
[FORD]
[DACIA]
[4Tuning International]
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by vasilesaioc View Post
Buna dimineata,
Revin si va spun ca sambata masina a pornit fara probleme
Am plecat cu ea am mers cam 3 km si dupa ce am trecut (cam cu viteza)pe un drum cu denivelari am constatat ca masina nu mai schimba vitezele
Am oprit si nu a mai vrut sa porneasca
la bord are simptomele ca in desen
As vrea sa stiu ce reprezinta acel martor care lumineaza intermitent?
Mai grav este ca masina a ramas in viteza si nu mai poate fi deplasata(cum ar fi posibil sa fie urcata pe platforma)
Aia e inchiderea centralizata e ok sa faca asa intermitent rosu
Kedy is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 13:22   #14
vasilesaioc

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 8
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by Kedy View Post
Aia e inchiderea centralizata e ok sa faca asa intermitent rosu
eu nu am observat acel martor sa faca asa
si de ce nu se stinge ?
vasilesaioc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 15:13   #15
Kedy
AfterDark Racing Member


Stage 5
 
Kedy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of:
[AfterDark Racing]
[FORD]
[DACIA]
[4Tuning International]
Default Re: Problema schimbare fluid transmisie Durashift EST

Quote:
Originally Posted by vasilesaioc View Post
eu nu am observat acel martor sa faca asa
si de ce nu se stinge ?
Nu, nu se stinge niciodata asa face tot timpul si cand nu are contactul pus
Kedy is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -