Salut, in urma cu 1 luna de zile am cumparat un Ford KA pentru prietena.
Masina este din 2003 cu motor 1.3 duratec 44kW 60cp.
Toate bune si frumoase numai ca am intampinat mici probleme:
1. S-a aprins martorul de bord pe autostrada, la tester a iesit eroarea Catalizator ineficient. A sters eroare dupa care a reaparut la o saptamana, dupa 2 zile s-a stins in mers apoi peste cateva zile iar a aparut.
2. Am schimbat filtrele toate (ulei, aer, polen, benzina) uleiul la motor, antigelul, lichidul de frana, curatat clapeta de acceleratie, curatat sistem injectie, iar la bujii am comandat de la Axevo bujii originale Motorcraft dar la inlocuire s-a constatat ca bujiile primite au filetul mai lung cu aproximativ 1cm, mecanicul a spus ca poate au gresit comanda, am vorbit cu cei de acolo si mi-au spus codul care ar trebui sa-l am la bujii pt. seria mea de caroserie si codul era ok, nu gresisera comanda, dar de ce nu se potriveau? Oare sa fie bujiile montate pe masina de alt tip? De unde sa iau alte bujii sau ce tip?
3. AC-ul nu functiona, a incarcat cu freon instalatia + solutie fosforescenta. Functiona ok facea frig de tot in masina, dupa 1 saptamana nu mai porneste, ma duc la alt service sa verifice ca la cel care am fost prima oara era inchis fiind sambata, au verificat cu lampa si cu ochelari sa vada solutia fosforescenta si se vedea la colturile de jos ale radiatorului mici pete si in stanga si in dreapta, au completat cu freon si de vreo 2 sapt. jumate vad ca tot functioneaza numai ca nu raceste cum trebuie, porneste compresorul dar se raceste mai greu iar pe gurile de aerisire din dreapta (pasager) si cea din dreapta de pe centru aerul este mai cald decat la cele de pe stanga ( parca ar fi clima pe 2 zone
)) )
4. Un scarcait pe spate dreapta care se aude la denivelari, mi-e frica sa ma duc cu el la RAR sa nu ma respinga astia
asta e de verificat.
5. Uneori cand e motorul rece scade turatia chiar si sub 500 rpm ca si cum ar da sa se opreasca, dar chiar daca o las neaccelerata nu moare, face de cateva ori si isi revine. In alte cazuri cand e motorul cald in trafic incepe si se tureaza singura chiar si pana la 4000 rpm, daca o opresc si o pornesc isi revine, sa fie de la bujii sau de la acea eroare?