Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 05-07-12, 08:59   #1
pejo_cez

Stage 5
 
pejo_cez's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 423
Member of:
[PEUGEOT]
Default Mici probleme Ford KA 2003

Salut, in urma cu 1 luna de zile am cumparat un Ford KA pentru prietena.
Masina este din 2003 cu motor 1.3 duratec 44kW 60cp.
Toate bune si frumoase numai ca am intampinat mici probleme:

1. S-a aprins martorul de bord pe autostrada, la tester a iesit eroarea Catalizator ineficient. A sters eroare dupa care a reaparut la o saptamana, dupa 2 zile s-a stins in mers apoi peste cateva zile iar a aparut.

2. Am schimbat filtrele toate (ulei, aer, polen, benzina) uleiul la motor, antigelul, lichidul de frana, curatat clapeta de acceleratie, curatat sistem injectie, iar la bujii am comandat de la Axevo bujii originale Motorcraft dar la inlocuire s-a constatat ca bujiile primite au filetul mai lung cu aproximativ 1cm, mecanicul a spus ca poate au gresit comanda, am vorbit cu cei de acolo si mi-au spus codul care ar trebui sa-l am la bujii pt. seria mea de caroserie si codul era ok, nu gresisera comanda, dar de ce nu se potriveau? Oare sa fie bujiile montate pe masina de alt tip? De unde sa iau alte bujii sau ce tip?

3. AC-ul nu functiona, a incarcat cu freon instalatia + solutie fosforescenta. Functiona ok facea frig de tot in masina, dupa 1 saptamana nu mai porneste, ma duc la alt service sa verifice ca la cel care am fost prima oara era inchis fiind sambata, au verificat cu lampa si cu ochelari sa vada solutia fosforescenta si se vedea la colturile de jos ale radiatorului mici pete si in stanga si in dreapta, au completat cu freon si de vreo 2 sapt. jumate vad ca tot functioneaza numai ca nu raceste cum trebuie, porneste compresorul dar se raceste mai greu iar pe gurile de aerisire din dreapta (pasager) si cea din dreapta de pe centru aerul este mai cald decat la cele de pe stanga ( parca ar fi clima pe 2 zone )) )

4. Un scarcait pe spate dreapta care se aude la denivelari, mi-e frica sa ma duc cu el la RAR sa nu ma respinga astia asta e de verificat.

5. Uneori cand e motorul rece scade turatia chiar si sub 500 rpm ca si cum ar da sa se opreasca, dar chiar daca o las neaccelerata nu moare, face de cateva ori si isi revine. In alte cazuri cand e motorul cald in trafic incepe si se tureaza singura chiar si pana la 4000 rpm, daca o opresc si o pornesc isi revine, sa fie de la bujii sau de la acea eroare?
__________________
http://www.BagStore.ro
pejo_cez is offline   Reply With Quote
Old 16-08-12, 00:06   #2
Oana Jo

Stock
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 2
Default Re: Mici probleme Ford KA 2003

Buna,
Problema cu martorul in bord o am si eu..Detin un Ka tot din 2003.Mi a sters eroarea si dupa 2 saptamani mi s a aprins iar..Mi s a spus ca este din cauza benzinii,am schimbat locul d unde alimentam, am turat o mai brusc si s a stins singur..Apoi cand am alimentat din alta parte iar mi s a aprins.Il las cum vrea el ca nu mi face alte probleme.Uneori si la mine da se opreasca dar apoi isi revine.
Inchidere centralizata ai la ea?
Oana Jo is offline   Reply With Quote
Old 19-08-12, 09:14   #3
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Mici probleme Ford KA 2003

Quote:
Originally Posted by pejo_cez View Post
Salut, in urma cu 1 luna de zile am cumparat un Ford KA pentru prietena.
Masina este din 2003 cu motor 1.3 duratec 44kW 60cp.
Toate bune si frumoase numai ca am intampinat mici probleme:

1. S-a aprins martorul de bord pe autostrada, la tester a iesit eroarea Catalizator ineficient. A sters eroare dupa care a reaparut la o saptamana, dupa 2 zile s-a stins in mers apoi peste cateva zile iar a aparut.

2. Am schimbat filtrele toate (ulei, aer, polen, benzina) uleiul la motor, antigelul, lichidul de frana, curatat clapeta de acceleratie, curatat sistem injectie, iar la bujii am comandat de la Axevo bujii originale Motorcraft dar la inlocuire s-a constatat ca bujiile primite au filetul mai lung cu aproximativ 1cm, mecanicul a spus ca poate au gresit comanda, am vorbit cu cei de acolo si mi-au spus codul care ar trebui sa-l am la bujii pt. seria mea de caroserie si codul era ok, nu gresisera comanda, dar de ce nu se potriveau? Oare sa fie bujiile montate pe masina de alt tip? De unde sa iau alte bujii sau ce tip?

3. AC-ul nu functiona, a incarcat cu freon instalatia + solutie fosforescenta. Functiona ok facea frig de tot in masina, dupa 1 saptamana nu mai porneste, ma duc la alt service sa verifice ca la cel care am fost prima oara era inchis fiind sambata, au verificat cu lampa si cu ochelari sa vada solutia fosforescenta si se vedea la colturile de jos ale radiatorului mici pete si in stanga si in dreapta, au completat cu freon si de vreo 2 sapt. jumate vad ca tot functioneaza numai ca nu raceste cum trebuie, porneste compresorul dar se raceste mai greu iar pe gurile de aerisire din dreapta (pasager) si cea din dreapta de pe centru aerul este mai cald decat la cele de pe stanga ( parca ar fi clima pe 2 zone )) )

4. Un scarcait pe spate dreapta care se aude la denivelari, mi-e frica sa ma duc cu el la RAR sa nu ma respinga astia asta e de verificat.

5. Uneori cand e motorul rece scade turatia chiar si sub 500 rpm ca si cum ar da sa se opreasca, dar chiar daca o las neaccelerata nu moare, face de cateva ori si isi revine. In alte cazuri cand e motorul cald in trafic incepe si se tureaza singura chiar si pana la 4000 rpm, daca o opresc si o pornesc isi revine, sa fie de la bujii sau de la acea eroare?
salut.
pentru inceput trebuia sa mentionezi si un mic istoric al masinii....daca ai primit asa ceva la cumpararea ei.
Eroarea de care vorbeai....cea de la catalizator apare de obicei(nu este o regula stricta) la masini cu peste 100k km la bord.
Eroarea se poate sterge,dar in timp apare la loc.De ce?....Pentru ca motorul are uzura,poate chiar consuma ulei si catalizatorul este infundat,daca nu chiar ineficiant in totalitate.
Dovada ca 'cel' dinainte stia 'ceva' de uzura motorului este faptul ca ia montat bujii cu calota scurta.....care de obicei,unii mecanici le monteaza la motoarele(care din fabrica vin cu bujii cu calota lunga) cu uzura....
La motorul de la Ford Ka,este recomandat la la 10k km sa fie verificati/reglati culbutorii....iar daca masina are peste 80.000km simeringurile de supapa trebuiesc inlocuite obligatoriu.

AC.....daca la radiator au aparut pete din substanta de contrast...atunci mai mult ca sigur in viitorul apropiat va trebui sa-l schimbi.
Radiatorul(de AC,dar nu numai) este destul de expus la loviri de tot felul....
Mai trebuie sa spun ca utilizarea AC cu o cantitate insuficienta de agent,duce la ineficienta daca nu chiar distrugerea compresorului.
valentin16 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -