Salut! Am un Ford Escort din '98, cumparat de 2 saptamani. Cand l-am luat, avea probleme cu bateria: o lasam pe redresor sa se incarce, dupa care tinea maxim cateva ore, apoi nu mai reuseam sa pornesc masina.
Asa ca am schimbat-o cu una noua, un Bosch de 56 de amperi. Problema e urmatoarea: martorul de la baterie inca e aprins. Imi poate spune cineva de ce?
Si ar mai fi o chestie (banuiesc ca nu are niciun fel de legatura): cand masina sta pe loc cu motorul pornit (scoasa din viteza), daca o accelerez brusc la turatii mari, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie, coboara mult sub 1000 de ture, aproape sa se opreasca motorul, se ineaca asa...dar isi revine. Altfel, daca o turez treptat, cand iau piciorul de pe acceleratie nu se mai intampla asta. Iar in mers nu are nicio problema, nu se ineaca deloc motorul. Stie cineva sa-mi spuna ce se intampla?
Multumesc anticipat!