Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 02-01-12, 21:23   #1
darkm4n

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 154
Default Probleme Fiesta 1.4tdci-relanti/pornire

Salut ,

Am un Ford Fiesta 1.4tdci din 2008 , are urmatoarele probleme :

Cand e rece ( cu cat mai rece afara cu atat mai rau ) :

- Porneste greu , cateodata e nevoie sa dau de doua/trei ori la cheie
- Dupa ce a pornit scoate un fum de culoare albastra , dens , cantitate mare ( cam 5 minute )
- Relantiul variaza intre 900 si 1000 ture destul de violent
- Cand plec cu ea dupa loc , intre 1500rpm si 2500rpm intrerupe ( " da in nas " ) , nu merge constant

Cand se incalzeste cele enumerate mai sus nu se mai manifesta cu exceptia intreruptului , care se manifesta doar la ~1900rpm dar efectul este diminuat ( nu face mereu si cand face este aproape insesizabil ). In plus relantiul dupa ce opresc la semafor este la 900rpm , la urmatoru semafor este la 950rpm , la urmatorul este la 920 , dar sta perfect constant , valorile in schimb sunt aleatorii ( daca o accelerez odata , stand pe loc , isi revine la 900rpm ).

Mentionez ca am curatat valva EGR dar eroarea a revenit dupa 3 .. 4 zile .

Pe un scanner OBD2 am obtinut :
P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance
P1412 - (EGR) Valve Frozen
P0193 - Fuel rail pressure sensor circuit high input
P0380 - Glow plug circuit malfunction
P1201 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #1
P1202 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #2
P1203 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #3
P1204 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #4
P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor
U0140 - LOST COMMUNICATION WITH BODY CONTROL MODULE

Va rog sa ma ajutati in a-mi face o idee despre costurile reparatiei/problemele masinii.

Multumesc !
darkm4n is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 09:11   #2
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Probleme Fiesta 1.4tdci-relanti/pornire

Salutare,

...din problemele enumerate de tine dar si erorile gasite de sistemul OBD...sunt cateva care sunt majore si care apar cu o frecventa mare la acest tip de motorizare la Fiesta.....
1- Valva EGR este unul,daca nu chiar principalul factor de stabilitate al mersului in conditii optime al motorului......ea trebuie curatata la banc....dar sunt si cazuri cand trebuie inlocuita.
2-U0140 - LOST COMMUNICATION WITH BODY CONTROL MODULE.....la aceasta eroare trebuie verificata instalatia electrica amanuntit!
spun asta pentru ca alaturat acestei erori,la tine mai apar si cateva probleme privitor la senzori....P0191....P0193...
3-P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance.......eroare care in service-uri este interpretata ca....fiind nevoie de catalizator....
Problema cu aceasta eroare este ca ea apare si cand de fapt valva EGR este blocata.....
Referitor la costurile reparatiei....poti lua legatura telefonic cu,2-3 service-uri.....explici simptomele sau chiar erorile mentionate la o scanare....dar nu cred ca cei din service au sa emita vre-o pretentie,atata timp cat masina nu se afla la ei in service...un service cere de obicei sa aduci masina cu tot istoricul existent....daca masina a fost utilizata intr-un regim anume....etc

Dupa o diagnoza la 'rece' iar apoi cu motorul pornit,urmeaza o diagnoza in sarcina.....asta pentru a vedea informatiile in timp real....asta pentru ca ,,,cauza/ele pot fi multiple.....de la o conducta fisurata sau injectoare semi-blocate pana la o serie de senzori care numai citesc corect anumiti parametrii...
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 18:21   #3
darkm4n

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 154
Default Re: Probleme Fiesta 1.4tdci-relanti/pornire

Salut,

Am mai vorbit cu cineva care mi-a spus ca e posibil sa am un injector care nu inchide bine din acest motiv sa apara eroare de presiune in rampa de injectie si din acelas motiv sa nu porneasca bine la rece/relanti instabil+fum. Injectorul+EGR cumulat ... nu stiu ce sa zic. Ciudat este ca dupa 5 .. 10 minute de mers cu ea numai scoate pic de fum.
darkm4n is offline   Reply With Quote
Old 01-02-12, 20:18   #4
darkm4n

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 154
Default Re: Probleme Fiesta 1.4tdci-relanti/pornire

Update:

1. Garnitura de chiuloasa arsa ( pierdeam apa din vas + erau bule de aer acolo ) , am schimbat-o.
2. Garnitura era arsa in dreptul cilindrului 1 , mecanicul mi-a recomandat sa schimb si injectorul de acolo deoarece arata foarte rau si a banuit ca nu functioneaza in parametrii.
3. Schimbat EGR , desfundat toate tevile aferente ( erau pline de ceva negru , ca un carbune ).
4. Schimbat ulei,filtru ulei/motorina/aer.

Masina se comporta lafel
darkm4n is offline   Reply With Quote
Old 16-03-12, 18:16   #5
mihaimita25

Stage 5
 
mihaimita25's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 564
Default Re: Probleme Fiesta 1.4tdci-relanti/pornire

ai rezolvat problema ?
mihaimita25 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -