Salut ,
Am un Ford Fiesta 1.4tdci din 2008 , are urmatoarele probleme :
Cand e rece ( cu cat mai rece afara cu atat mai rau ) :
- Porneste greu , cateodata e nevoie sa dau de doua/trei ori la cheie
- Dupa ce a pornit scoate un fum de culoare albastra , dens , cantitate mare ( cam 5 minute )
- Relantiul variaza intre 900 si 1000 ture destul de violent
- Cand plec cu ea dupa loc , intre 1500rpm si 2500rpm intrerupe ( " da in nas " ) , nu merge constant
Cand se incalzeste cele enumerate mai sus nu se mai manifesta cu exceptia intreruptului , care se manifesta doar la ~1900rpm dar efectul este diminuat ( nu face mereu si cand face este aproape insesizabil ). In plus relantiul dupa ce opresc la semafor este la 900rpm , la urmatoru semafor este la 950rpm , la urmatorul este la 920 , dar sta perfect constant , valorile in schimb sunt aleatorii ( daca o accelerez odata , stand pe loc , isi revine la 900rpm ).
Mentionez ca am curatat valva EGR dar eroarea a revenit dupa 3 .. 4 zile .
Pe un scanner OBD2 am obtinut :
P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance
P1412 - (EGR) Valve Frozen
P0193 - Fuel rail pressure sensor circuit high input
P0380 - Glow plug circuit malfunction
P1201 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #1
P1202 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #2
P1203 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #3
P1204 - Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #4
P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor
U0140 - LOST COMMUNICATION WITH BODY CONTROL MODULE
Va rog sa ma ajutati in a-mi face o idee despre costurile reparatiei/problemele masinii.
Multumesc !