Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 27-03-11, 19:53   #1
laurean

Stock
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1
Default Motorul merge prost la relanti

Am un Ford Escort 1,4 benzina '95

Am inlocuit debitmetrul de aer cu altul. Am inlocuit clapeta de acceleratie si tot rau functioneaza. In momentul cand scot furtunul de aer de la relanti, aerul nu mai trece prin debitmetru si motorul merge relativ bine.
Mentionez ca am schimbat piesele cu altele de pe alt motor functional.

Daca are cineva vreo idee ce se mai poate incerca.

Merci.
laurean is offline   Reply With Quote
Old 01-04-11, 12:31   #2
mayu

Stage 2
 
mayu's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
Default Re: Motorul merge prost la relanti

sal, am si eu aceiasi problema, numai ca nu mi merge prost, pur si simplu se opreste la ralanti, am facut testul la ford si mi au spus ca este ceva de natura electrica, zice: overboost in engine deceleration [testul este in limba engleza] numai ca la posibile cauze imi da o lista intreaga de posibile avarii, printre care, scurgeri de ulei in pompa de injectie, debitmetrul de aer, si inca vreo doua...sincer eu masina am pus o la vanzare, nu mai vreau sa bag bani, poate e numai electric dar o sa incerc sa o vand asa...
__________________
1,6 16V 74Kw [100Hp] , Drive with style...MAYU!
mayu is offline   Reply With Quote
Old 01-04-11, 13:27   #3
TM 03 BAD

Stage 5
 
TM 03 BAD's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 588
Default Re: Motorul merge prost la relanti

Si la mine e aceeasi chestie. Am schimbat sonda lamda si debitmetrul dar degeaba...la relanti trepideaza motorul...
TM 03 BAD is offline   Reply With Quote
Old 03-04-11, 08:45   #4
edypro2

Stage 5
 
edypro2's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 395
Member of:
[VW]
Default Re: Motorul merge prost la relanti

am o lunga si nefericita experienta cu prostul mers al relantiului -1,6 EFI - dar dupa lupte seculare am reusit sa ii dau de cap ........problemele sunt in majoritatea cazurilor electrice , un rahat de senzor nu mai functioneaza corespunzator si da peste cap tot sistemul .....debitmetrul este exclus , merge masina fara el mult si bine dar consuma ceva mai mult .......clapeta de acceleratie poate fi problema incearca o curatare la presiune la o spalatorie auto .......bujiile si fisele se exclud daca motorul merge bine in sarcina ......sonda lambda iarasi nu are treaba ........senzorul pozitie clapeta acceleratie e posibil sa citeasca eronat si sa fie de vina ......senzorul temperatura motor ECU poate fi de vina , daca trimite la motor temperatura gresita amestecul se face prost si la cald se ineaca , daca relatiul merge prost indiferent de temperatura excludeti aceasta posibilitate ....ISCV-ul sau valava regulatoare relati trebuie inspectata iarasi foarte atent , foarte probabil sa fie de acolo ......si in ultimul rand dati cu spray-contact toate mufele de pe senzori la care puteti ajunge .......tremuratul motorului inseamna ca un piston nu lucreaza corect , verificati fise+bujii+bobina+injector in cel mai rau caz aveti supapele pe cilindrul respectiv arse ...bafta
__________________
ESCORT -1,6 , 16 V , 90 CP , DOHC-EFI:
edypro2 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -