Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Alte discutii VW

Reply

Thread Tools
Old 27-04-12, 20:04   #1
Villy100

Stock

Default Inmatriculare Golf 4 Break! Ajutor!!!

Va rog sa ma scuzati daca am postat unde nu trebuia, insa sunt nou pe forum...
Acum doua saptamani tatal meu a cumparat un Golf 4 Break din Germania. Momentan el nu este in tara, eu sunt student in alt oras, asa ca, a lasat toate actele masinii unei cunostinte pentru a o inmatricula. Acea cunostinta a facut inmatricularea si ne-a transmis ca inmatricularea cap-coada a costat 7000 de lei, fara ai fi platita contributia lui. Ceea ce as vrea eu sa stiu e: cat costa o inmatriculare cap-coada a unui VW Golf 4 Break din 2006 (fara filtru de particule)? Ma refer si la asigurare, plus traducere si legalizare acte, plus alte cheltuieli de care, sincer, habar nu am...Vreau sa precizez ca tot aceasta cunostinta i-a facut si RAR-ul. Nu mai tin minte norma de poluare, insa taxa de inmatriculare era in jur de 5200-5500 de lei. Va multumesc!
Villy100 is offline   Reply With Quote
Old 30-04-12, 10:07   #2
matei5

Stage 3

Default Re: Inmatriculare Golf 4 Break! Ajutor!!!

Quote:
Originally Posted by Villy100 View Post
Va rog sa ma scuzati daca am postat unde nu trebuia, insa sunt nou pe forum...