De cateva zile am un fenomen ciudat la
Passat 3C Variant 1,9TDI (wvwzzz3cz6e17xxxxx) Motor BKC 02/2006, 126000km:
1. Pornesc masina din garaj si se aude un
tacanit la motor ca la un tractor sau ca niste pocnituri scurte (la pornire din cand in cand vad ca iese un fum scurt)
2. Motorul
se zgaltie cam neregulat
3. Zgomotul
se aude de undeva de desuptul motorului
4. Zgomotul
seamana cu o teava de esapament pocnita. Am controlat si teava de evacuare a gazelor e in regula!
5. Zgomotul se amplifica daca accelerez. (Masina scoasa din viteza, la acceleratie crezi ca explodeza motorul de pocnituri)
6. In mers, zgomotul a fost remarcat si de oamenii de pe strada
7. Dupa cativa KM (15 km) de mers zgomotul dispare efectic.
Fenomen ciudat:
Duminica pocneste, de crezi ca e dusa toba de esapament
Luni e totul in regula cu masina, merge de parca nu s-ar fi intamplat nimic
Marti pocneste din nou si merg la un service VW si 3 "SpecialistiVW" zic, fara sa puna pe Tester, ca ar fi Turbo defect si trebui schimbat turbosuflanta poate in culanta.
Turbo stricat? Daca e stricat turbosuflanta, de ce ce functioneza turbo normal, masina fuge de rupe!
Pe forumurile germane, se vorbeste de un ventil de aer de la turbo care se strica des. Dar daca ar fi stricat acest ventil ar tb sa se aprinda in bord iar la mine nu apare nimic.
Pe forumurile romanesti multa lume are probleme cu
volanta. Motorul meu e modelul BKC.
"
Daca esti sigur ca vibratiile se trag de la volanta( mai mut ca sigur la minunatele motoare BKC) rezolvarea consta in schimbarea acesteia sau a intregului kit, ......Din pacate cam toate BKC-urile au avut probleme cu volanta."
Daca ar fi volanta dusa de ce fenomenul de trepidatii sau turuiala de tractor apare si dispare? Azi spre exemplu masina merge de rupe.
Simptomele unei masini cu volanta stricata ar fi: "
la relanti motorul trepida ca un tractor, ambreiajul prindea mult mai sus decat inainte si mergea mai greu, cand bagam in viteza 3 cu cat era mai turat motorul cu atat imi respingea maneta schimbatorului mai tare si cand bagam in marsarier suna ca la o dacia cutia. Astea au fost simptomele, dar dupa ce am schimbat volanta parca era masina noua"
La mine se aude doar zgomotul asta ciudat de teava sparta de esapament.
Am mai intalnit o versiune: functionare imperfecta
injectoare!
Voi ce parere aveti?