Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 22-06-08, 23:24   #1
catalos

Stage 5
 
catalos's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 302
Member of:
[VW]
Default nu sta la relanti (mk2 1.8i, 66kw)

Alta problema aparuta. de 2 zile se opreste la ralanti. in turatie merge fara probleme (inclusiv la "blana"), nu face absolut nici o figura, dar cand am apasat ambreiajul se opreste motorul. daca o pornesc in viteza, oscileaza turatia intre 200 si 1500 rpm, de cateva ori, dupa care se opreste. Daca iau contactul si o pornesc la demaror, sta in ralanti. Nush de ce sa ma leg. Am schimbat bujiile ieri, ca erau afumate (Champion) cu cele originale avute pe masina (NGK). Azi am scos o bujie (dupa vreo 150 Km facuti astazi) si am constatat ca si aceasta este afumata. Nu stiu de ce anume sa ma leg. Stiu ca la decelerare injectia nu ar mai trebui sa functioneze pana la o turatie de 1400rpm cand ar trebui sa intre iar in functiune. Cred ca acest lucru ar trebui sa fie citit de senzorul HALL de pe delco, dar nu stiu cum sa-l verific.
La altceva nu stiu la ce sa ma mai gandesc.

ce ma sfatuiti sa verific?


PS. Am inlocuit:
- aprinderea electronica cu alta;
- capac delco;
- bujii;
- fise bujii
Verificat punerea la punct a motorului.
__________________
..../==========\
(]/_____________\[)
./(O) == \X/ == (O)\.
|\==[NT28MCS]==/|
|__|=========|__|

www.spunenugropilor.ro

Last edited by catalos; 22-06-08 at 23:46.
catalos is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -