Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 04-04-14, 19:11   #1
toaderes

Stock
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 1
Default Missfire cilindru 4 la Golf 5 Gti

Buna,
Sunt un membru nou al site-ului si totodata al unui Golf 5 Gti din anul 2005(175.000 km......sau cel putin asa scrie in bord)
Masina am achizitionato din Romania.Masina a fost adusa din Germania si dupa ce a intrat in tara,persoana respectiva a facut o resoftare cu revo stage 2.
Masina are(dupa cum sustine persoana de la care am achizitionato) 265 CP.
Am folosit masina timp de cateva saptamani dupa care am observat ca incepand de la 5000 RPM in sus se aprinde becul martor ''check engine''.
Dupa ce am dus masina la mecanic....pus tester...etc., constata ca exista un rateu pe cilindrul 4.Am schimbat bobinele intre ele(tot pe 4 eroarea).Schimbat bujii....nimic.
Am facut test de compresie...totul in regula.
Tin sa mentionez ca masina merge perfect la ralanti si dupa ce apare eroare DAR pana la 6000 RPM dupa care incepe sa sune evacuare ca si cum nu ar face fata(un fel de ''raguseala'')
Am dus masina la mai multi mecanici si diagnosticele au fost in felul urmator:injector defect sau infundat,supapa defecta,soft prea solicitant,evacuare necorespunzatoare softului sau celor 65 cai in plus fata de cei 200 stoc.

Ma intereseaza opinii si/sau pareri in legatura cu problema mea si daca stie cineva o posibila rezolvare.
Va multumesc!
toaderes is offline   Reply With Quote
Old 10-04-14, 10:13   #2
silviu_18T

Stage 3
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 84
Default Re: Missfire cilindru 4 la Golf 5 Gti

Buna.Pot sa iti dau niste sfaturi pentru ca si eu am avut probleme cu misfire pe un 1.8T ,dar eu stiam care e cauza: boost prea ridicat,am manual boost control.
1.daca probelema sunt bobinele atunci u mergi in permenta in 3...scoate afara cate o bobina si verifica diferentele intre culori la scanteie...daca 3 bobine au aceeasi scateie la bujie,si a 4a nu are atunci aceea e probabil stricata.
2.Schimba bujia de la cilindrul 4 cu una de acelasi model ca si celelalte 3
3.Daca 1 si 2 sunt ok atunci posibil sa fie supapa de recirculare...la 1.8T este n75,la 2.0T nu stiu ce cod are.Totdeauna cand aveam missfire din cauza boostului ,incepea de la cilindru 1...si eventual mai prindea si un al doilea cilindru...
4.Pune masina pe dyno...sa vezi daca ai 265 de cai
5.Mergi cu injectoarele la un test,eventual daca este nevoie fa o curatare cu ultrasunete.Nu stiu cat de bine te pricepi la mecanica...la mine la 1.8T scot afara injectoarele in 20 de minute cu rampa cu tot.La tine fiind FSI si cu injectoarele in bloc,nu stiu exact dificultatea operatiei.

Last edited by silviu_18T; 10-04-14 at 10:18.
silviu_18T is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -