Buna,
Sunt un membru nou al site-ului si totodata al unui Golf 5 Gti din anul 2005(175.000 km......sau cel putin asa scrie in bord)
Masina am achizitionato din Romania.Masina a fost adusa din Germania si dupa ce a intrat in tara,persoana respectiva a facut o resoftare cu revo stage 2.
Masina are(dupa cum sustine persoana de la care am achizitionato) 265 CP.
Am folosit masina timp de cateva saptamani dupa care am observat ca incepand de la 5000 RPM in sus se aprinde becul martor ''check engine''.
Dupa ce am dus masina la mecanic....pus tester...etc., constata ca exista un rateu pe cilindrul 4.Am schimbat bobinele intre ele(tot pe 4 eroarea).Schimbat bujii....nimic.
Am facut test de compresie...totul in regula.
Tin sa mentionez ca masina merge perfect la ralanti si dupa ce apare eroare DAR pana la 6000 RPM dupa care incepe sa sune evacuare ca si cum nu ar face fata(un fel de ''raguseala'')
Am dus masina la mai multi mecanici si diagnosticele au fost in felul urmator:injector defect sau infundat,supapa defecta,soft prea solicitant,evacuare necorespunzatoare softului sau celor 65 cai in plus fata de cei 200 stoc.
Ma intereseaza opinii si/sau pareri in legatura cu problema mea si daca stie cineva o posibila rezolvare.
Va multumesc!