Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW |
20-01-09, 23:28
|
#31
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 78
|
Re: probleme turbina golf 4
bănuiesc că e nonpd.verifică bornele de la baterie.a doua variantă ar putea fi contactul electric al cheii.pune contactul şi acţionează electromotorul direct (īntre ploturile de alimentare).dacă porneşte bine īnlocuieşte partea electrică a contactului cu cheie.Părerea mea!
|
|
|
21-01-09, 18:46
|
#32
|
Stock
Join Date: Jan 2009
Posts: 7
|
Re: probleme turbina golf 4
ms mult de tot am sa incerc beleaua e k face asta mai mult la cald ? sincer nuj o merg si pe mana ta ms
|
|
|
24-01-09, 18:36
|
#33
|
Stock
Join Date: Jan 2009
Posts: 7
|
Re: probleme turbina golf 4
ai avut dreptate blelaua e din contact o sa-l skimb sper sa nu fie prea costisitor:-s
|
|
|
24-01-09, 19:21
|
#34
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 78
|
Re: probleme turbina golf 4
nu e neapărată nevoie să īl schimbi.dacă īl demontezi o să vezi că pīrghia care comandă contactul electric şi-a făcut joc īn locaşul de plastic.dacă anulezi jocul cu o lamelă subţire montată īn sensul de acţionare al contactului mecanic o să mai meargă mult şi bine.
|
|
|
26-01-09, 19:11
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 78
|
Re: probleme turbina golf 4
merge?
|
|
|
10-12-09, 21:30
|
#36
|
Stage 2
Join Date: Dec 2008
Posts: 33
|
Re: probleme turbina golf 4
am o bora 1.9 90cp ALH. am si eu o problema sper sa fie ieftina problema: pe la 2800 ture in viteza a -4-a imi pica turbina (cam pe la 120 km) ideea e ca daca o tin in socuri in a 4-a (acelerez las acelerez) se duce pana in aproape 4000 rotarii si nu imi cade turbina....ce dumnezeu are eu de curand am achizitionat masina asta si nenea de la care a luato a mers cu ea numai in oras si probabil ca mergea si subturata (calamina pe admisie este de 2 mm)....ce credeti ca are???
va multumesc
mess ionel_totonel
|
|
|
10-12-09, 22:01
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of: [SEAT]
|
Re: probleme turbina golf 4
geometria sau actuatorul de la turbina.... adica nu poate sa mai regleze gazele care trec prin turbina pt a mentine presiune dorinta in admisie... si cand vede o deviatie o baga in limp mode. adica in avarie
__________________
Chip tuning si Diagnoza Auto pt Wv,Audi,Seat si Skoda.....0745188592
|
|
|
11-12-09, 07:46
|
#38
|
Stage 2
Join Date: Dec 2008
Posts: 33
|
Re: probleme turbina golf 4
am schimbat toate 3 supape si la fel imi face mai trebuie sa imi schimb toate furtunasele acelea...ma sperie gandul sa nu fie turbina pe calea ce dreapta...
|
|
|
11-12-09, 14:18
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of: [SEAT]
|
Re: probleme turbina golf 4
poti sa schimbi tot ce vezi..degeaba... 90% e geometria veriabila de pe turbina... si nu tretrubuie sa o schimbi... se "curata"
https://www.youtube.com/watch?v=asVd01p_woY
|
|
|
11-12-09, 19:15
|
#40
|
Stage 3
Join Date: Nov 2006
Posts: 95
|
Re: probleme turbina golf 4
Eu stiu ca turbina are o supapa care se deschide la 2350rpm (la tdi) care lasa afara funinginea...asa zicea cineva...si am observat cand pleaca unu mai tare cu un tdi , primele secunde iese un fum foarte negru apoi gata, e curat...
Parerea mea.
__________________
vw bora 1.9 T DI
|
|
|
12-12-09, 10:14
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: probleme turbina golf 4
Fumul gros nu e de la asta. Cel putin eu nu am aflat acest lucru pana acuma. In functie de model turbina se inchide total la un anumit numar de rotatii: poate fi 2000, poate fi si 2350, depinde. Daca ar fi asa cum ti-a spus omul respectiv ar insemna ca daca tu circuli cu maisna mereu sub 2350 r/min sa se stranga acolo zeci de kg de funingine dupa 100 km de exemplu. Fumul gros si funinginea care o vezi la demaraj iese de pe evacuare unde s-a depus in timp. Eu merg potolit cu ea si cand am mers la ITP si ia dat ala o talpa la 4500 rotatii/min a iesit noneuro la noxe, desi masina are 138-146 g co2/km, adica D4 (E4 la nemti). La repetarea testului de noxe a iesit mult sub nivelul maxim pentru Euro 3. Si mi-a zis omul sa o mai calc, sa o mai alerg, ca se depune funingine pe intreaga evacuare.
In Bucale daca ai diesel si mergi cu a V-a la 2000 rot/min ai deja 100 km/h, si nu prea ai unde sa ii dai atat. Deci intr-a IV-a si a V-a nu prea apuca sa se inchida mereu total turbina intr-un trafic congestionat si se depune in timp funingine, iar cand sufla tare mai curata evacuarea de ce e acolo.
Last edited by iulian2476; 12-12-09 at 10:32.
|
|
|
12-12-09, 12:41
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Nov 2006
Posts: 95
|
Re: probleme turbina golf 4
Deci sa inteleg ca daca merg 100 de km sub 2000/2350rpm kilele de funingine se aduna pe evacuare?.. turbina nu face parte din evacuare?
|
|
|
26-12-10, 11:51
|
#43
|
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 8
|
Re: probleme golf4
am un golf4 1.9 tdi si scoate fum iar mai mult de 130 km/h nu mai prinde si mai are la relanti un zgomot ciudat un zornait unii spun ca intinzatorul este de vin ; ce probleme are ???
|
|
|
28-07-11, 18:22
|
#44
|
Stock
Join Date: Jan 2011
Posts: 2
|
Re: probleme turbina golf 4
Quote:
Originally Posted by iulian2476
Fumul gros nu e de la asta. Cel putin eu nu am aflat acest lucru pana acuma. In functie de model turbina se inchide total la un anumit numar de rotatii: poate fi 2000, poate fi si 2350, depinde. Daca ar fi asa cum ti-a spus omul respectiv ar insemna ca daca tu circuli cu maisna mereu sub 2350 r/min sa se stranga acolo zeci de kg de funingine dupa 100 km de exemplu. Fumul gros si funinginea care o vezi la demaraj iese de pe evacuare unde s-a depus in timp. Eu merg potolit cu ea si cand am mers la ITP si ia dat ala o talpa la 4500 rotatii/min a iesit noneuro la noxe, desi masina are 138-146 g co2/km, adica D4 (E4 la nemti). La repetarea testului de noxe a iesit mult sub nivelul maxim pentru Euro 3. Si mi-a zis omul sa o mai calc, sa o mai alerg, ca se depune funingine pe intreaga evacuare.
In Bucale daca ai diesel si mergi cu a V-a la 2000 rot/min ai deja 100 km/h, si nu prea ai unde sa ii dai atat. Deci intr-a IV-a si a V-a nu prea apuca sa se inchida mereu total turbina intr-un trafic congestionat si se depune in timp funingine, iar cand sufla tare mai curata evacuarea de ce e acolo.
|
va salut si respect pt ceea ce faceti aici!
am un golf 4/2002 /1.9/90cp motor ALH !
nu scoate fum negru si nu scoate zgomot!
in rampa e puturoasa uneori si la viteza a doua,
isi ia viteza in timp!
RECOMANDARI....?
|
|
|
12-09-11, 22:19
|
#45
|
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 266
|
Re: probleme turbina golf 4
Eu am o Bora 1.9 TDI de 90 cp si din cate stiu turbina deschide cam la 1800 rpm, si e deschisa complet pe la 2100 rpm si atunci se simte cum are putere mai mare. Si avand in vedere schimbatul treptelor mi se pare normal sa schimbi cam la 2300-2400 rpm, in felul asta cand ii dai urmatoarea treapta turatia motorului nu scade sub 1800 rpm, ceea ce face ca turbina sa ramana deschisa si nu mai apar asa repede acele depuneri care o fac sa se blocheze. Si sincer o data la 1-2 luni nu ii face rau o talpa gen 3800-4000 rpm. Se mai curata:d Cel putin la mine dupa o talpa motorul se aude forte frumos si trage mai bn.
|
|
|
|
|