Am mai deschis un topic ma jos cu mai multe erori in bord cum e ESP,sonda aceea galbena ca o vana,si in turatie EPC care protejeaza motorul de suprasolicitare.Total povestea incepe in felul urmator:
Cum s-a incalzit vremea golful meu 4 1,6i SR,BFQ automatik,a inceput sa faca figuri,pornirea grea la prima cheie,miros de benzina nearsa,tremurat in relanti,si cateva rateuri.
Bun ma duc la tester si imi iese erorr 16719 Cranckshaft Position Malfunction
Si ne-am gandit la senzorul de la vibrochen bun aduc senzor nou il pun si surpriza aceeasi eroare.
Urmatorul pas hai sa verificam distributia si surpriza sarita de la punct o juma de dinte.
Aduc distributie noua o pun la punct tot kitul SKF dau cheie si surpriza acceasi eroare dar mersul motorului foarte frumos rotund perfect chiar.
Deja am inebunit dupa ce am cheltuit vreo 850ron tot acceasi eroare.
Uitandu-am si eu pe forum parca vazusem un topic dar vag asa am retinut ca cineva zicea ca fisa de la senzor se poate masura si trebuie sa aiba 5volti pe pinul1 si pinul5.
Ok hai sa masuram si noi sa vedem daca avem 5 volti masuram si ne da doar 2,8volti.
Bun concluzia este ca dupa ce am pus tot nou pe ea rezulta ca de la fisa pana la calculatorul masini ECU credem ca ar fi un fir intrerupt sau corodat sau face masa nu stiu exact.
Cert este ca masina da aceasi si unica eroare 16719 Crankshaft position malfunction.La cauze spune ca ar fi wiring CKP/ RPM senzor