Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 21-02-13, 09:31   #361
me_maxis

Stage 4
 
me_maxis's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 226
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Quote:
Originally Posted by me_maxis View Post
ma ajuti si pe mine cu un sfat te rog,de ce nu mai demareaza cand ajunge apa la 90 va rog f mult (
problema inca persista senzorul lam cumparat am incercat sa o schimb ca am descoperit unde este am scoso pe cea veche care are capul interior tesit si am incercat sa o pun pe cea noua care este cilindrica la mufa se potriveste dar am impresia ca este mai mica caci cu tot cu siguranta senzorul ala se misca si curge lichid de racire pe langa el si lam luat dupa cod motor ce sai fac?
me_maxis is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 13:08   #362
Rough

Stock
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 1
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Salut...In 2 luni,masina asta m-a imbatranit 2 ani
Un Golf 3 ,an 93,motor 1,4.
Problema 1 : Dupa ce mi-am golit buzunarele intr-un consum de 15l la suta de Km,am schimbat sonda lambda,am sch bujii si am ajuns la consum de 8l...problema e ca acest consum nu e constant....la un moment dat am facut cu 2 l benzina,doar 12 km....
Problema 2 : de la viteza a 2 a in sus,exista un punct al acceleratiei in care ma baga in nas,ca mai apoi,apasand in continuare acceleratia,totul revine la normal.
Problema 3 : Compresorul de la inchiderea centralizata,ramane blocat pe deschis in sensul ca motorasul merge continuu...Dupa ce o descui,trebuie sa deschid usa ,apoi sa incui din nou,ca sa se opreasca pompa (motorasul)
Problema 4 : Becul de la baterie imi sta aprins de 2 zile,semn ca nu mai incarca alternatorul,insa cate odata se declanseaja un scartait ca de curea slabita si mi de stinge becul.In plus,la shock usor oferit cu darnicie de catre mine cu un ciocanel in alternator,scade turatia motorului si se stinge becul...

Aveti vreo parere despre cauze?
Va multumesc anticipat si felicitari pentru initierea topicului!

PS Uitasem sa va spun....Eu nu stiu ce inseamna la masina asta,temperatura de 90....sta constant la 75-80 si doar 1data mi s0a intamplat sa urce la aproape de 100.Am fost sfatuit sa inlocuiesc senzorul de caldura,am facut-o,dar nici o schimbare...Caldura in habitaclu imi da... OMG!!

Last edited by Rough; 06-04-13 at 13:14.
Rough is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 17:28   #363
popasorin

Stage 4
 
popasorin's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 243
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

"Problema 3 : Compresorul de la inchiderea centralizata,ramane blocat pe deschis in sensul ca motorasul merge continuu...Dupa ce o descui,trebuie sa deschid usa ,apoi sa incui din nou,ca sa se opreasca pompa (motorasul)"


si eu am patit la fel,uitate in portbagaj,mai exact unde este situat motorasul acela si verifica furtunasele ca ai 1 furtun care ori e fisurat ori e intrerup ori e iesit de undeva si trage aer fals...mai exact da plasticul acela jos de pe usa portbagajului si acolo este o parte din instalatia de inchidere care este facuta pt portbagaj...si acolo poate sunt iesite 2 furtunase...bafta...tinema la curent cu ce ai facut
popasorin is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 17:54   #364
cyper1978

Stage 5
 
cyper1978's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,412
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

sal sper sa-ti fiu cit de cit de folos...deci:
1-consumul exagera poate fi din fise buji sau sonda pe care ai schimbato,dar verifica si returul benzinei din injectie asta asociata cuproblema 2,
2-inceraca rezolvarea de la pr 1 si incearca sa schimbi si filtru de benzina,dupa care porneste masina dute in porbagaj ridica covorasu in dreptul pompei de benzina si roaga pe cineva sa accelereze masina ,urmareste dc bazaitul pompei este continu,dc totul este ok mai poate fi vorba de calculatorul de bord care este singurul raspunzator de debitul dat in capul injectorului poate ca la o anumita turatie pe care el o citeste de fapt nu an rotate ci in valori electronica sa fie o eroare si atunci e cam nasoala treaba...un tester sa fi mai sigur
3-este simplu adica sunt 2 variante cel putin verificate de mine si alti tov cu g3,prima ar fi si de ne-am lovit in problema asta cel mai des a fost nemontarea corespunzatoare a inchiderii centralizate sau defectul acesteia dc este cea originala,cel mai bine schimbo e vreo 90lei una bunicica cu chei briceag...
4-ai la fel 2 optiuni prima schimba alternatorul sau a doua dc vrei sa te implicit putin ca orcum trebuie sa-l dai jos chiar dc vrei sal repair sau sa-l schibi si desfai capacul din spate cel negru de plastic dupa care vezi ca ai o piesa ca un contactor care vine transversal pe ax ,are 2 suruburi se scoate repede...ultima oara am dat 45lei pe el schimbat montat si gata...
sper sa fie ceva din ce am scris de fols si mai ales de ajutor pt un vw user...bafta!
__________________
daca sapi groapa altuia.......dai de rame... https://forum.4tuning.ro/687-vanzari-...te-1-64-a.html
cyper1978 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 21:43   #365
snepy23

Stock
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 1
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Salut,am un golf 3 din 92,motor 1.8 plus GPL,problema la el este cand pornesc motorul,nu sta la relanti nici pe benzina nici pe gaz,dupa ce stau eu si o tin turata cam vreo 10-15 minute sta pe gaz,insa pe benzina face figuri si moare motorul... ce credeti ca are?
snepy23 is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 07:07   #366
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

La motoarele de golf 3 pe benzina + GPL, daca ai trecut pe GPL ii da peste cap relantiul.
Eu fac in felul urmator. Cand vreau sa merg pe benzina scot mufa de la calculator fix 15 min. In felul asta imi reseteaza "citirile" calculatorului si sta perfect relantiul.
Chiar acum 2 zile am patit de am ramas fara gaz (se intampla, ce sa-i fac) si a trebuit sa trec pe benzina.
Explicatia este ca citirea ce ti o primeste calculatorul cand e pe GPL este : "Bagi aer si nu bagi benzina, se asigura arderea si motorul merge". Cand treci pe benzina "gandeste" ca e la fel, de aia.
Cand esti pe gaz, daca pornesti motorul si imediat il duci la 2000 de ture (sa iti treaca pe gaz) nu ai nici o problema cu relantiul, o sa iti tina.
Sper ca te am putut ajuta, daca mai ai intrebari da mi un PM.
__________________

Cineva zicea ca cercul de prieteni nu il faci cu compasul....
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 18:59   #367
daywalker

Stock
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 1
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

salut , am si eu un golf 3 1.4 benzina din '94 .
de 3 ani imi merge perfect, ei acu nici ca-i dau de cap.
Imi fluctueaza relantiu groaznic si in cateva secunde imi moare motoru ,a trebuit sa-l reglez mai sus ca sa nu moara sa-mi fac treaba intre timp .
Am cumparat bobina de inductie noua , nimic
Am cumparat delco, nimic
Bateria e buna nici nu incape discutie, singura piesa la care ma uit urat e motorasu de relanti, mi-a spus cineva ca e posibil sa fie ala, dar mi-e groaza sa-l cumpar si pe asta degeaba , dupa ce nu am rezolvat nimic cu celelalte cumparate inutil . Mentionez ca piesele astea mi-au fost recomandate in service si le-au si pus tot ei, dar se pare ca se pricepeau la fel de mult ca si mine .
Furtunasele sunt verificate si-s bine si alea , tur retur tot .
Pompa de benzina da debit corect
Are cineva idee, sa ma arunc sa iau motoras sau nu ?
daywalker is offline   Reply With Quote
Old 10-04-13, 07:22   #368
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Din cate stiu eu motorasul se poate verifica foarte usor.
Pui contactul, scoti mufa de la motorasul de relanti si apoi scoti sonda de apa. In momentul cand scoti sonda de apa ar trebui sa se auda un clantanit de la motorasul de relanti.
Cel putin asa mi-a fost verificat al meu.
Ai putea sa verifici si in spate la carburator (unde vine prins cablul de acceleratie) ca am vazut ca multi "mecanici" blocheaza cablul cu ceva sa mai aiba vizitatori si in alte dati.
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 13:36   #369
ment

Stage 3
 
ment's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 107
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Stie careva, portetrierii Lucas 54 sunt la fel cu cei Girling 54 pentru discuri ventilate de 256mm cum s-au pus pe unele Golf 3 in 4 prezoane?
Intreb pt. ca am etrieri Lucas 54 si imi caut portetrieri.
__________________
1984 Mk2 Golf GTI - daily
1989 Dracia 1310 - rabla
ment is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 15:13   #370
stefan10

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 1
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

asa facea si la mine..si i-am schimbat filtru de ulei.dupa 2000 de ture mi se aprindea martorul de la ulei!
stefan10 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-13, 19:26   #371
golf3 gti

Stock
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 3
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Salut ! am un golf3 1,4 abd, cand il scot primele minute (cat e rece) merge bine, iar dupa ce incepe sa se incalzeasca nu mai trage bine, cand apas pedala
*gas* la fund da sa se opreasca initial apoi trage dar mult mai slab. Din cate am tot citit ar fi de vina senzorul de tem. cu 4 pini de apa, dar ca sa ma conving am fost cu golfu* la tester si acolo avea o singura eroare senzor HALL !!!! Acum nu mai stiu!! cu ce sa incep inainte sa cheltui bani si fara rezultate

P.S. nu am probleme cu pornirea , nu se opreste in mers , totul e in regula primele 10-15 min condus apoi pierde putere si demaraj!!!
am nevoie de ajutor!
golf3 gti is offline   Reply With Quote
Old 01-06-13, 10:20   #372
ritzyboy

Stock
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2
Default injector

sal am o problema cu golful meu este cam batranel si imi face probleme de ceva timp relantiul nu mai este constant , variaza intre 600 si 800 si nu numai dar mai si moare cateodata si dupa aceea porneste exagerat de greu ,un prieten mia zis ca ar fi injectorul si filtrul de benzina. motorul este un abu de 1.6 monopunct benzina/gpl, subiectul principal ar fi daca pot sa inlocuiesc injectorul cu unul de 1.8 si as vrea daca stie cineva de la ce se trag simptomele respective si care este motivu? am uitat sa precizez ca am desfacut admisia de aer pana deasupra injectorului si am gasit capacul de protectie si legaturi, cel de plastic cu mufa carbonizat.
Va multumesc anticipat si astept raspunsul vostru.
ritzyboy is offline   Reply With Quote
Old 01-06-13, 13:09   #373
popasorin

Stage 4
 
popasorin's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 243
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

injectorul nu merge inlocuit cu unul de 1.8 sau de orice tip de motor diferit,deoarece nu este recunoscut de computer si simptomele alea ar putea fi intradevar de filtru de benzina.Face probleme doar cand sta la relanti?sau si in timpul mersului?
S-ar putea sa fie si injectorul pe duca,dar daca ar fi pe duca tiar face probleme in timpul mersului mai des ca al relanti

Last edited by popasorin; 01-06-13 at 13:12.
popasorin is offline   Reply With Quote
Old 02-06-13, 09:55   #374
SethBv

Stage 5
 
SethBv's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 306
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Merge inlocuit si cu unul de pe 1.4 sau 1.8, atata timp cat e monopunct motorul tau si cel de pe care il iei nu e nici o problema. Atentie insa daca vrei sa schimbi tot corpul clapeta sa te uiti la mufa motorasului de relanti (sunt 2 modele, cu 4 si cu 6 pini)
__________________
SethBv is offline   Reply With Quote
Old 02-06-13, 12:00   #375
ritzyboy

Stock
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2
Default injector

Multumesc mult, am desfacut tot corpul, clapeta si l-am curatat. Dupa acea a pornit de te ungea la inima, dar a doua zi am dat de o alta problema si anume: a pornit bine ptr. 15-20 de secunde si a murit. Ciudat fiind faptul ca dupa aceea am insistat 2-3 minute la automat si nimika, dar intr-un tarziu a luat-o si nu a mai variat relantiul. Dar imi porneste foarte greu si compresia am verificat-o la servis si cica era in regula. Am un ijector de 1.4 (rezerva) si imi trcea prin cap sa ii pun de 1.8 tot monopunct. Poate mai castig niste forta, chiar daca se modifica consumul. Dar unde te duci, mi-e si frica sa o opresc ca doar nu o mai pot porni. Zilele astea o sa schimb si filtrul de benzina ca sa nu am apa in el ka mizerie sigur are si daca va face tot asa, atunci incerc injectorul de 1.4 si daca merge incerc si unu de 1.8. As mai fi interesat de o mufa ABD2 la USB ptr golful meu si de un program de diagnoza. Va multumesc inca o data ptr sfaturile acordate si daca a mai patit cineva, rog frumos sa-mi spuna si mie ce a schimbat sa-i mearga ca e de-a dreptul enervant.
ritzyboy is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -