Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-12, 14:13   #316
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Hai sa te ajut eu cu ce am descoperit dupa ce am demontat si montat inapoi toata aprinderea si alimentarea, si schimbat motorasul de relanti de 2 ori
GPL ul la golf 3 (al meu 1.8 monopunct) are reglaj ca la dacie, din 2 "suruburi" sa zicem.
Odata reglata alimentarea cu GPL, nu mai ai probleme cu gazul.
Pentru benzina, eu am patit asa:
De fiecare data cand merg pe GPL mai mult (peste 500 de km) fara sa merg in intervalul asta deloc pe benzina, cand trec pe benzina nu imi tine relantiul deloc.
Ca si rezolvare (dupa ce am schimbat aproape tot ce era de schimbat si tot asa facandu-mi) , am scos mufa de la calculatorul masinii (situat langa filtrul de polen, sub plasticul de sub parbriz pe partea dreapta a masinii), am asteptat 1 min. si ce sa vezi, tinea relantiul fara probleme.
M-am interesat pe la producatori si explicatia de "baza" e ca odata ce ai trecut pe GPL, calculatorul masinii "vede" ca masina merge fara benzina, doar pe aer (GPL ul fiind legat pe admisia de aer, si nu la injector). Astfel cand treci inapoi pe benzina, el baga numai aer, fara a baga si benzina. De unde si treaba cu oscilatul/muritul motorului.
Incearca sa faci treaba asta.
GPL ul se regleaza de pe "plaman" (chestia aia rotunda din care pleaca furtunul de gaz pana la furtunul de admisie aer). Tre sa aiba 2 suruburi de care misti si iti reglezi relantiul (cu motorul pornit si cald la 90 de grade).
Dupa ce ti ai reglat relantiul la GPL, fa si treaba cu calculatorul masinii.
Daca ai nevoie de mai multe detalii, PM me
__________________

Cineva zicea ca cercul de prieteni nu il faci cu compasul....
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 25-07-12, 23:14   #317
dezmembrarivw

Stage 5
 
dezmembrarivw's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,042
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Quote:
Originally Posted by me_maxis View Post
salutare am un golf 3 motor 1,6 abu benzina si de ceva vreme la drum mai lung se op[reste in mers apoi dau la automat si merge iara motarsul pas pas este schimbat si cand o pornesc pana se incalzeste putin sta turata la 1800rpm te rog daca poti dami un sfat multam
verifica pompa benzina, filtrul, bobina de inductie, partea electrica a contactului, posibil si senzor holl sau temperatura.
dezmembrarivw is offline   Reply With Quote
Old 25-07-12, 23:20   #318
dezmembrarivw

Stage 5
 
dezmembrarivw's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,042
Default Re: Turatie golf 3 abu

Quote:
Originally Posted by zzz_a8 View Post
Buna ziua. V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta in identificarea cauzei urmatoarei probleme.

Am un Golf 3 1.6 , monopunct, recent dotat cu o instalatie gpl. De cand mi-am pus instalatia, relantiul e zapacit pur si simplu. Cand pornesc pe benzina, turatia imi creste la 2500 si imi trece automat pe gpl. Daca o las pe benzina,si in mers oscileaza intre 1700-2000,in orice viteza si chiar si la relanti. Apoi pe gpl turatia oscileaza intre 600-900, in acelasi timp masina vibrand de parca ar fi tractor. Cei de la service mi-au zis ca sa schimb motorasul de relanti,dar mie mi se pare ciudat sa fie el de vina,pentru ca nu am avut probleme cu el pana acum.Plus ca un alt prieten cu o Nova tot monopunct, mi-a zis ca i s-a intamplat exact la fel cu turatia.Si lui i-au zis ca e de la bujii.Eu am bujii NGK noi,le-am schimbat acum 2 zile. Alt motiv ar fi ca mai cunosc o Nubira care tot asa a patit,i-a schimbat motorasul de relanti si tot nu s-a remediat problema.Si acum merge doar pe benzina. Nu as dori sa dau banii degeaba pe un alt relanti,pentru ca e in jur de 250 de lei (cam 30% din salariul meu lunar).
Mai nou,acum,cand merg pe benzina, proneste frumos dimineata,dar dupa ce se incalzeste motorul, la pronire se tureaza pe la 2-3000 si merge sacadat vreo 2 minute.

V-as fi foarte recunoscator daca m-ati indruma cu cativa pasi/verificari pentru a rezolva problema.
sfatul dat de colegul este foarte ok, mai pot adauga si sonda lamda care trimite eroare calculatorului datorita GPL-ului deci resetarea calculatorului este ok.
dezmembrarivw is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 09:16   #319
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

daca scot sonda lamda, oare nu o sa mai trebuiasca sa resetez calculatorul de fiecare data? Sau exista riscul de a face o prostie ceva si sa nu mai mearga deloc?
Eu am zis numai ce am vazut ca functioneaza la a mea... asta dupa ce am schimbat o gramada de piese si nu ne dadeam seama ce are...
Si inca o intrebare...daca reglez relantiul pe benzina (adica motorul trecut pe benzina, sa reglez aprinderea din delcou de acolo, cu lampa stroboscopica) cand trec pe gaz nu mi se intampla nimic? Ma refer la ture mari (4-5000) in frana de motor. Ca acum il am nereglat si la frana de motor in a 4 a de la 5000 in jos mi-a pleznit capacul ce vine pe carburator (ala de plastic unde intra admisia) ca mi-a dat detonatie ... si nu stiu cum sa reglez aprinderea, pentru gaz sau pentru benzina ca sa mearga bine pe amandoua si sa nu imi mai dea detonatii....
Ai cumva vreo idee?
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 12:58   #320
zzz_a8

Stock
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 2
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Quote:
Originally Posted by lupalb View Post
Hai sa te ajut eu cu ce am descoperit dupa ce am demontat si montat inapoi toata aprinderea si alimentarea, si schimbat motorasul de relanti de 2 ori
GPL ul la golf 3 (al meu 1.8 monopunct) are reglaj ca la dacie, din 2 "suruburi" sa zicem.
Odata reglata alimentarea cu GPL, nu mai ai probleme cu gazul.
Pentru benzina, eu am patit asa:
De fiecare data cand merg pe GPL mai mult (peste 500 de km) fara sa merg in intervalul asta deloc pe benzina, cand trec pe benzina nu imi tine relantiul deloc.
Ca si rezolvare (dupa ce am schimbat aproape tot ce era de schimbat si tot asa facandu-mi) , am scos mufa de la calculatorul masinii (situat langa filtrul de polen, sub plasticul de sub parbriz pe partea dreapta a masinii), am asteptat 1 min. si ce sa vezi, tinea relantiul fara probleme.
M-am interesat pe la producatori si explicatia de "baza" e ca odata ce ai trecut pe GPL, calculatorul masinii "vede" ca masina merge fara benzina, doar pe aer (GPL ul fiind legat pe admisia de aer, si nu la injector). Astfel cand treci inapoi pe benzina, el baga numai aer, fara a baga si benzina. De unde si treaba cu oscilatul/muritul motorului.
Incearca sa faci treaba asta.
GPL ul se regleaza de pe "plaman" (chestia aia rotunda din care pleaca furtunul de gaz pana la furtunul de admisie aer). Tre sa aiba 2 suruburi de care misti si iti reglezi relantiul (cu motorul pornit si cald la 90 de grade).
Dupa ce ti ai reglat relantiul la GPL, fa si treaba cu calculatorul masinii.
Daca ai nevoie de mai multe detalii, PM me
Multumesc pentru informatii. Merg acasa asta seara si incerc chestia cu calculatorul... Dar nu o sa-mi dea vreo eroare noua si apoi sa am probleme? Sper din tot sufletul sa mearga, daca nu, o sa incerc si cu sonda lambda. Inca o intrebare : daca reglez GPL ul din suruburile de care spuneti, o sa influenteze si consumul? deocamdata am un 8l/100 km , si sunt foarte multumit.
zzz_a8 is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 13:10   #321
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Ii ca si la dacie... cand reglai relantiul din surubul de la relanti. Daca il reglezi la 900 de ture nu o sa ai consumul mai mare, daca il reglezi la 1500 altfel stam de vorba.
Eroare nu are ce sa iti dea, ca singurul lucru care se intampla e ca resetezi setarile motorasului de relanti la cele din fabrica (set as default) si deci ar trebui sa mearga ca nou
Eu fac treaba asta de o juma` de an si nu am avut nici o problema.
Si am consum de 10 pe 1.8 si benzina si gaz. Deci e litru pe litru.
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 12:18   #322
jhunyboy

Stage 5
 
jhunyboy's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 667
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

pasii ptr reglarea avansului la un g3 1.6 benzina aee ? fara lampa stroboscopica se poate ? eventual vag-com etc .. nu ii dau de cap deloc
jhunyboy is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 13:05   #323
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

si eu sunt curios de treaba asta, ca vreau sa imi reglez avansul si omul cu lampa stroboscopica se face de negasit de 2 saptamani... altul nefiind prin oras.
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 21-09-12, 12:33   #324
BONTEA

Stage 1
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 20
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

salut am si eu un golf 3 16 benzina cod motor abu si dimineata cand il pornesc nu sta la relantiu si nu merge nici rotund dupa ce porneste ce ar putea fi
? multumesc.
BONTEA is offline   Reply With Quote
Old 21-09-12, 14:00   #325
popasorin

Stage 4
 
popasorin's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 243
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

mareste putin relantiul,curata filtrul de aer sau inlocuiestel daca nu merge......dar masina ar trebui sa iti regleze relantiu singura
popasorin is offline   Reply With Quote
Old 28-10-12, 15:37   #326
adamconstantin

Stock
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 1
Unhappy Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Salut am si io o problema caruia nu pot sai dau de cap nici cum si vas ruga daca mati putea ajuta ....
Am un wv golf 3 din 93 motor de 1,6 benzina (ABU) si de vro saptamana o inceput sa porneasca numa cand vrea ... la inceput dadeam la automat pana terminam bateria ... am schimbato (bosh 55 A) la fel am schimbat bujiile (bosh) apoi am tot citit pe forum despre bobina am verificato (am scos fisa centrala si am dat la automat .. da scanteie )apoi mam uitat la capacu de delcou las desfacut nu prezinta zgarieturi fisuri etc curat ,apoi mam uitat la fisele de la buji am scos o fisa si am verificat daca da scanteie ei bine nu da scanteie si apropo cand mecanicu mia schimbat bujiile mia modificat pozitia fiselor am cautat pe net si leam pus la loc .......pana intraia mai pornea cand si cand acum dupa ce am modificat pozitia fiselor(1.3.4.2 noua pozitie a fiselor) nu mai porneste deloc ..... invarte motoru nu mai temina bateria dar nu porneste nicicum ce sfaturi imi dati va rog am nevoie foarte mare de ia si nu o pot folosi

VA MULTUMESC

Last edited by adamconstantin; 28-10-12 at 15:45.
adamconstantin is offline   Reply With Quote
Old 28-10-12, 21:41   #327
b0red

Stock
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 2
Default Ajutor Golf 3

Buna seara !
Am o rugaminte la colegii detinatori de vw golf 3 .
Cine ma poate ajuta cu / sau poate a vazut pe alta masina un intinzator la cureaua de la alternator marca Gates cu seria 028 903 315 S.
Mentionez ca piesa se afla montata acum pe un Golf 3 1.9 TDI / Cod motor 1Z.
Va multumesc !!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00025.JPG
Views:	74
Size:	542.0 KB
ID:	2596010   Click image for larger version

Name:	DSC00027.JPG
Views:	79
Size:	521.8 KB
ID:	2596011   Click image for larger version

Name:	DSC00028.JPG
Views:	81
Size:	466.3 KB
ID:	2596012  

b0red is offline   Reply With Quote
Old 29-10-12, 06:26   #328
me_maxis

Stage 4
 
me_maxis's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 226
Default Re: Ajutor Golf 3

Quote:
Originally Posted by b0red View Post
Buna seara !
Am o rugaminte la colegii detinatori de vw golf 3 .
Cine ma poate ajuta cu / sau poate a vazut pe alta masina un intinzator la cureaua de la alternator marca Gates cu seria 028 903 315 S.
Mentionez ca piesa se afla montata acum pe un Golf 3 1.9 TDI / Cod motor 1Z.
Va multumesc !!!
salutare ce cauti tu de onicei se cumpara de noi, sunt consumabile sper sa nu vb prostii daf o rola costa pana intr-o suta de lei sfatul meu cimparo noua ca apoi ai sansa sa te lase la scurt timp dupa montaj
me_maxis is offline   Reply With Quote
Old 29-10-12, 17:12   #329
b0red

Stock
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 2
Default Re: Ajutor Golf 3

Quote:
Originally Posted by me_maxis View Post
salutare ce cauti tu de onicei se cumpara de noi, sunt consumabile sper sa nu vb prostii daf o rola costa pana intr-o suta de lei sfatul meu cimparo noua ca apoi ai sansa sa te lase la scurt timp dupa montaj
Da mosu am inteles asta dar eu am nevoie de intinzator in sine ... la mine pe golf nu e clasicul intinzator de pe golf 3 ci piesa pe care o vezi in poza e intinzatorul in sine ... eu am nevoie atat de intinzator cat si de rola ... cine ma poate ajuta cu piesa (platesc bine) sau macar sa-mi zica de pe ce masina e piesa pentru ca la 20 de magazine la care am fost nu gasesc piesa dupa codul inscris pe ea .
b0red is offline   Reply With Quote
Old 02-11-12, 02:19   #330
quick000

Stock
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 4
Default Re: Va stau la dispozitie cu un sfat pt golf 3

Salutare cred ca am o problema destul de grava cu un golf 3 1.6 ABU dau la automat invarte dar nu porneste.Cand pun contactul prin fisa centrala de la bobina vine scanteie dar nimic. Pompa de benzina functioneaza,benzina vine pe furtunul de TUR debit bun.Am scos mufa de la senzorul de temperatura "NIMIC".Am incercat sa o imping la fel nimic, ca si cum nu ai pune contactul cu toate ca el e pus.Nu am verificat Senzor HALL,Calculator.Mentionez ca sa oprit in timp ce stationam si cand am dat la automat invartea dar nu a mai plecat nici moarta... CINE MA POATE AJUTA SI PE MINE CU UN SFAT...?
quick000 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -