Quote:
Originally Posted by SynTheLaZ
Ai un obicei tampit soosy de a dezgropa topic-uri vechi sau foarte vechi !
Daca nu aveti bani de benzina, bucsi, s.a.m.d puneti jante pe 16 si lasati fitele ! Conteaza stilul de mers, anvelopele, greutatea jantelor (cand mi-am dat jos jantele pe 17" prostii de la vulcanizare isi dadeau coate si le ridicau pe rand sa vada cat de usoare sunt, nu cred ca au mai vazut in viata lor jante mari si usoare).
Am vazut jante pe 17 incredibil de grele dar am vazut si jante pe 18 foarte usoare.
Intr-o vara am nenorocit caseta de directie, am schimbat-o iar la anul tot cele pe 17 le pun in cazul in care nu ma supar si pun 18" pe Golf 3 !
|
tocmai asta ii si ideia....pana la urma ii forum si asa pot afla pareri si de la alta,in final fiecare face ce vrea dar vezi ca sunt fel si fel de discutii ca ii ok ca nu ii ok si etc
evident sunt jante grele si jante usoare...cum ii Oz Superturismo...cele mai usoare...dar eu ma refer in general despre ideia de r18
si daca ai avea bani de bucsi si etc etc ai fi atat de prost sa pui ceva sau sa faci cu masina stiind ca nu ii bine si numai paguba faci?
unii vorbiti extrem de usor parca banii ar fi din copac si daca ii ceva ne intindem luam cat avem nevoie si gata
unii dintre noi chiar am vrea sa stim daca facem ceva o facem ok sau nu,si daca bagi un ban vrei sa ai parte de ea si sa mai faci pe urma una alta nu sa dai putinii bani pe reparatii,pagube facute de prostia mea
si cand auzi ca cel care "poarta" r18 spune ca nu isi face abs-ul treaba,sau ca uneori fuge directia,sau ca servo se duce in timp si etc etc ai mai pune intrebari? sau hop hai sa incerc si eu poate la mine nu face
asta ii treaba si la mine,am zis sa trec la r18 pentru ca am gasit jante calumea si pret ok insa vreau sa stiu o treaba cat de cat clara + masina o tin pentru folosinta zilnica si merg cu ea mai peste tot(evident nu la pescuit,urcat munti si etc)nu imi permit sa o tin bibelou iar in final luam totul in calcul(consum mai mare...daca da cu cat...normal ca nu mori in 0.2-0.3l la 100 insa sa stii o treaba)
ma intelegi?
legat de topic daca era inchis nu postam,asa numai bine omul a intrebat mai de mult poate ii mai "destept" cu informatii,ceva...
Quote:
Originally Posted by Galea
eu de exemplu pe touareg am avut jante 225/70/ r 17...iar cand le-am schimbat am pus 275/45/ r20..chiar daca marimea maxima admisa era de 19"..dar le am deja cam de 1 an si ceva dar nu am absolut nici o problema..doar ca am pierdut vreo 15 caluti din cauza greutatii sau a latimii..si consumul a urcat cam cu 1L /100km...dar tu alegi..ori alegi niste jante mai micute si masina se comporta normal, sau daca vrei ceva mare ai putin de suferit cu consumul si poate scaderea de putere...si pe langa asta pretul caucicurilor
|
oarecum ii la fel ca la toareg de la 17 la 19-20 cum ii de la o masina mica de la 15 la 17 insa totusi ii alta categorie si vad des touareg cu 20 chiar omologat parca...dar pe golf 4 sau bora nu am vazut 18 trecut in carte...poate exista nu contest dar eu cel putin nu am vazut
si in final evident cum zici,pentru un mic + de aspect toate cele negative
nici cu consumul nu ar fi problema,nici cu pretul gumelor...ii vorba de tehnic daca distrugi ceva si ajungi la punctul in care vei fi nevoit sa renunti la jante,faci si reparatia si tot r15 16 sau 17 pui....iar in final iti pui intrebarea ca merita?sau ce am facut?
....cam asta ii problema...eu 99% zic ca nu ii ok pentru o masina zilnica si nu pentru mine pentru ca banii aia si daca o sa ii am sa repar ce se distruge daca se distruge mai bine ii bag in masina dar cea ce se vede