Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 10-11-10, 12:32   #1
chaoz_fullthrottle

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 38
Default Probleme relanti

Salut. De curand mi'am luat un golf 3 din 96 si am o mica problema. Daca pornesc masina dimineata cand e rece afara si motorul e rece, relanti e undeva la 1050 de ture. Daca merg de mai multe ori in aceeasi zi si o pornesc mai des, relanti-ul sta undeva la 750-800 RPM. De unde ar putea fi aceasta problema? Tin sa mentionez ca motorul e 1.6.Multumesc
chaoz_fullthrottle is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 16:29   #2
alexbadea12

Stage 5
 
alexbadea12's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
Default Re: Probleme relanti

Quote:
Originally Posted by chaoz_fullthrottle View Post
Salut. De curand mi'am luat un golf 3 din 96 si am o mica problema. Daca pornesc masina dimineata cand e rece afara si motorul e rece, relanti e undeva la 1050 de ture. Daca merg de mai multe ori in aceeasi zi si o pornesc mai des, relanti-ul sta undeva la 750-800 RPM. De unde ar putea fi aceasta problema? Tin sa mentionez ca motorul e 1.6.Multumesc
stai linistit ca nu are nimic masina
e normal sa fie putin mai turata cand e rece
alexbadea12 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 17:06   #3
SoulTrain

Stage 4
 
SoulTrain's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 266
Default Re: Probleme relanti

Si la mine dimineata motorul sta la 1100 rpm dar dupa ce se incalzeste apa si merg cativa km cu el sta la 900 rpm. Si am mai vazut si la alte masina. Parerea mea e ca motorul are ca un fel de soc, cum are Dacia dar se regleaza automat.
SoulTrain is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 18:48   #4
chaoz_fullthrottle

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 38
Default Re: Probleme relanti

ms.dar dupa ce se incalzeste, scade la 700 si nu stiu de unde ar aparea problema asta
chaoz_fullthrottle is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 19:10   #5
alexbadea12

Stage 5
 
alexbadea12's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
Default Re: Probleme relanti

Quote:
Originally Posted by chaoz_fullthrottle View Post
ms.dar dupa ce se incalzeste, scade la 700 si nu stiu de unde ar aparea problema asta
nu intelegi ca asta e mersul lui normal?
la rece motorul merge mai turat fiind comandat de calculator, iar cand se incalzeste scade la turatia lui normala de 700rpm
alexbadea12 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 19:28   #6
chaoz_fullthrottle

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 38
Lightbulb Re: Probleme relanti

Quote:
Originally Posted by alexbadea12 View Post
nu intelegi ca asta e mersul lui normal?
la rece motorul merge mai turat fiind comandat de calculator, iar cand se incalzeste scade la turatia lui normala de 700rpm
turatia lui normala nu e 700 rpm.e la 900.si asta este si o problema ca imi da in nas la plecarea de pe loc
chaoz_fullthrottle is offline   Reply With Quote
Old 11-11-10, 17:34   #7
alexbadea12

Stage 5
 
alexbadea12's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
Default Re: Probleme relanti

Quote:
Originally Posted by chaoz_fullthrottle View Post
turatia lui normala nu e 700 rpm.e la 900.si asta este si o problema ca imi da in nas la plecarea de pe loc
eu stiu ca turatia la ralanti trebuie sa fie intre 700 si 1000 rpm
daca iti face figuri la plecare nu cred sa fie din cauza turatiei
alexbadea12 is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 17:26   #8
FlorynBz89

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 5
Default Re: Probleme relanti

sall baetii,tot la fel am si io un pocinog cu masina, am un gf3 1.4 multipunct si am fluctuatii mari la relantiu dar numai cu motorul cald, la rece sta numai la 1100 !! unii zic ca este o pb legata de clapeta de acceleratie sau senzorul de relantiu,ce sa-i fac?? care a patit la fel pe un motor la fel ca al meu ca din cate am auzit motorul asta este facut in serie limitata(1.4 multipunct) ast rasp va multumesc!
FlorynBz89 is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 17:36   #9
FlorynBz89

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 5
Default Re: Probleme relanti

Quote:
Originally Posted by alexbadea12 View Post
nu intelegi ca asta e mersul lui normal?
la rece motorul merge mai turat fiind comandat de calculator, iar cand se incalzeste scade la turatia lui normala de 700rpm
nu stiu exact acuma daca tre sa stea tocmai la 700, eu zic ca este undeva la 900 turatii
FlorynBz89 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -