Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 14-01-10, 08:04   #1
Bengy_BLS
VW Driver

Stage 5
 
Bengy_BLS's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,326
Member of:
[VW]
[RENAULT]
Default Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

Buna ziua!
Ma intereseaza daca aici la sectiunea vw exista cineva cu 1.8 90cp ABS cu turbo. Daca exista il rog frumos sa posteze aici. Am cateva intrebari la care caut raspuns de ceva vreme. Nu cred ca ar strica sa conversam pe aceasta tema. Probabil ca pe multi ii intereseaza daca merge , ce implica si bineinteles cat costa.
Rog pe cei care posteaza sa nu faca offtopic , sa vina cu replici gen " ce ai domle esti nebun? cum sa mearga ? " sau chestii de genu.
Cine posteaza sa posteze direct la subiect , cat mai clar si cat mai concis cu putinta ....
Iar pt cei dornici de asa ceva , imi pare rau sa ii anunt , dar exista , functioneaza si nu costa mult. Daca nu credeti , site-ul colegului Elspa va v-a ajuta www.srz.ro sectiunea VW , unde se afla si kittul de turbo complet.
Aici doresc sa discutam anumiti parametri ce trebuie luati in calcul , si sa incercam sa aflam daca cineva a facut-o si daca da rezultate.
Va multumesc ! Astept parerile voastre ... Ideile si de ce nu si injuriile
__________________
Bengy_BLS is offline   Reply With Quote
Old 16-01-10, 23:25   #2
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

asta vroiam sa intreb si eu, as fi curios ce implica, cum se comporta, se renteaza sau ies mai bine cu un 1.8t de pe g4 etc etc
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 15:20   #3
audi4ever

Stage 3
 
audi4ever's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 78
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

Mai bine iesiti cu un 1.8 transversal de pe un G4, o bora, un seat eventual.
Pont: sunt multe forumuri straine unde cei de acolo (nu ca in Romania n-ar fi pasionati dar nu prea sunt bani..) au reusit cu mare succes sa puna acest motor pe Golfuri 1, 2, 3.
Nu e complicat dar necesita oleaca de timp, rabdare si ceva cunostinte.
Atentie insa: daca luati motorul 1.8T sa aveti grija sa aiba acceleratia pe cablu !
Din cauza crizei si a lipsei de bani am renuntat momentan spre o astfel de conversie dar pe viitor am sa ma apuc. Evident ca hobby...
__________________
Eram trist că n-am pantofi, dar am īntālnit pe unul care n-avea picioare!
audi4ever is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 00:11   #4
Bengy_BLS
VW Driver

Stage 5
 
Bengy_BLS's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,326
Member of:
[VW]
[RENAULT]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

da intradevar , initial asta era ideea, montareaunui 1.8T ... dar de ce sa nu incercam si asa ... ca in varianta prezentata de mine. Eu unul asta vreau prima data.
Costa la fel de multi bani , dar este de 2-3 ori mai complicat sa il montezi pentru a face 100% conversia... Nu vorbesc aici de fiabilitate ci strict performante si simplistica in montaj..> varianta kitt-ului turbo mi se pare cea mai simpla si mai originala , el fiind "bolt on" necesitand modificari doar la partea privind soft , management , transmisie (unde e cazu) si sa nu uitam de franare ( la mine are discuri spate deci avantaj eu), astfel masina ramanand la fel fara a se interveni cu autogenul , gauri si alte tiganisme .
Tiganisme deoarece in Romania nu prea gasesti lucru "ca la carte" .Asa-i romanu' , oricat de profesionist , trebuie el sa isi lase amprenta unde lucreaza.
oricum ... sa mai auzim pareri
Bengy_BLS is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 01:30   #5
PAK
VW Driver

Stage 5
 
PAK's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 469
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

nu stiu care sunt intentiile tale . daca intentia ta este de a face ceva original , ok mergi pe conversie turbo.
daca scopul este de a avea "mai multi cai" at un swap cu 1,8T este cel mai indicat dupa parerea mea.

nimic nu este bolt on , plug and play sau cum vrei sa ii mai spui.
gandeste-te numai ca la un 1,8T pornesti deja cu 150cp iar posibilitatile ulterioare de modificare sunt mult mai multe decat in cazul motorului 1,8 aspirat

discutia este mult mai ampla si sunt multe aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere.

Last edited by PAK; 22-01-10 at 01:34.
PAK is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 12:43   #6
Bengy_BLS
VW Driver

Stage 5
 
Bengy_BLS's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,326
Member of:
[VW]
[RENAULT]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

Stiu... aspectele le cunosc.
Intra pe www.srz.ro la sectiunea vw golf 3 si ai sa vezi ca este bolt-on (mai mult sau mai putin)
Iti multumesc ca ai pus punctul pe "i" ca sa zic asa. depinde de fiecare ce isi doreste ... Vorbeste cu elspa sa vezi la cati cai ajunge acest motoras Nici mie nu imi venea sa cred....
Mai asteptam pareri
Bengy_BLS is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 13:14   #7
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

pai hai spune-ne si noua la cati cai ajunge? chiar sunt curios
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 15:40   #8
o_kh3

Stage 5
 
o_kh3's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,663
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

pe langa acel kit de 950e daca la ala te referi mai ai nevoie de management calumea, motor refacut de la 0 cu interne stock ca sa iti reziste la o presiune modica sau schimbi internele cu ceva mai rezistent pentru presiune mai mare, injectoare si alte prostii.....

deja din ce ti-am zis mai sus ai sarit de 2000euro.... 1.8t face in jur de 1000e si ai 150cai din start stabili.....


si legat de caii aia... sunt curios daca s-au ajuns in romania sau in alte tari?!
__________________
dezmembrez golf 1 gti

Quote:
Originally Posted by sharky-vw View Post
....inainte sa comentezi..invata sa scri.....
o_kh3 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 15:44   #9
PAK
VW Driver

Stage 5
 
PAK's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 469
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

eu sunt mai sceptic si cred ca nimic nu este bolt on. eu personal nu cred ca am cumparat ceva aftermarket pt masina sa se potriveasca din prima. in fine...

m-am uitat si eu la acel kit si din ce vad acolo ii lipsesc cam multe (daca vb de acelasi). intercooler+tubulatura , downpipe+evacuare, admisie ,ambreiaj , injectoare (probabil) si alte maruntisuri
sunt sigur ca elspa te va ghida sa iei tot ce trebuie dar la pretul de 950 euro cat e kitul mai adaugi cel putin inca atat si nu ai certitudinea ca va merge (poate nu va porni sau nu va trage cum trebuie).
am vazut ca stii ca vei avea nevoie de soft. si nu orice soft ci unul custom care costa destul. trebuie sa ai si asta in vedere.
la toate astea adauga si timpul necesar operatiunilor

tragand linie , numai tu esti cel care poate spune daca merita sau nu.

daca vrei parerea mea personala .... nu , nu merita. eu unu as pune 1.8T .


EDIT. am postat in acelasi timp cu o_kh3. oricum , ideile sunt aceleasi
PAK is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 18:07   #10
roby wws

Stage 5
 
roby wws's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,170
Member of:
[Opel]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

sunt 1.4normale care au fost turbate si merg destul de bine
din propria mea experienta eu zic sa te gandesti de 2 ori inainte de a face golfu turbat,deoarece o sa vezi ca o sa ceara mult mai multe,nu doar kitul bolt-on cum zici tu...si plus de astea sa vezi dureri de cap pana o sa gasesti combinatia perfecta,etc
yo zic ca varianta mai buna tot 1.8t de pe g4(sa zic ca dsaca te descurci cu 1500 scapi)si nu nici asa complicat sa faci swamp-u
o sa incerc sa dau de pagina de web unde se facuse swamp-u pe un g2 si sa o urc aici

akum depinde numai de tine ce vrei/si cum vrei sa faci
bafta de la mine
__________________
Acvarii si acesorii din stoc sau pe comanda
Next step:coming sone
roby wws is offline   Reply With Quote
Old 23-01-10, 02:04   #11
Bengy_BLS
VW Driver

Stage 5
 
Bengy_BLS's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,326
Member of:
[VW]
[RENAULT]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

Da... aveti mare dreptate in unele aspecte si in unele nu prea.
Sunt cateva pe care am sa le spun care probabil o sa va schimbe parerea:
1. Daca nu stiati motorul 1800cmc 90cp ABS are o compresie de 12 , lucru care il face pretabil la "turbat"
2. Blocul de la acest motor pana la chiuloasa este acelasi ca la 1.8 G60 (kompresor). Pistoanele au acelasi cod. Din cod rezulta urmatoarele :
-acelasi material
- acelasi mod de fabricatie
- aceeasi linie de fabricatie
- aceeasi distanta intre segmenti
Nu stiu daca se folosesc aceeasi segmenti(aici nu m-am documentat)

Bielele sunt aceleasi , arbore .... tot

Sorbul de ulei e diferit de la G60 la ABS ,deoarece ABS este mai nou ca tehnologie ceea ce este un avantaj (nu prea are importanta dar exista)
Motorul 1.600 cmc 75cp este de fapt un 1.8 compresat (el nu poate fi turbat) dar posesorii de 1.8 90cp probabil ca stiu ca 1.6 sta in fata pe 400 ... daca nu credeti incercati cu 3-4 masini diferite ... va spun din start ca acelasi v-a fi rezultatul si anume 1.6 in fata. (testat 2 golfuri 2 usi , aceeasi dimensiune la roti , aprox tot , ambele 1.800 cu inca 2 golfuri 1.600 2 usi aceeasi dimensiune a jantelor , deoarece dimensiunea conteaza > testul s-a facut pe o perioada indelungata si fara rezultate documentate , a fost de distracite)
3. Am sa va fac un calcul "ban la ban" : kitt 950 , intercooler max 100euro SH , Blow Off mecanic nu ssqv 250 ron , racoarde siliconice 70euro , coliere 2 euro bucata sa zicem 10 bucati 20euro , teava inox 50 ron metrul liniar , coate diverse unghiuri 12-18ron bucata sa zicem 5 la 15Ron ca medie deci 75ron , + alte maruntisuri 100 Ron . Total 950+100+20 = 1070euro si 150Ron (3 metri teava maxim) + 75 + 250+100= 575RON adica aproximativ 1300 euro. fara manopera si soft care o sa va explic cum sta treaba si cu el.
Acum spuneti-mi si mie cum cu 1300 de euro imi iau motor 1.8t cu toate anexele , instalatie , cutie?
ca mai trebuie planetare , portfuzete modificate , bord (cel putin ceasuri) + tampoane , radiator si multe altele.
Ca sa nu mai vorbim de ce implica montajul : taiere panou ignifug ( ne-recomandat si chiar interzis de toti inginerii si dezvoltatorii auto , el reprezentand 40 % din rezistenta si integritatea masinii ) , taiere traseu timonerie ca sa intre cea de pe transimisia de 1.8t , pod pedalier modificat (deoarece difera cel de g4/audi ) , gauri , interventii asupra lonjeroanelor , suduri in autogen si multe altele. Cum mai sta masina aia pe strada eu nu inteleg , eu unul nu a-si merge cu ea , nu zic ca nu se poate , dar nu e sigur.
Sa nu mai vorbim de orele de munca care le pot compara cu un adevarat chin deoarece nimic nu se potriveste , trebuie sa le faci sa se potriveasca.
4. In Ploiesti exista un garaj/atelier unde nu a-ti spune ca de acolo au iesit asemenea masini cum sunt acolo printre care se numara : Alfa Romeo GTV v6 Turbo , Opel Ascona C20NE 8v turbo si multe altele ( nu le spun ca ma omoara propietarii ). Acei oameni sunt cunoscuti sa faca din tantar , armasar. Au foarte multa experienta si foarte multe cunostiinte. Baiatul cu ascona s-a straduit , a reusit si si-a conceput singur softul si managementul injectiei pentru a functiona in parametrii optimi in tandem cu turbina. De ce doi poate ca nu a-ti auzit ca bineinteles nu au ateliere profi , dar cel putin ei fac , si se vede la altii.....

Soft , management ? Mi-l fac singur , nu uitati ca nu am nevoie de injectoare , masina este monopunct , e ca si cum a-si pune turbo pe carburatie , numai ca jiglerele sunt inlocuite de valve si soft. Trebuie doar conceput un soft in care amestecul aer-carburant sa ii convina motorului in noua configuratie. Daca nu reusesc , abia apoi am sa apelez la profesionist , si in niciun caz la RBN sau altii , ma duc direct la tipul cu Ascona credeti-ma...
Am discutat cu oameni care stiu despre ce e vorba , nu sunt "copii" ca mine si mi s-a spus clar si raspicat : "SE POATE DAR CU MASURA" 170cp intelegand ca sunt "safe" , ce e peste bubuie... asta la 1bar si un pic
Oricum ar fi , in final tot sub 1600 de euro ma costa cu tot cu manopera.
BOLT-ON inseamna ca galeria , turbina , ungerea si tot ce este in acel Kitt se potriveste fix motorul de 1800 , iar elspa nu cred ca e genul de om care sa "arunce vorbe" aiurea prin marfa care o vinde ... Kitt-ul de la Speed Deamon USA nefiind singurul disponibil , mai exista unul complet adica configuratia oferita de Speed Deamon + Intercooler + blow off + racoarde +tevi + coliere etc. la 1500 euro pe e-bay , dar nu stiu de cine este produs .
Va doresc bafta si in continuare astept noi pareri , sunt foarte bine-venite

P.S. Daca e asa usor de ce la noi nu e niciunu cu Golf 3 1.8 turbo ? majoritatea avand Golf 1 sau 2
Bengy_BLS is offline   Reply With Quote
Old 23-01-10, 09:37   #12
o_kh3

Stage 5
 
o_kh3's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,663
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

1. daca ai compresia 12 asta fiind la un motor nou. trebuie neaparat sa o scazi undeva la 7-8 maxim 9 pentru turbo daca nu o ai 12 trebuie sa refaci motorul dar vine informatia despre motorul tau care zice ca CR este de doar 10

2. Blocurile in general sunt la fel de la golf 1 de 1.6 pana la golf 3 de 1.8. despre pompa de ulei tind sa cred ca este mai performanta cea de g60. ca nu degeaba isi puneau oamenii care au kr-uri pompe de g60.... totusi motorul tau e unu de 90 cai g60 are 160 si nu vad cum motorul tau ar avea o pompa de ulei mai buna . intradevar poate o fi pe alta tehnologie mai noua dar asta nu echvaleaza si debitul care il produce fapt important pentru un motor care urmeaza sa fie turbo...

3-4. in calcule gresesti pentru ca nu vei face nicio treaba cu inj monopunct pe care o are masina in veci....deci automat iti zic ca iti trebuie standalone... poate nu haltech dar poti incerca cu varianta cea mai buna si mai ieftina de la megasquirt care ti-o asamblezi singur, atata timp cat ai ceva priceperi in electronica. dupa care vin anexele: injectoare rampa, galeria de admisie,pompa de benzina, downpipe, ceva sonde si probabil alte lucruri de care nu imi aduc aminte in momentul de fata. Legat de kit eu nu stiu calitatea lui pentru ca nu mi se ofera mai multe informatii. pot fi turbine calumea sau turbine fabricate in china. poti vedea pe vortex discutii legate de aceste kit-uri de pe ebay

Legat de motor poti sa vb cu BALAURR ca el e la al doilea motor 1.8t 20v si sa vezi ce bani a dat pe el.......

Nu a zis nimeni ca este usor sa pui turbo pe 1.8 ca al tau. sa nu uitam ca e vorba de KIT TURBO unde ti se ofera doar cateva componente legate de turbo nu de toata buna functionare a motorului.
o_kh3 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-10, 10:31   #13
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

intrebare: merge montata injectia de pe 1.8 16v de pe golf 2 gti pe golf 3 1.8 8v?
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 23-01-10, 11:12   #14
o_kh3

Stage 5
 
o_kh3's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,663
Member of:
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

pentru ?
o_kh3 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-10, 11:15   #15
NightDevil

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,141
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Exista cineva cu 1.8 90cp Turbo ?

Quote:
Originally Posted by RideTheRiddle View Post
intrebare: merge montata injectia de pe 1.8 16v de pe golf 2 gti pe golf 3 1.8 8v?
e injectie mecanica .. pe cand u ai monopuctul ala nu merge .. si nu prea ii vad rostul..
NightDevil is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -