Quote:
Originally Posted by Danutz Bratosin
La mine s-a dereglat pentru simplu fapt ca am schimbat un pivot
|
asta inseamna ca la orice demontare a fuzetei...trebuie sa faci 'unghiurile'
'unghiurile' se modifica doar cand se indoaie bratul inferior/superior, umbli la distantierele bucsilor bratului superior, respectiv umbli la capetele de bara/bielete
in rest...poti sa schimbi cati pivoti vrei, sa dai jos fuzeta de 1000ori, ca nu se intampla nimic rau. Fuzeta va fi prinsa la fel in pivot...
Ca idee...
se insurubeaza de capetele de bara in bielete, sau invers, de bielete in capetele de bara. Daca invarti cu totul (bieleta+cap de bara), nu se intampla nimic.
Daca crezi ca ai rabdare...masoara distanta de la prinderea bieletei de caseta de directie, pana la mijlocul capului de bara (pe partea care crezi ca sta bine roata), dupa aia pe partea cealalta, faci sa fie aceeasi distanta.
Nu garantez pentru reusita operatiei, dar teoretic asa ar trebui sa iti iasa unghiurile OK, pana cand te duci pe stand sa verifice aia.