imi pare rau dar te inseli....sa urmaresti acel documentar cu istoricul Lamborghiniului si ai sa-mi dai dreptate, mii de scuze dak am suparat pe cineva si numai bine
am vazut si eu documentarul si ai dreptate mai putin intr-o privinta. Lamborghini facea tractoare. Taurul reprezinta zodia lui si toate masinile au nume de tauri
dap ... la Lamborghini de la zodia lui .... la fel si numele masinilor ... diefrite specii de bovine pe care le avea el in ferma ...... despre audi nush
despre lamborghini am vazut un documentar care povestea despre toate modelele si toata istoria marcii incepand cu creatorul ei care intr-adevar avea o ferma si se ocupa cu cresterea taurilor pentru coride...marfa sa fii acceasi zodie cu Ferruccio Lamborghini
despre lamborghini am vazut un documentar care povestea despre toate modelele si toata istoria marcii incepand cu creatorul ei care intr-adevar avea o ferma si se ocupa cu cresterea taurilor pentru coride...marfa sa fii acceasi zodie cu Ferruccio Lamborghini
Eu stiam ca Lamborghini faceau tractoare nu crestea tauri Si Ferrari i-a zis sa se intoarca la tractoarele lui daca nu-i place Ferrari.[IMG]http://farm1.static.***********/223/504777290_13b99dc54d_m.jpg[/IMG]
Am gasit si povestea: http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini
Daca e vorba pe asa Lamborghini asta a inceput de la boilere.
Come on.
Fiecare concern are jdemii de istorii mai mult sau mai putin adevarate.
Vă salut ! Foarte interesant acest topic, am şi eu cāteva răspunsuri, dacă nu sunt corecte vă rog să mă corectaţi. Pentru ESPinoza, logo-ul de la Alfa Romeo are legătură cu blazonul oraşului Milano şi face trimitere la cruciade, se şi observa crucea, iar partea din dreapta a logo-ului este un şarpe, care mănānca un om, unii spun că ar fi un copil, sau un ''Saracen'' (aşa erau denumiţi Musulmanii in istoria indepărtată). Pentru Bmw fear, logo-ul de la Opel este un ''O'' īn interiorul căruia de-a lungul timpului au fost de la dirijabile, la avioane, si acum este un trăsnet. Din cāte ştiu, avioanele si dirijabilele, erau desenate pentru a arăta pricepera nemţilor īn acest domeniu. Pentru Stuey, logo-ul de la Skoda, este doar o săgeată inaripată, care doreşte să reprezinte viteza, nimic mai mult, numele este Škodovy zįvody, cu care firma originală a fuzionat in anii '20, ştiu că zįvody īnseamnă curse, mai mult chiar nu ştiu. Despre Lamborghini , eu ştiu că logo-ul vine de la pasiunea fondatorului, adică luptele cu tauri, poate că mă inşel.
Pentru Stuey, logo-ul de la Skoda, este doar o săgeată inaripată, care doreşte să reprezinte viteza, nimic mai mult, numele este kodovy zįvody, cu care firma originală a fuzionat in anii '20, ştiu că zįvody īnseamnă curse, mai mult chiar nu ştiu.
Multumesc..Am gasit si eu de la audi cu poze...sa dovedesc
Logo-ul actual Renault a fost folosit pentru prima data in 1924 (inainte era un cerc) shi a avut un scop functzional - centrul diamantului era taiat pentru a permite claxonului care se afla chiar in spate sa se auda.
Renault Megane 1.6 16v 107cp - one life one love
BMW 525i E34 200cp - голубое бумер
Ford Mondeo MK III - 2.5 V6
powered by Alpine, Infinity and Kicker
LIVING LOUD....VERY LOUD
Opel
orasul german Russelsheim 1838 ,Adam Opel dupa ce strabate Europa petrece o vreme in Franta unde invata sa proiecteze si sa fabrice masini de cusut.Intors in Germania la 25 de ani intemeiaza prima fabrica de masini de cusut.In 1885 extinde activitatea fabricii incepand sa fabrice si biciclete.
1899 se produce primul automobil Opel Patent
Sigla nu are o semnificate anume
Istoria leului
Sigla Peugeot in 1847 1847
Primul leu avea legatura cu realizarea de lame pentru fierastraie si produse de otelarie. El simboliza trei calitati ale fierastraielor Peugeot: duritatea dintilor, flexibilitatea lamei si viteza taierii. In 1850, imaginea leului a aparut pentru prima data alaturi de denumirea firmei "Peugeot Bros". Folosit initial ca marcaj pe lamele fierastraielor, acest logo a fost inregistrat in 1858 si va continua sa ramana multi ani de acum incolo pe uneltele fabricate sub marca.
Logo-ul Peugeot din 1889 1889
1889 reprezinta un reper istoric pentru marca, prin lansarea primului vehicul cu denumirea Peugeot: un triciclu, rezultat al cooperarii dintre Leon Serpollet, expertul in propulsia prin forta aburilor, si Armand Peugeot. Leul este si astazi reprezentat pe unelte si biciclete. Pe de alta parte, imaginea leului lipseste de pe primele masini produse intre 1890 si 1905, Pentru marcarea acestora, Armand Peugeot, fondatorul companiei Automobiles Peugeot, a folosit cuvintele "Automobiles Peugeot" imprimate pe radiatoare. Intre anii 1905 si 1915, automobilelor "Lion Peugeot" construite de catre Peugeot Bros. le era atasata o emblema cu profilul unui leu.
Sigla Peugeot in 1910
1910
In urma fuziunii activitatilor de producere a bicicletelor si de construire a automobilelor, noua companie "Automobiles et Cycles Peugeot" a folosit pentru identificare cuvantul PEUGEOT. Pentru anumite modele, se foloseau "lei neoficiali": leul Baudichon (1923) si leul Marx (1925), numiti astfel dupa sculptorii care i-au realizat, reprezinta veritabile opere de arta. Abia in 1933, capotele modelelor iesite din uzina erau ornate cu un leu realizat sub o infatisare mai apropiata de reprezentarea de astazi.
Sigla Puegeot in 1948
1948
Leul heraldic a aparut pe modelul 203, reprezentat ridicat pe picioarele din spate, in acord cu postura familiara a leului de pe emblema regiunii Franche-Comté, locul de nastere al afacerii Peugeot.
Logo-ul Peugeot din 1965
1965
Dupa ce a devenit societate pe actiuni sub denumirea de Peugeot S.A., marca si-a schimbat logo-ul: a fost retinut numai capul de leu proiectat pe un suport triunghiular. Dupa trei ani, capul de leu este incadrat intr-un patrat, rezultand semnul de marca folosit si astazi. In acelasi timp, pe grila de radiator se regasea si leul heraldic.
Logo-ul Peugeot in 1976
1976
In 1976, o noua structura, compania pe actiuni PSA Peugeot-Citroen, reuneste cele doua marci, Peugeot si Citroen. Apoi, Grupul a achizitionat Chrysler Corporatin. Aceste evenimente aveau sa afecteze identitatea marcii Peugeot. Pentru a-si consolida imaginea, Peugeot a revenit la leul heraldic, sub un design rafinat, asa-numitul "Lion fil". Cel mai bun ambasador al acestei noi identitati vizuale avea sa fie modelul 205, un succes de vanzari incepand cu anul 1983.
Logo-ul Peugeot in 1998
1998
Identitatea vizuala a Peugeot cunoaste o noua schimbare: adaugarea la scara a picioarelor leului va contribui la consolidarea impresiei de putere si echilibru; ochii albastri si patrunzatori simbolizeaza viziunea pe termen lung a marcii. Leul, acum intreg si cu suprafata metalizata, astfel incat sa corespunda valorilor marcii (siguranta, dinamism, estetica), este inclus in designul celor mai recente modele.
Logo-ul Peugeot in 2002
2002
Numit acum "Blue Brand", logo-ul este schimbat din nou, pentru o mai buna reflectare a ambitiilor marcii Peugeot. Redat tot in intregime si metalizat, cu albastrul insotit de negru, pentru a reda umbra leului. Echilibrat ca forma si proportii, logo-ul si Marca auto sunt de acum indivizibile, pentru ca unitatea creeaza putere.
__________________
De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.
AUDI
Cele patru inele care alcătuiesc sigla Audi reprezintă cele patru companii din consorţiul Auto-Union din 1932. Acestea erau DKW, Horch, Wanderer şi Audi. După război, numele Audi (care īn latină īnseamnă a auzi") a dispărut, īnsă īn 1965 şi-a făcut din nou apariţia, folosind ca logo cele patru inele. Numele Audi este totodată varianta latinizată a lui Horch, care īn germană īnseamnă tot a auzi".
BMW
Medalionul BMW reprezintă o elice de avion īn mişcare, albastrul semnificīnd cerul. Aceasta deoarece BMW (Bayerische Motoren Werke Uzinele de motoare din Bavaria) a construit motoare pentru avioanele militare germane īn al doilea război mondial.
CITROEN
Simbolul ales de Andre Citroen pentru automobilele sale provine de la activitatea de īnceput a acestuia īn industria auto. Citroen a īnceput prin a construi roţi de transmisie, cele două V-uri răsturnate reprezentīnd "dinţii" de pe roţile respective.
FERRARI
Căluţul cabrat purtat astăzi de maşinile Ferrari a fost la īnceput emblema unui faimos pilot italian de avioane din primul război mondial, Francesco Baracca, decedat īn misiune. Părinţii acestuia l-au convins pe Enzo Ferrari să adopte pe maşinile sale de curse simbolul fiului lor.
FORD
Harold Wills, mīna dreaptă a lui Henry Ford, cīştigase bani īn tinereţe tipărind cărţi de vizită, iar cīnd Henry se afla īn căutarea un logo pentru marca lui de automobile īn 1903, Wills s-a pus pe treabă. Tipul de literă de pe sigla Ford este acelaşi folosit de Wills pe cărţile de vizită. Ovalul a apărut īn 1912, iar fondul albastru īn 1927, o dată cu lansarea lui Model A.
LAMBORGHINI
Logo-ul Lamborghini este simplu de descifrat: este vorba de un taur dezlănţuit. Ferruccio Lamborghini iubea coridele. Acest lucru reiese nu numai din logo, ci şi din numele purtate de automobilele Lamborghini de-a lungul timpului. Aproape toate au purtat numele unor tauri celebri sau ale unor rase nobile de tauri.
LOTUS
Literele īngemănate din partea de sus a siglei sīnt iniţialele fondatorului Lotus, Anthony Colin Bruce Chapman. Nu se ştie de ce a ales numele Lotus pentru compania sa. Fondul verde este celebra nuanţă British Racing Green, purtată de maşinile de curse britanice, iar fondul galben simbolizează zilele īnsorite pe care
Chapman le dorea pentru compania sa.
MASERATI
La fel ca īn cazul Alfa Romeo, sigla Maserati reprezintă oraşul de reşedinţă al mărcii. Tridentul este simbolul tradiţional al oraşului Bologna, locul unde se construiau īnainte automobilele Maserati.
MAZDA
Logo-ul Mazda a fost realizat de Rei Yoshimara, un renumit creator de imagine pentru corporaţii, V-ul reprezentīnd o pereche de aripi īntinse. Pentru Mazda, acestea simbolizează "creativitatea, simţul misiunii, delicateţea şi flexibilitatea caracteristice mărcii".
MERCEDES-BENZ
Steaua īn trei colţuri reprezintă dominaţia Mercedes-Benz asupra uscatului, mării şi aerului. A apărut pentru prima dată īn 1909 pe un Daimler, īn 1926 fiind adăugată cununa de lauri pentru a marca unirea cu Benz. Sigla actuală, steaua īntr-un cerc, a fost folosită prima dată īn 1937.
MITSUBISHI
Cele trei diamante (sau trei romburi) ale siglei Mitsubishi reprezintă elicea unui vapor, amintind de activitatea de īnceput a constructorului nipon.
PORSCHE
Emblema Porsche este īn mare parte identică cu cea a oraşului Stuttgart, construit pe locul unei ferme de armăsari de unde şi calul de pe siglă. Coarnele de cerb şi dungile roş-negre provin de la steagul Regatului Wurtemberg (actualmente landul Baden-Wurtemberg).
SUBARU
Subaru a fost prima marcă japoneză care a folosit un nume derivat din limba japoneză. Se referă la un grup de şase stele din constelaţia Taurus, cunoscute īn japoneză şi sub numele de "mutsuraboshi". Este vorba de Pleiade.
TOYOTA
Sigla Toyota conţine trei elipse care reprezintă inima clientului, inima produsului şi progresul tehnologic şi oportunităţile nelimitate ale viitorului. Īn japoneză, Toyo semnifică abundenţa, iar "ta" īnseamnă orez. Īn unele culturi asiatice, cei binecuvīntaţi cu o abundenţă de orez sīnt binecuvīntaţi cu multă bogăţie.
VOLKSWAGEN
Povestea siglei Volkswagen este simplă. Aceasta conţine literele V şi W: volks" īnseamnă "a poporului", iar "wagen" "maşină".
VOLVO
Volvo īnseamnă "eu merg" īn latină, iar cercul mărginit de o săgeată este semnul convenţional pentru fier bogăţia cea mai cunoscută a Suediei. Cercul şi săgeata reprezintă scutul şi săgeata lui Marte, la rīndul lor simboluri pentru fier.
misto topic mi-am mai imbogatit si eu cunostintele
PS:credeam ca sigla de la volvo face referinta la sexul masculin sau feminin numai stiu care cum e cu sageata in sus sau jos :P