tot eu va scriu mai am o pb la ea tot la punto 97.cand am cumparato din germania iam facut schimbul de ulei si iam bagat mobil 10w40 sintetic dar pana in romania la mancat de mai aveam doar pe varful jojei ,ciudat ca nu mi sa aprins becu de ulei in bord .cineva mia spus sai bag semi sintetic asa am facut acum nu prea mai mananca e cam acolo dar parca ce ulei ami recomandati cae e cel mai bun ....... atentie nu pierd nu scoate fum nu e ulei in apa intrebarea mea e unde ee uleiul si de ce il toaca va multumesc pt raspunsuri ,si mai era o chestie cand ii pun contact mi se aprinde martoru de cheie in bord apoi se stinge dar cateo data nu se mai stinge trebue sa opresc motoru si apoi sal pornesc iara ca sa dispara msm
cu uleiul la masina ta nu stiu ce se intampla,dar cu martorul din bord e un pic nasol...prima data cand am patit o am scos bornele,iar a doua oara nu a mai vrut sa mearga a trebuit sa anulez imobilizatorul ca sarise dupa cod.daca ai a 2 a cheie foloseste o,daca nu du te sa iti faci alt cip sa scapi mai ieftin ca s ar putea sa patesti ca mine sa nu ti se mai stinga martorul ala pacatos deloc bafta
uleiul se baga si dupa nr de km pe care ai are masina adica daca masina are peste 200.000km baga 15w40
posibil pe la semeringurile de la supape fiin mai fin ca ulei 10w40 vezi sa nu ai semeringurile uzate siti recomand un ''dura lube''
Nu cred ca la 200,000 trebuie bagat 15/40
Eu la a mea am bagat ultima data 5/40 si nu mananca mai deloc sa zic ca mananca 100ml la 10,000 km... problema este in alta parte
Mentionez ca masina mea are peste 200,000 km