Quote:
Originally Posted by nasty1987
sall.da stiu no german nazii cars in the area. am facut doar anumite comparatii.tu ce zici dak il iau merita sa ii pun turbo . sau ii stric fiabilitatea ca dupa mine asa NA mio place mai mult chiar dak nu are ea perormante de turbo mr2.poti spune asa preturi al consumaile uleiuri filtre etc ce pica la ea mai des vb de bucsaraie etc maruntisuri ca pe drumurile noastre mio fi si mila sa mergi cu ea regim sportiv pacat ca nu avem drumuri . orikum dak o iau primu drum germania sa vedem ce poate
|
Ce sa zic...in Romania sunt drumuri nashpa in unele zone, tre sa fii doar atent. Despre MR2 3sge (156 de cp) ce sa zic nu e altceva decat o masina foarte asemanatoare cu Toyota Celica ST182 3sge (156 cp). Nu am inteles totusi de ce nu te uiti dupa modelul de 170 de cai, ala este si destul de performant (0-100 7,7s dat de Toyota) si foarte foarte rezistent, avand un motor Yamaha foarte robust. In ceea ce priveste turbo, am incepe o discutie care nu ar avea concluzie. Ori te duci direct pe modelul turbo 3s-gte SW22 fara sa ti para rau dupa ca nu ai luat turbo ori iti iei aspiratul 3s-ge SW20. Cred ca turbo este cu totul si cu totul o alta lume, singurele motoare care m-au impresionat sunt VTEC urile de la Honda, ce pot concura cat de cat cu ceva motoare turbo, dar in rest un aspirat ramane aspirat. Consumurile sunt in jur de 12% la 3s-ge.