Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Alte discutii Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 04-12-15, 10:54   #1
PitikuBr

Stock
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 7
Default Cielo sau Esspero??

Salut intentionez sa imi iau o masina din gama Daewoo dar nu sunt hotarat Cielo sau Espero!? Ma poate ajuta cineva cu pareri sugestii si asa mai departe!Va multumesc!
PitikuBr is offline   Reply With Quote
Old 04-12-15, 21:21   #2
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Cielo sau Esspero??

Espero e clar superior fata de Cielo, ca tinuta la drum si confort interior. Dar... Espero sunt vechi fizic, majoritatea sunt obosite, au rugina, accidente multe la activ. Cielo s-au fabricat pana in 2007 (mai slab calitative fata de primii ani, dar ok totusi) si in numar mult mai mare, deci ai mult mai multe masini din care sa alegi.
Ca intretinere sunt la fel, mecanica e la fel la ambele.
Espero au avut motoare majoritar 1.5 16v 90cp, unele au fost 1.8 8v (100cp parca?) si fff putine 2.0. Cele de export au avut si piele, airbag, abs... dar la noi sunt putine.
Alegerea e a ta, eu as alege Cielo pt ca sunt mult mai multe la vanzare, din care poti alege. Plus ca, in caz de nevoie, la dezmembrari gasesti f multe Cielo.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 05-12-15, 15:11   #3
PitikuBr

Stock
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 7
Default Re: Cielo sau Esspero??

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Espero e clar superior fata de Cielo, ca tinuta la drum si confort interior. Dar... Espero sunt vechi fizic, majoritatea sunt obosite, au rugina, accidente multe la activ. Cielo s-au fabricat pana in 2007 (mai slab calitative fata de primii ani, dar ok totusi) si in numar mult mai mare, deci ai mult mai multe masini din care sa alegi.