Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Alte discutii Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 16-05-12, 14:58   #1
K4MiK4Z3

Stage 2
 
K4MiK4Z3's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 29
Member of:
[VW]
Default Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Care ar fii diferenta intre cele 2 modele ? PLusuri si minusuri ( ma refer la partea tehnica )

Am auzit ca cea euro 2 are carburatia asistata electronic si nu este tocmai cea mai buna !

As dorii achizitionarea unui tico dar inca nu stiu daca Non-euro sau euro 2!
K4MiK4Z3 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 15:37   #2
costi322

Stage 5
 
costi322's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Parerea mea,e ca ar trebui sa te orientezi ca masina pe care o vei cumpara,indiferent ca e Euro2 sau nu,sa fie in stare cat mai buna si ca an de fabricatie mai recent.Tehnic,sper sa nu spun prostii,eventual colegii ma pot completa,diferenta nu e decat acel sistem de asistare a carburatorului,catalizatorul,si cateva sonde in plus.In rest aceiasi motorizare,aceleasi piese.Eventual cauta una si cu aer conditionat,si repet in stare cat mai buna. Eu am vrut sa o vand pe a mea,(vroiam ceva un pic mai incapatoare),insa m-am razgandit vazand ca nu am ce lua.
costi322 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 15:39   #3
K4MiK4Z3

Stage 2
 
K4MiK4Z3's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 29
Member of:
[VW]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Caut SX-ul cu AC (eleron pe spate si stergator pe luneta) sa nu fie lovita ,vopsita sau urme de rugina , km cat mai putini si sa fie ingrijita ! E o masina care merita mai ales ca am sa o alerg prin oras ! Multi mi-au recomandat Tico , dintre care si multi mecanici ! Mersi frumos de raspuns ! Mai astept cateva pareri
K4MiK4Z3 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 15:45   #4
costi322

Stage 5
 
costi322's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Ai sa gasesti foarte greu,fara urme de rugina,vopsita...sau lovita.Mai toate au urme mai mult sau mai putin vizibile de rugina, totusi au ceva ani 10-12-13 ani unele.Sa ai grija sa intrebi de distributie,ca e pe curea,cand a fost schimbata,eventual acte.Tot ca sfat...verifica lonjeroanele sa nu fie strambe,Tico tot din auzite vorbesc si eu stiu ca au probleme cu lonjeroanele,fiind tabla mai subtire.
costi322 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 15:49   #5
K4MiK4Z3

Stage 2
 
K4MiK4Z3's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 29
Member of:
[VW]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Bine ma refeream la chestii vizibile , nu prea mai ai cum sa gasesti una in stare intacta ! Dar sa arate bine sa para ingrijita , ca se vede o masina ingrijita. Cand am sa o iau ,cu toate ca o sa intreb proprietaru ,ma apuc de ea sa schimb ce trebuie schimbat sa imi fac eu singur kilometrii ! Distributie , ulei , placute , filtre si ce mai pot sa schimb !
K4MiK4Z3 is offline   Reply With Quote
Old 18-12-12, 17:29   #6
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

In 1998 am cumparat de la reprezentanta un Tico de care am fost foarte multumit (cu exceptia unei situatii cand am fost nevoit sa trag frana de mana iarna si a ramas frana blocata) pana in 2001 cand l-am vandut.
As vrea sa iau un Tico SX (cu AC) si am inteles ca ultimele modele ar fi Euro 2 si ar avea un injector sau ceva de genul. Ei bine eu vreau unul pe carburator si din anunturi nu se specifica daca e cu sau fara. Nu e o delimitare clara intre versiuni, in cazul anului 2000 pot fi ambele.
Asadar pana cand s-au fabricat cele care au carburator? Nu ma intereseaza cele care au injectie monopunct sau carburator asistat electronic sau alta denumire pompoasa. Se pare ca alea non euro sunt pe carburator iar alea euro 2 ar fi cu acea injectie monopunct dar de cand s-a introdus aceasta nu stiu.
Doresc sa iau doar pe carburator.
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 18-12-12, 18:56   #7
STREET
Daewoo Driver

Stage 5
 
STREET's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Quote:
Originally Posted by mikinina View Post
In 1998 am cumparat de la reprezentanta un Tico de care am fost foarte multumit (cu exceptia unei situatii cand am fost nevoit sa trag frana de mana iarna si a ramas frana blocata) pana in 2001 cand l-am vandut.
As vrea sa iau un Tico SX (cu AC) si am inteles ca ultimele modele ar fi Euro 2 si ar avea un injector sau ceva de genul. Ei bine eu vreau unul pe carburator si din anunturi nu se specifica daca e cu sau fara. Nu e o delimitare clara intre versiuni, in cazul anului 2000 pot fi ambele.
Asadar pana cand s-au fabricat cele care au carburator? Nu ma intereseaza cele care au injectie monopunct sau carburator asistat electronic sau alta denumire pompoasa. Se pare ca alea non euro sunt pe carburator iar alea euro 2 ar fi cu acea injectie monopunct dar de cand s-a introdus aceasta nu stiu.
Doresc sa iau doar pe carburator.
Salut,
Tico cu injectie nu s-a fabricat(cel putin varianta de serie) toate sunt cu carburator si soc pe baza de termoelement.
Si da intradevar exista Tico euro 2 su non euro.
Personal as inclina spre non euro
__________________

Contact: performancetuning2000@yahoo.com
STREET is offline   Reply With Quote
Old 18-12-12, 20:16   #8
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Asa este, Tico cu injectie in adevaratul sens al cuvantului nu s-a fabricat... acesta ar fi Matizul. Din cate stiu eu este varianta care are carburator (eu pe asta am avut-o in 1998, non euro) si ulterior a aparut o varianta cu injectie monopunct (un singur injector pentru cei 3 cilindri) sau ceva de genul asistat electronic (care e euro 2 si are catalizator). Ulterior s-a pus injectie multipunct (injector pentru fiecare cilindru dar pe Matiz.
Asadar ca sa evit versiunile fara catalizator sa ma uit la an de fabricatie pana in 1999 sau si 2000?
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 19-12-12, 20:30   #9
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Nu e nimeni care sa ma lamureasca in privinta carburatorului? Pana la ce luna si in ce an s-a trecut de la carburatorul clasic la alt sistem? Sau de cand s-a trecut la noneuro la euro 2?
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 00:05   #10
costi322

Stage 5
 
costi322's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Pe carburatie normala s-au fabricat pana in 1999 inclusiv, 2000-2001 numai carburatie asistata.
Delimitarea intre modele se poate face vizual, cel asistat electronic are acel modul cu leduri (un fel de calculator sa zicem) in partea stanga sus.Am avut Tico ambele modele,si euro2 si noneuro. Cel noneuro consuma mai putin,dar pornirea era mai greoaie,in sensul ca invartea ceva mai mult pana pornea,desi carburatorul si electrica erau la punct. Cel euro2 pornea intotdeauna la sfert,indiferent de vreme sau anotimp,in schimb papa cu mai mult.(1-2L/100km).La mersul in Bucuresti s-a cunoscut diferenta de consum.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	euro2.jpeg
Views:	645
Size:	751.6 KB
ID:	2641338   Click image for larger version

Name:	noneuro.jpeg
Views:	555
Size:	608.6 KB
ID:	2641339  

Last edited by costi322; 21-12-12 at 00:09. Reason: Poze motor euro 2 vs motor noneuro
costi322 is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 10:25   #11
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Multumesc mult. Ramane sa vad daca voi lua pana la urma un astfel de model, daca gasesc unul care sa corespunda cerintelor mele, sa fie ceea ce caut (sa nu fie euro2 si proprietarul sa stie de acest lucru)... Era bine daca se putea face o delimitare mai neta... Sa inteleg ca sigur din 2000 sunt cele euro2 si nu exista nici un risc de a alege una din 1999 care sa aiba euro2?
Altcineva mi-a spus ca din 05.1998 sunt euro 2...
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 11:16   #12
costi322

Stage 5
 
costi322's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

ale mele au fost : cea noneuro din 1999, iar cea din 2000 euro2. Cea mai clara delimitare o poti face in functie de anul fabricatiei si motor...adica acel modul,mai este si acel motoras pas cu pas(sau ceva asemanator), cel cu 2 furtune groase situat tot in partea stanga.Vezi ca multi confunda si zic ca toate masinile Tico sunt euro 2 sau euro 1 dar nu e asa.Altii demonteaza,si anuleaza acel modul deoarece li se pare ca masina merge mai bine..dar nu e asa.
costi322 is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 11:20   #13
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

Da, asa am mai primit un raspuns de la alti posesori: pana in 2000 (cateva luni) s-au produs noneuro apoi s-a pus catalizator si acel modul si a devenit euro2.
Tot aceiasi mi-au sugerat ca mai bine aleg de exemplu un Twingo care la aceiasi bani ar fi mai bun... poate ca e adevarat, de 1200 euro ai mai multe variante. Apropo, la Tico se mai gasesc piese la ora actuala?
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 11:27   #14
costi322

Stage 5
 
costi322's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

da,cel putin in Buc, sunt 3-4 magazine profilate pe Daewoo. Piesele sunt la preturi modice.
costi322 is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 11:36   #15
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tico Non-Euro vs Tico Euro 2

OK. Am mai vazut cateva anunturi si la cele care au prezentat compartimentul motor s-au vazut diferentele, acum stiu ce sa caut. Partea proasta e ca anunturile nu sunt toate pe un site de cautare gen mobile.ro, am gasit unele pe un site iar altele pe al site. Informatia iar nu e precisa dar cert e ca unul bun cu km putini e pe la 1200 euro. Nu stiu daca merita, mai studiez. Pe de alta parte decat sa dau 500 euro pe o troaca si sa o fac eu pana la acel stadiu poate ajunge mai mult...
mikinina is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -