Quote:
Originally Posted by E-TEC
aici apar mai multe probleme ,eu va recomand o resoftare de ecm,mai are obiceiu sa retina unele probleme si cam la o anumita turatie sa apara iar problemele...sau ii scoti borno vreo 2 minute (resoftare de garaj)....daca nu posibil sa fie si de la filtru ,uitate la cutia lui ca mai da rateuri si se mai distanteaza...sufla filtru...sau ia problema babeste ...scoate sonda din el si vezi si tu cum reactioneaza cu el sau fara
|
filtru l-am schimbat..degeaba..aceeasi problema.Care e faza..eu cand am luat masina..adik in decembrie mergea normal pornea la sfert,nu aveam nici o problema,dar era consumul mare(undeva la 12-13)mers frumos
,ca dak bagam picioru..14-15..si am fost cu ea in service daewoo(cel mai mare de la noi)cunoscand si seful serviceu-lui de acolo,si mi-au bagat-o pe tester.s-a speriat ala cand a vazut-o mi-a zis de la inceput:''te rupe in oras''
.Si mi-a umblat la monoxidul de carbon,a dat de surubul ala...si intradevar consuma mai putin(10 in oras,acceptabil pt un cielo)si parca trage si mai bine,dar de atunci nu ma mai inteleg cu ea,are flutuatiile,cel putin dimineatza cand o pornesc abia ma abtin sa nu ma pun cu piciarele e ea
,ma enerveaza ingrozitor si tremura tot bordul..pana se incalzeste...deci concluzia:in servicemi-au stricat masinaaa
,dupaia am fost in alt service..tot daewoo si aia mi-au facut aceeasi chestie mi-au umblat la monoxidul de carbon.A doua zi mi-a pornit fara probleme,am crezut ca in sf am rezolvat problema...pana i-am facut cunsumul....13-14..iar..masin aidioata.peste cateva zile m-am intors la primul service
deja ma invatasem.parca eram la mine acasa,aia iar au pus-o pe tester,aceeasi poveste..cine ti-a umblat ca nu se pricepe..bla bla..iar..a strangulat surubul,deci iar consum obisnuit,pornire proasta si de atunci nu ma mai inteleg cu ea...Am mai fost la vreo 2 service-uri dar nimic..nu stie nimieni ce sa-i faca...!!Ma inebunit