Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 11-12-16, 02:26   #1
xXAndrey

Stock
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 2
Default Probleme butuc fata

Buna, am o problema destul de grava, zic eu.AM sa incep cu inceputul.
De o saptamana a inceput sa se auda un frecat groaznic la roata drapta fata in timp ce franam(la inceput era doar in viteza mica apoi s-a agravat mai tot timpul).Luni am fost la vulcanizare ca sa-mi schimbe cauciucurile si atunci am vazut ca discul era zgariat foarte tare,atunci mi-am dat seama ca placutele de frana sunt uzate maxim.Imediat dupa ce mi-a schimbat cauciucurile am mers la un magazin cu piese auto si am comandat un set de placute cielo(sunt model vechi,patratoase).Placutele au venit joi.Ieri m-am pus sa le schimb,avand cunostinte de cauza suficiente.Am inceput cu placutele de pe dreapta(unde erau uzate).Le-am dat jos constatand ca placuta exterioara era zata pana la placa de metal iar ce din interior era de jumatate.M-am gandit ca ceva nu este in regula.Am sunat un mecanic si el mi-a zis ca ii normal lucrul acesta,atunci m-am linistit si le-am montat pe cele noi.Tot acelasi mecanic mi-a spus ca trebuiesc schimbate si pe stanga sa fie noi pe ambele parti.Zis si facut,le-am schimbat si pe stanga.Fiind ca el mi-a zis ca o sa imi franeze masina ceva timp dupa ce le schimb m-am gandit ca ar fi bine ca asa suspendata sa ii dau cateva turatii sa se aseze placutele.Pe drapta toate bune si frumoase(s-au asezat bine putin se incalzeste dar totul e ok).Acuma problema a fost mai grava pe stanga.In timp ce turam motorul in a 2-a pe la 2000-2500 volanul vibra destul de tare,m-am gandit ca e normal din moment ce freaca placutele pe disc(la fel a facut si pe drapta dar nu asa tare,unde dupa 5 minute si-a revenit).Ei bine dupa 5 minute de turat in a 2-a la 2000 s-a auzit o pocnitura de la butuc stanga.opresc totul,ma dau jos sa verific ce s-a intamplat.Surpriza! Totul era stropit de vaselina verde inchis,discul extrem de incins si se simte un miros foarte puternic de vaselina uzata arsa.Am analizat imprejurimile si am constatat ca burduful(masca aia din cauciuc care se afla peste articulatia de la capatul planetarei) era spart.Am zis "ok,bine ca doar tu esti vinovat" ma gandeam sa merg direct la service cu ea dar aseara am avut un drum important de facut(20 km).Pornisem la drum iar peste aproximativ 5-6 km a inceput sa se auda o bataie ciudata.Am lasat geamul jos sa ascult daca e de la roata stanga,nu am reusit sa-mi dau seama dar in schimb am simtit din nou acel miros de vaselina uzata,arsa.Am zis ca poate ii de la cum e spart burduful.Dupa ce am ajuns am verificat temperatura jantei stanga, era extrem de calda,nu puteam sa tin degetul pe ea.Am verificat si dreapta,era si ea calda dar puteam tine bine mana pe ea,nu era exagerat de calda.Acum 2 ore cand am venit acasa,tot asa de la vreo 5-6 km a inceput sa troncane ceva la motor(la motor aveam o bataie usoara din interior dar de data asta era mult mai subtire si mai intensa.M-am speriat extrem de tare si imediat am tras pe dreapta si am verificat roata cu pricina(stanga) O mare surpriza! Nu a fost nevoie sa pun mana(desi dac ao puneam probabil ca ma frigeam instant) se vedea prin geanta ceva rusu(fier incins),eu cred ca e discul.Precizez ca acel miros inca era prezent.Am ridicat capota sa aud acel troncanit(motorul nu il oprisem special sa vad de unde vine),care vine din interiorul motorului,cred ca din partea de jos.Am acelerat de la clappeta in jur de 1500-2000 turatii cam 1 secunda consecutiv de 3-4 ori iar troncanitul acel ascutit a disparut,motorul se auzea ca de obicei.A mai stat cam 10 minute sa se raceasca ce am vazut la roata foarte incins.Apoi am pornit la drum.Cuviteza redusa si o frica foarte mare am ajuns intr-un final acasa.Am verificat din nou roata iar de data asta nu mai se vedea "rosu" in interior dar tot era foarte calda.Motorul din nou avea acel sunet care a disparut dupa ce am acelerat ca si inainte.Am oprit totul si am dat buzna la calculator sa caut problema fara sa o gasesc,asa ca va cer ajutorul. Nu as duce-o la mecaninc pana nu gasesc problema.
Imi cer scuze pntru mesajul prea lung dar in acest caz vreau sa fie prezent fiecare detaliu.
xXAndrey is offline   Reply With Quote
Old 13-12-16, 08:28   #2
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Probleme butuc fata

cand ai comprimat pistonasul de la etrier pe partea stanga,a mers usor?
sau s-a comprimat mai greu...culisantele cum sunt,le-ai verificat,merg usor?
gabi04 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -