Re: Cielo moare dupa 2500 ture
Din ce mai tin minte, reset se face prin scoaterea bornei minus de la baterie. Lasi asa aprox 5-10 min. dupa care montezi borna la loc. Operatiunea se executa de preferinta cu motorul cald si are ca scop reinvatarea parametrilor de fabrica. Dupa reset ECM urmeaza initializare IAC, drept pt. care pui contact 10 sec. iei contact pt. 10 sec., pui contact, pornesti motorul, pornesti toti consumatorii pt. 10 sec. opresti consumatorii, opresti motorul. Pornesti motorul si parcurgi 5-10km in toate treptele de viteza, condus normal cu reprize pana la 3200 turatii (schimbi viteza). Daca motorul este rece, il lasi sa functioneze la ralanti inainte de a pleca la drum pe cei 5-10km pana se incalzeste la temp. nominala de functionare (indicatorul de temperatura din bord aproape de jumatate).
Problemele pe care le are masina inclin sa cred ca sunt de natura electrica. Verifica conexiunea senzorului VSS de la cutie, ba chiar da-l jos si vizualizeaza pinionul adica sa fie intreg. Verifica bobina din delco, partea de contact electrica a contactului, mufarile de la bobina de inductie si de la delco.
Le: cand nu mai ai scanteie la bujii, verifici capacul delco, bobina de inductie si bobina din delco.
Bobina din delco poate fi vinovata de opririle bruste in mers cand depasesti anumita turatie.
__________________
Chevrolet V210
Last edited by nt98adu; 15-03-12 at 20:05.
|