Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 05-04-10, 00:46   #1
rebel_one
Daewoo Driver

Stage 2
 
rebel_one's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 70
Member of:
[DAEWOO]
Default Senzor de temperatura tico (SL 2000)

Salut. Am o problema la tico. De fiecare data cand pornesc motorul imi sta turat cca 5 min iar temperatura apei nu se ridica decat dupa acest interval de timp indiferent daca e rece sau cald motorul.Ultima data cand am fost la service, am vazut ca fierele de la senzor sunt rupte...Ma gandesc ca e din cauza acestuia. Voi ce parere aveti?Are cineva o asemenea piesa de vanzare?

mai jos, doua poze... prima e la masina mea,iar cealalta de la alta masina.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pic 003.jpg
Views:	1638
Size:	3.29 MB
ID:	1403131   Click image for larger version

Name:	IMGP5675.jpg
Views:	1890
Size:	533.1 KB
ID:	1403132  
rebel_one is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 09:20   #2
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Senzor de temperatura tico (SL 2000)

Vezi ca s-a mai discutat pe aici despre senzorul (se gaseste numai la euro 2)incrimimnat de tine (cel din poza ) Senzorul de temperatura se afla plasat sub carburator in partea opusa visavis de poza ta .In galeria de admisie sub carburator se afla o cavitate in care intra lichidul de racire ,acolo ai sa gasesti doua sonde de temperatura ,la modele inainte de 2000 (noneuro) una nu este folosita !
Problema este alta ,circuitul apei este obturat undeva de la iesire din chiulasa,intratrea iesirea din termoelementul socului ,intrarea iesirea din galerie (caviatea despre care am vorbit mai sus) pana la intrea in circuitul caloriferului ! Deci urmareste furtunele si desfunda orificiile ! Pe indicatorul de temperatura apei acul trebuie sa se urce peste 1/3 din scala !
Aceiasi cauza face ca motorul sa stea mult timp turat pt ca termoelementul nu se deschide suficient ,de fapt cred ca socul tau nu se deschide 100% ! De aici si consum mare si porniri mai grele(inecata) vara dupa mici opriri !
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH

BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID

Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
topser is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 11:01   #3
rebel_one
Daewoo Driver

Stage 2
 
rebel_one's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 70
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Senzor de temperatura tico (SL 2000)

Quote:
Originally Posted by topser View Post
Vezi ca s-a mai discutat pe aici despre senzorul (se gaseste numai la euro 2)incrimimnat de tine (cel din poza ) Senzorul de temperatura se afla plasat sub carburator in partea opusa visavis de poza ta .In galeria de admisie sub carburator se afla o cavitate in care intra lichidul de racire ,acolo ai sa gasesti doua sonde de temperatura ,la modele inainte de 2000 (noneuro) una nu este folosita !
Problema este alta ,circuitul apei este obturat undeva de la iesire din chiulasa,intratrea iesirea din termoelementul socului ,intrarea iesirea din galerie (caviatea despre care am vorbit mai sus) pana la intrea in circuitul caloriferului ! Deci urmareste furtunele si desfunda orificiile ! Pe indicatorul de temperatura apei acul trebuie sa se urce peste 1/3 din scala !
Aceiasi cauza face ca motorul sa stea mult timp turat pt ca termoelementul nu se deschide suficient ,de fapt cred ca socul tau nu se deschide 100% ! De aici si consum mare si porniri mai grele(inecata) vara dupa mici opriri !
@topser, multumesc mult. Ai dreptate, am si consum mare si porniri grele...Nici un mecanic de la nici un service nu a stiut sa zica ce are....acuzau alte piese pe care le-am schimbat degeaba....Ms inca odata
rebel_one is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 19:19   #4
vijuflorin

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 1
Wink Re: Senzor de temperatura tico (SL 2000)

Ceau la voi.
Am cumparat in noiembrie 2011 un tico din 2000- euro 2. La pornire era foarte turat, dar turatia continua tot timpul. M-am speriat, am chemat un mecanic sa vada ce are si mi-a gasit senzorul NTC ca avea un fir rupt. Asa se numeste respectiva ,,piesa,, existenta pe furtunul ce intra in carburator. L-am cautat la magazinele de piese auto daewoo din Arad, dar fara sperante, nu il putea aduce nici la comanda , motivand ca nu il are pe catalogul lor.
Dupa cateva zile bune de cautat pe net, l-am gasit la pretul de 38,70 la o firma din judetul Bihor, http://www.ivanyicom.ro/?product_id=1772#p-product-1658.
Din cauza acestui senzor, imi si consuma destul de mult. Azi l-am primit, l-am montat si i-am facut aerisirea la lichidul de racire. Urmeaza sa ii fac si consumul, dar deja se vede diferenta. Merge motorul asa de fain la relanti.
Sper sa va ajute acest lucru in cautarea .

Numai bine.
Attached Images
File Type: bmp Senzor NTC tico euro 2.bmp (426.1 KB, 352 views)

Last edited by vijuflorin; 30-12-11 at 19:22.
vijuflorin is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -