salut baietii am si eu o problema cu un matiz din 2004 ...ieri m-am urcat in masina sa plec cu ea .. pac .cheie .pac a pornit . am lasat-o putin sa se incalzeasca dupa care am plecat cu ea .. nu fac 1 km si . s-a simtit ca o infranare .. s-a aprins martorul check .si m-i s-a oprit motoru.benzina avea cam 7-8 litri ...pur si simplu nu mai pornea ..pompa de benzina bazaie cand pun contactu .asta inseamna ca lucreaza.. sa fie .vre-un dop de gheata pe instalatie? mizerie? .. ce ar putea fi? precizez ca am completat cu benzina si aditiv de benzina pentru stoparea si prevenirea inghetari benzinii+ curatare .si aditiv pentru curatarea injectoarelor de la firma 2+2 .. dar degeaba..a mai intampinat cineva aceasta problema? am lasat-o o seara nepornita .a 2 zi m-am dus la ea .i-am dat cheie .facea figuri .. i-am mai dat nijte chei .a luato .si am tinuto turataa.. am adus-o macar pana in fata blocului .statea la relantii .toate bune .a stat pornita nu a mai murit .am mai dat ture cu ea ..am parcat-o ..e cand sa plec iarasi ..a pornit .dupa 5 minute de functionare a cedat iar motoru ..de la ce sa fie oare?
O resetare a calculatorului ? zic si eu nu dau cu paru. Mie mi se oprea in mers cand era pe liber si asa mi-a spus cineva sa o resetez. La mine a functionat.
Aceeasi problema am avut-o si eu. Uita-te la admisie, ca ai un furtun de vacuum de ~ 2 cm diametru. La mine era crapat si dupa ce l-am schimbat, n-am mai avut probleme. E o varianta...
am schimbat filtru de benzina ..a mers 4-5 ore .. dupa a murit iarasi .nu a fost de la ala .. pana la urma a fost cititorul de la delcou ..citea citea dadea scanteie ..si dupa un timp murea .. doar cititoru . ca piesa costa 3 milioane nou ..cu tot cu delcou 6...si mai zici ca sunt ieftine piesele la matiz ..