Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo |
19-04-11, 17:46
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 137
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Quote:
Originally Posted by Defined_Art
Am fost, am luat masina, am schimbat si termostatu daca tot era distributia jos ... Acum, bun, cand urca acu` spre rosu, porneste GMV-ul si scade temperatura... dar totusi imi arata uneori acul urcand spre rosu... sta acolo cateva secunde, apoi coboara ... vreau sa schimb si sonda aia din radiator ... ... ma gandesc ca da drumu la GMV prea tarziu ... o fi defecta ... ce parere aveti ?
|
sonda de pe radiator este exclusiv ptr. pornirea gmv ,ce iti indica ceasul este alta sonda situata in chiulasa sub delco.verivica acea sonda sau chiar indicatorul din bord.
|
|
|
02-05-11, 08:02
|
#17
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 26
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Destul de enervant acum. Urca acul la rosu, si sta acolo încontinuu. Dar daca scot masina pe liber, scade. Daca o bag în viteza iar urca. E foarte enervant.
|
|
|
05-05-11, 17:23
|
#18
|
Stage 2
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Quote:
Originally Posted by Defined_Art
Destul de enervant acum. Urca acul la rosu, si sta acolo încontinuu. Dar daca scot masina pe liber, scade. Daca o bag în viteza iar urca. E foarte enervant.
|
Un contact imperfect ,si mie imi face de vreo doua luni asa dar am gasit solutia o palma peste bord si isi revine ,pina o sa am timp sa o iau la verificat o mai tin din palme putin . )
|
|
|
05-05-11, 17:44
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Quote:
Originally Posted by Defined_Art
Am revenit cu o veste proasta, cel putin pt. mine ... Am fost ieri la service sa-mi vad masina, era vb. sa o iau de acolo. Acolo imi spune mecanicul ala ca garnitura era cam coapta, dar nu arsa (deci am ramas prost) apoi imi spune ca am un fel de nisip prin orificiile alea de racire care sunt prin motor,... ceva de genu ... si ca luni o va curata, si va face schimburile, (garnitura chiuloasa noua, ulei,filtru,garnitura capac culbutori) in fine... L-am sunat azi, si i-am spus ca luni vreau sa ii cumpar si termostat nou, preventiv, ca tot e data distributia jos ... ca in cazul in care face figura in continuare sa nu mai trebuiasca desfacuta distributia iar ca sa schimbe termostatu ... Acum stau ca pe ghimpi :-l ... Am dat 250 RON manopera pt. schimbatu garniturii de chiuloasa cam degeaba ... Ma consolez cu gandu ca macar imi pun noua acum ... 8-| ...
|
Pai vezi ca "priceputii" aveau dreptate ....daca aveai garnitura ciupita nu mai aveai nici un dubiu ,se vede imediat ,ramai ori fara apa ori fara ulei ,la tine nu era cazul.la cielo e putin mai greu sa ai ciupesti garnitura ,tre sa fii ori prea bita ,ori anti sofer.Problema cu fierberea motorului e cunoscuta la cielo cele mai fregvente cauze sunt : (exact in aceasta ordine trebuiesc si verificate ) 1.se busesc supapele de pe busonul vasului de expansiune 2. aerisire necorespunzatoare 3.se blocheaza termostatul. Nisipul in chiuloasa,garnitura ciupita fara sa iti scada apa sau uleiul astea sunt povestile mecanicilor pt adormit clienti cind dau banii .
|
|
|
05-05-11, 21:05
|
#20
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 837
Member of: [Oltcit] [DAEWOO] [SKODA]
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
cred ca termostatul este problema cea mai frecventa...
|
|
|
14-05-11, 12:01
|
#21
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 26
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Deci i-am dat o palma la bord cand a urcat acul la rosu,si a coborat. Am testat asta de zeci de ori,si chiar are efect. problema e ca desi tin indicatorul din palme la temp.normala, dupa 50 km pe oras furtunul ala gros din radiator si radiatorul ard rau. Nu poti tine mana pe ele 3 sec. Imi vine sa o arunc intro prapastie. Mor de nervi.
|
|
|
15-05-11, 12:24
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Dec 2010
Posts: 45
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Si eu am patit asa saptamana trecuta .. si am reparat-o .. dar nu m`am dus la un service ca un client.. am tras umpic de sfori si am gasit un prieten care cunostea pe unu de lucra la un service..era mecanic bun .. si am dus-o la el acasa,am cumparat tot ce trebuie garnitura de chiulasa, termostat etc etc .. si m-a costat manopera 2 mil si merge brici .. ( daca o duceam la service acolo .. tot el se ocupa de ea si imi lua mai multi banii sefu lui. Ce vreau sa spun cu asta este ca nu e bine sa te duci la un service asa ... ca ai masina stricata .. pt ca o sa profite cum pot ei mai mult de tine ..mai ales daca nu te pricepi( nu vreau sa insult pe nimeni) si sunt sanse sa iesi si cu masina tot stricata .. Intreaba si tu pe cineva care cunoaste un mecanic bun ( dar bun .. nu un ciocoflender care stie unde e cheia de 10 ) *multi vor sa faca banii in plus in ziua de azi si e o munca de 2 3 ore la chestia asta, sau sa te trimita in numele lui la service .. ca altfel putini iit fac masina pe banii corespunzatori....
Faza cu reparatu .. logic .. is obligati sa ti-o repare .. dar oare iti repara un cielo cum trebuie ? stii cum e in ziua de azi...
|
|
|
02-06-11, 22:07
|
#23
|
Stage 2
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Quote:
Originally Posted by Defined_Art
Deci i-am dat o palma la bord cand a urcat acul la rosu,si a coborat. Am testat asta de zeci de ori,si chiar are efect. problema e ca desi tin indicatorul din palme la temp.normala, dupa 50 km pe oras furtunul ala gros din radiator si radiatorul ard rau. Nu poti tine mana pe ele 3 sec. Imi vine sa o arunc intro prapastie. Mor de nervi.
|
Problema cu palmele e o rezolvare pt contactul imperfect de la indicatorul din bord ,daca iti fierbea motorul nu aveau efect palmele .Daca furtunul si radiatorul ard rau verifica daca electroventilatorul merge si daca furtunul e exagerat de tare .Daca e foarte tare inseamna ca termostatul nu mai deschide cum trebuie ,dar in general daca termostatul nu mai lucreaza cum trebuie se acumuleaza presiune si undeva intr-un punct mai slab al instalatiei cedeaza si incepe sa curga (asta daca nu cumva tia busit garnitura pina sa curga ).
Last edited by sony50; 02-06-11 at 22:11.
|
|
|
02-06-11, 22:19
|
#24
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 361
Member of: [Opel]
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
daca spui ca se incalzeste radiatorul inseamna ca termostatul deschide, iar urmatorul 'inculpat' e termocupla. Daca nu ma insel e la fel ca la mine si e 34 de lei.
Sau stai pe loc cu motorul pornit sa vezi daca termocupla de la electroventilator ii da impuls de pornire. Daca nu,(caz in care ventilatorul ramane fix) inseamna ca motorul tau se raceste doar cu aerul care intra in mers in radiator.
Asta am patit eu cand stateam la semafor fierbea si trebuia sa il opresc- in schimb la drum intins nici o problema. s-a rezolvat cu 100 lei( inclusiv manopera) in 30-40 de minute.
__________________
Renault Megane2 Actual
Corsa b-sold / Rover 25-sold /Clio Mk1 sold
Family - /Logan 2005,Ibiza 2012,MCV 2013\
Last edited by jemis90; 02-06-11 at 22:26.
|
|
|
06-06-11, 14:12
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 685
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Quote:
Originally Posted by Defined_Art
Am fost, am luat masina, am schimbat si termostatu daca tot era distributia jos ... Acum, bun, cand urca acu` spre rosu, porneste GMV-ul si scade temperatura... dar totusi imi arata uneori acul urcand spre rosu... sta acolo cateva secunde, apoi coboara ... vreau sa schimb si sonda aia din radiator ... ... ma gandesc ca da drumu la GMV prea tarziu ... o fi defecta ... ce parere aveti ?
|
la mine tot cam asa face,doar daca dau tare in ea sau daca merg pe drum mai lung cu ea turata,,,ii scade toata apa din acel bidon,dar ii dau drumu la ventilator,l-am facut pe buton,il tin mai tot timpul pornit,,,nu stiu ce o avea...dar pana nu cade nu o repar...
|
|
|
14-06-11, 11:38
|
#26
|
Stock
Join Date: May 2011
Posts: 7
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Aceeasi problema am avut'o si eu, mi sa blocat termostatul pe inchis, si imi dadea apa pe la vasul de expansiune, iar dupa un drum pana la tara (70 km), mi-a ars garnitura de chiulasa si mi-a bagat apa in capu pistoanelor. Recomand schimbarea acelui termostat cat mai repede daca vedeti ca se ridica acu, sa nu aveti probleme si mai grave dupa aceea.
|
|
|
18-06-11, 21:23
|
#27
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 26
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Vedeti voi ... Am pus contactul, si am scos papucu de la sonda de sub delcou ... si nimic... nici un efect ... sa inteleg ca e dusa ? ... Acum merg cu masina cu ventilatorul pus "pe direct" (cand pun contactul porneste si el, si se mai opreste cand il iau) mai urca uneori acul dar foarte rar, si cu o palma coboara, aparent e "OK". Am incercat sa-l fac pe buton si mi-a topit 2 butoane ... Ce sa mai, nu mai stiu ce sa-i fac si nici nu mai am la cine sa ma duc in Pitestiu asta ... Daca cunoaste cineva vre-un mecanic bun in Pitesti sa-mi spuna si mie ... Si cu apa din vas, ... si mie imi scade putin cand merg mult cu ea, cca. un deget, doua... dar eu am un por in radiator, si pe acolo pierd.
|
|
|
01-08-11, 20:44
|
#28
|
Stock
Join Date: Feb 2011
Posts: 1
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Cam aceeasi problema o am si eu.
Astazi am fost la un service si pe langa altele, am schimbat si garnitura de chiuloasa (am vazut ca se vorbeste de ea pe aici). Dupa ce am schimbat-o, prima problema care a aparut a fost ca pierdea antigelul pe undeva pe la un "furtun de scurgere" (nu stiu sigur daca asa ii zice, asta am inteles de la mecanic) si neavand ce sa ii faca atunci, pe loc, mecanicul mi-a dat niste antigel de rezerva, ca sa mai completez la nevoie. De la service pana acasa (maxim 3 km) antigelul nu a mai curs, dar cand am ajuns acasa am observat ca se incinsese tot pe sub capota si cand am vrut sa desfac capacul vasului de expansiune, antigelul fierbea.
Mentionez ca pana astazi nu am avut problema asta, si ca acul din bord nu prea indica.
Termostatul sa fie de vina ?
|
|
|
21-08-11, 21:15
|
#29
|
Stage 3
Join Date: Aug 2009
Posts: 81
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
mai revin si eu pe aici dupa multe si multe pataniii,am schimbat termosatul cu ceva vreme in urma,(no problem),masina mergea bine,dar la turatii mai mari tot fierbea,acum ceva vreme ma trezeam ca imi dadea apa afara din vas,ingheta gpl nu mai mergea masina,(completam cam 2l de apa)in ulei nu se observa nimic,pana cand verfic odata uleiul si suprizaa,uleiul era marmelada.Verdict garnitura de chiuloasa arsa,schimb garnitura,ulei antigel....dupa o tura de 50 de km mai turata mai moale ma trezesc cu apa care curgea pe langa vas,merg la mecanic ii schimb sonda de pe radiator iar acum termocupla porneste dar apa pe indicator nu se ridica foarte mult(sta la dunga albastra)...din cate am inteles mai trebuie schimbata si cea de sub delcou,daca si de data asta face probleme chiar nu stiu ce sa-i mai fac...
__________________
Cand ai masina bucurii doar doua ai cand o cumperi si o dai...
Ai masina ai necaz nu ai masina iti este necaz...
https://bemarkt.ro/bricolaj - Scule si unelte pentru profesionisti si pasionati de DIY si bricolaj!
|
|
|
29-08-11, 20:17
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 586
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Fierbe motorul la cielo prea repede
Schimba busonul de la vasul de expansiune poate sunt blocate supoapele in capac , daca ai gpl dute la cineva sa iti verifice plamanul de la gaz sa nu iti scape presiunea de gaz din plaman in sistemul de racire al masini .(membrana fisurata) poti sa bagi nasucul vasul de expansiune .
|
|
|
|
|