Quote:
Originally Posted by freefly
am reusit intr-un final sa gasesc problema mea.era de la rulmentul de la roata de la fuzeta.din cauza faptului ca masina scartaia doar la viteza mai mare nu imi puteam da seama de unde vine.oricum va multumesc pentru ajutor.
|
Nu mai deschid alt thead, am avut aceeasi problema cu o evolutie destul de urita si sint curios daca a mai patit si altcineva asa ceva. Tot asa a inceput cu un scirtiit al curelei de alternator care duce si pompa de servodirectie si pompa de apa , asa ca este o curea importanta.
Dupa ce am strins-o de vre-o doua ori, am decis sa inlocuiesc cureaua. Cu care ocazie am descoperit ca alternatorul statea de fapt doar in surubul de la intinzator, la fixarea de bloc aveam doar un rest de prezon. Neavind prezonul respectiv, i-am pus doua suruburi scurte la cele doua rinduri de gauri suport-alternator.
Foarte recent la un drum de Brasov m-am pomenit din fericire chiar in oras, brusc fara incarcare si servodirectie. De data asta s-a intimplat ceva mult mai grav si anume s-a forfecat unicul surub cu care proiectantii de la Daewoo au prins intinzatorul de la alternator de galeria de admisie. Surubul a ramas normal in galeria de aluminiu si nu poate fi scos decit prin demontarea galeriei deoarece este sub carcasa de la distributie.
Era si duminica, asa ca ramasesem blocat cu masina in Bv pentru ca fara servodirectie si incarcare mai poti merge, dar nu fara pompa de apa. Noroc ca am facut rost de un topor si mi-am fasonat dintr-o bucata de lemn o pana pe care am introdus-o fortat intre alternator si bloc si am ajuns cumva acasa la Cluj.
Remedierea era sa fie un cosmar costisitor. Mai ales ca cei de la service voiau sa-mi demonteze tot ansamblul admisie evacuare ca sa scoata surubul rupt ca nu incapi acolo cu nimic. Pina la urma l-am scos eu cu un surub de 6 ascutit la capat si infipt in ciot cu aparatul de sudura electrica.
Mare atentie asa dar la surubul ala de la intinzator, e motiv de tractare, eu m-am hotarit sa-mi mai fac un punct de prindere pentru intinzator! Am avut eu ghinion, sau e un viciu de proiectare?
Si acum intrebarea: Cum era prins in mod original alternatorul de suport/ Cu surub/ Cu prezon? Cu doua suruburi?