Divertisment Glume, imagini amuzante, stiti voi, orice starneste rasul. |
07-03-05, 15:14
|
#181
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
scuze, stiam eu ca nu prea pusca intrebarea cu topicul, o sa pun intr-adevar la TROUBLESHOOTING.
o intrebare reala: la ce foloseste H sau X intermediar intre 2 evacuari(motoare in V) imediat dupa cutia de viteze(la masinile americane am vazut asta).
Chiar circula gazele prin teava respectiva(la H ca la X e clar ca sunt unite deci circula) ce uneste evacuarile? rol?
|
|
|
20-04-05, 17:41
|
#182
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
chiar nimeni nu ma poate scoate din dilema asta???
sa puna altcineva o intrebare mai simpla dk nu stiti raspunsul la a mea..
nu blocati jocul intr-o intrebare, nu se shtie asta e
|
|
|
21-04-05, 07:22
|
#183
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Jun 2004
Posts: 277
Member of: [Oltcit] [CITROEN]
|
si eu am aceeasi dilema de mult timp. probabil este pentru a \"uniformiza\" fluxul de gaze, sa mearga motorul echilibrat.
la asta m-am gandit eu ... poate e unu mai destept care stie mai multe...
__________________
|
|
|
21-04-05, 07:26
|
#184
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
hai ca mi-am adus aminte
acolo se pune sonda lambda pt a analiza gazele pe amandoua tevile de esapament.
daca nu era tzeava aia trebuiau puse 2 sonde care sa analizeze fiecare cate o parte. si nu stiu daca e posibil cu 2 sonde care sa dea date diferite la comuter. plus ca e mai ieftin sa bui 5 cm de teava in locul unei alte sonde lambda. plus ca e o sonda in minus pe masina care sa se strice.
|
|
|
21-04-05, 13:54
|
#185
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
la fel cred si eu k si road_menace dar nu shtiu dk chiar se castiga ceva la motor prin solutia asta...sau nu
coobra nu e plauzibila ideea ta pt ca astea sunt evacuari aftermarket, deci nu sunt echipamente standard(aia inseamna k oricum masina avea 2 sonde dk chiar e nevoie de 2 ) , plus k dk te uiti bine la ambele poze nu e gaura pt sonda nici deasupra nici dedesubt....
deci mai asteptam pareri, poate aflam mai multe
|
|
|
21-04-05, 20:57
|
#186
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
Next question
|
|
|
21-04-05, 21:39
|
#187
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
inka nu shtiu rolul exact al conexiunii, dar dk asha e valul, hai cu el
|
|
|
21-04-05, 22:07
|
#188
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Parerea mea este ca rolul X-ului sau al H-ului este acela de a egaliza presiunea intre cele 2 ramuri ale evacuarii ( cred si ce a spus c00bra cu sonda lambda )
__________________
|
|
|
21-04-05, 22:15
|
#189
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
deci in final este egalizarea presiunii intre evacuari majoritara
dar cu Lambda cum ramane dk masina avea inainte 2 sonde pt ca evacuarile originale sunt duble atunci s-a schimbat computerul si s-a anulat o sonda si... multe masini sunt pe carburator unde am vazut eu schimbarea evacuarilor
posibil da ..posibil nu..(plus k nu este gaura pt sonda) deci putin probabil Lambda
Multumit de prima varianta deci alta intrebare va rog
|
|
|
22-04-05, 16:39
|
#191
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
pai sunt folosite doar la sistemele de injectie multipunct, si sunt ca si la carburatoare, admisiile de aer pt fiecare cilindru in parte sau dupa constructie una doua pt tot motorul, pot avea si alte forme mai alungite din cate shtiu, canale de aducere a aerului in sisemul de injectie.
Asta shtiu eu, nu e o descriere prea tehnica a sistemului, poate shtiu altii mai precis
|
|
|
08-05-05, 13:54
|
#192
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Masinile de Nascar au carburator sau injectie mecanica? Eu stiu ca au v8-uri aspirate de aproximativ 750 de cai putere.De asemenea stiu ca nu au voie cu nici un fel de electronica pe masina
|
|
|
08-05-05, 15:01
|
#193
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
Question: NASCAR Engines
Answers Provided By: Dennis Schoenfeldt, #88 Engine Tuner
Question: Other than the plate itself, what differences does a restrictor-plate engine have compared to the engine the team runs every week?
ANSWER: We run a different carburetor, different intake, smaller ports, smaller cam and smaller headers, which all combines to make about 350 to 400 horse power less than an open motor
sursa: http://www.racing.ups.com/racing/new..._20030729.html
|
|
|
08-05-05, 17:02
|
#194
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
bune intrebarea..
asta k sa vada lumea k inka se folosesc carburatoare in curse si k se pot scoate puteri fara pic de electronica
|
|
|
02-06-05, 09:52
|
#195
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
|
|
|
|
|