Am avut ocazia sa aduc din New York pana in Phoenix Az. Un evo x pe roti ! ce impresii am dupa cursa asta ... toate oasele ma dor asta e cert , am primit cel putin 20 de numere de telefon de la tipe si la fiecare oprire prin benzinari lumea se inghesuia sa-si faca poza cu ia , nu de multe ori unii s-au oferit sa-mi spele masina la car wash for free numa sa-si faca poza cu ia curata ,
Portbagajul este mic si nu prea poti pune nimic voluminos in el , pentru ca acum bateria este in portbagaj si multe alte chestii sunt pe acolo ceea rapeste din volum (mie nu mi-a pasat) motorul este ok da mi se para mai lent decat 9 cutia automata cu padle shifters este foarte precisa atat in mod automat cat si in mod race, are o stabilitate mult mai buna decat vechile evo asta am testat-o pe serpentinele de la Flagstaff Arizona, si pentru o suspensie stock este foarte buna , consumul a fost ok am scos o medie de 21 mile /galon ceea ce e bine avand in vedere ca dupa 3 zile m-am saturat de shouri si viteza si m-am concentrat sa ajung cu masina intreaga la destinatie, ergonomia din masina este mult mai buna decat la vechiul evo , asta avea sistemul de navigatie cu hdd de 30giga si alte dracii , hartile de la navigatie sunt din 2005 un mare - pentru mitsubishi si Navteq , vizibilitatea din masina este foarte buna iar stabilitatea la viteze mari >150 mph more then 220km/h este surprinzator de buna mai ales manevrabilitatea , spoilerul variabil isi face treaba impecabil. sunt multe de spus dar acum imi e prea somn cert este un lucru nu as da bani pe el ! evol 9 editia MR este mai usoara si mai puternica decat noul evo