Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Zona tehnica Mitsubishi

Zona tehnica Mitsubishi Zona tehnica, secrete, tips&tricks Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 10-11-16, 13:51   #1
!Choco
4Tuning International Member

 
!Choco's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 273
Member of:
[4Tuning International]
[Mitsubishi]
Default Probleme motor eclipse 2g 4g63

Salut,am cumpărat acuma cateva luni un Eclipse GS din 1998, masina a stat 4 ani radiata,deci nu s-a circulat cu ea 4 ani.A mers super pana acum 2 săptămāni cand intr-o dimineața in drum spre lucru mi s-a rupt cureaua care angrenează alternatorul,pompa de apa si servo directia.Am dus masina la service,am schimbat toate curelele(pt ca oricum aveam de gand sa le schimb cat mai repede) iar cand am scos masina de la service mergea intrerupt la relanti.Mecanicul mi-a spus ca nu stie de la ce e exact,poate fi din aprindere.La 3 zile dupa ce am scos-o din service s-a rupt iar aceeasi curea,asa ca am dus-o imediat inapoi la service.Ieri am fost la service sa vad de masina,fulia dubla de jos de la vibrochen e ciobita si din cauza aia mi-a rupt cureaua noua.Acum mecanicul spune ca la relanti pana in 2000 de turatii merge in 2 pistoane si zice ca ar fi din calculator. Imi poate spune cineva daca a mai īntāmpinat aceasta problema si ce ar purea fi?Au incercat sa puna testerul pe mașină si au zis ca nu se conectează. Astept pareri si sfaturi de la cunoscatori.Va mulțumesc frumos si va doresc o zi buna
__________________
why drink and drive....when you can smoke and fly???

本田是最好的車
!Choco is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -