salutare tuturor.
sa va spun cum s-a intamplat...
am un mitsubishi 3000gt (3.0, V6, 210Kw).
masina consuma 7-8% in exterior (mers 90-110/h).
la un moment dat am mers cu ea la un service sa schimb uleiul si placutele de frana pe spate si dupa ce a dat drumul la ulei mecanicul a pornito fara sa puna uleiul si filtrul nou. si a mers masina asa la relanti fara ulei pana a inceput sa scoata un sunet ciudat motorul (cam un min la relanti)apoi si-a dat seama de ce a facut si a oprit repede.
dupa asta masina a inceput sa scoata fum albastru in exces si sa consume ulei.
dupa inca un timp a inceput sa faca se tureze si decelereze singura cand era in relanti, sau chiar sa moara motorul.
un prieten mi-a zis ca ar putea fi de la debitmetru de aer, si tind sa inclin ca avea dreptate (cu mufa de la debimetru scoasa se aprindea check engine dar nu mai facea figuri).
in iunie am vandut masina iar acum am cumparato inapoi.
acum masina nu mai scoate fum deloc, dar consuma de rupe (13-15% in exterior, la 90/h) si relatiul ii sta in 900 rpm cu mufa bagata dar check engine ramane aprins si daca accelerez brusc, cu ambreiajul apasat sau scoasa din viteza, intai da sa moara (sau uneori chiar moare motorul) , si dupa aceea se accelereaza, si in esapament se aud niste rateuri.
daca cineva are vre-o idee, rog sa nu ezite sa posteze.
multumesc mult.