Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Zona tehnica Mitsubishi

Zona tehnica Mitsubishi Zona tehnica, secrete, tips&tricks Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 26-10-09, 17:57   #1
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Mitsubishi Carisma GDI

Salutare!
Am o mica problema cu Carisma mea si cred ca e de vina debitmetrul. Nu aveti careva cumva unul pe vreo masina sau pe la ceva cunostinte care sa mi-l imprumute 1 minut sa vad daca e de vina? are codul E5T08271.
sau si mai bine, nu stiti cine are un tester pt masina? la reprezentanta nu au ca am incercat.
o sa pun niste poze cu el si cu masina.
__________________

Street racing is NOT a crime!
...well it is... but fuck it!
RIP 1988 Ford Escort Cabriolet 2.5 V6 24V
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 00:32   #2
quaieee

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 114
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

Scoate mufa de la debitmetru si vezi cum trage, daca tot asa trage inseamna ca e debitmetru,daca trage mai prost inseamna ca e bun debitmetru si alta e buba.

Cat despre tester...nu cred ca nu gasesti pe cineva in CJ care sa iti faca o diagnoza mai profi.Si ca sa nu o cauti mult...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	OBD.JPG
Views:	262
Size:	50.1 KB
ID:	1167078  
quaieee is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 03:51   #3
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

lol. mufa aia e in vazul lumii )
problema e ca fara debitmetru acuma trage mai bine decat cu el (relativ mai bine). si sta si la relanti. mai ramane el fara putere, dar nah... se accepta. sta pe dreapta oricum. consuma cam 40% medie...
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 10:00   #4
quaieee

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 114
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

Totusi cauta un tester ca e imposibil sa nu gasesti in Cluj.Ai probleme la relanti?
quaieee is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 10:45   #5
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

da. nu sta la relanti cu debitmetrul. oscileaza si apoi moare. intr-unn final nici nu mai oscileaza si cum il pornesti cade inapoi in nas. daca scot mufa la debitmetru sta la relanti si trage normal (in 90% din timp) pana in 4000 de ture, unde plafoneaza. Daca las mufa de la debitmetru cuplata nu mi se aprinde becul de control al motorului, moare la relanti si nu mai trage deloc.

Culmea e ca pana acum nu manifesta deloc problema asta cu pierderile puterii cu debitmetru cuplat, decat dupa ce am pus inapoi evacuarea originala si admisia originala, doar cea cu relanti-ul.

Totul a inceput cand am fost cu masina la Satu Mare in iunie cand au fost liniile pe aeroport, am fost 5 in masina si pe drum inspre casa intr-o depasire am constatat ca daca tin pedala constanta sau accelerez usor pierdea putere in sensul ca intrerupea, parca nu mergea in 4 cilindri. dupa ce am ajuns in cluj si s-a racit motorul nu a mai facut nici o figura timp de cateva zile. apoi a inceput sa nu mai stea la relanti, sa se aprinda martorul la bord pt motor etc. Am dus-o la RMB la service sa-i faca o diagnoza si au zis ca o sa se uite la ea. Culmea e ca nu mi-au spus ca nu au diagnoza pt masina. Si eu exact asta am insistat sa faca, nu sa se uite mecanicii la ea si sa nu-i faca test. Mi-au spus ca e de vina un motoras/senzor de aer pt relanti care se afla atasat la clapeta de acceleratie, si ca nu se poate repara doar schimba, apoi mi-au scos mufa de la senzorul respectiv si statea la 2500-3000 la relanti. daca cuplam mufa, oscila intre 200-800 si intr-un final murea. Mi-am cumparat un corp de clapeta complet cu toti senzorii de pe o masina care mergea (m-am chinuit sa gasesc una pt dezmembrat vreo luna...) si l-am montat. Pe moment parca au trecut simptomele, insa cand am scos masina in trafic din nou iar a inceput sa oscileze si sa moara. Apoi am zis ca poate toate se trag de la faptul ca nu face presiune suficienta pt sonda lambda, dat fiind ca am scos catalizatorul si toba intermediara si finala era sport. Zis si facut. S-a stins becul de motor. Am zis ca daca tot am pus evacuarea normala sa pun si admisia. Am montat-o si pe asta. Cand sa ies din curte cu masina, ea nu vrea sa se miste din loc) Se tura greu pana la 3500-4000 iar de la 4000 la 7000 nu mai era nici o diferenta fata de cum mergea in mod normal. Asta fiind in gol. In sarcina nu se tura mai mult de 3000, tot cu greu, indiferent de treapta de viteza.

Mai exista probabilitatea sa fie dusa pompa de benzina de pe motor. care cica ar trebui sa fie mecanica si mai ascunsa. Sau sa fie sarita distributia, dar atunci nu ar mai merge asa bine fara debitmetru. Chiar nu stiu ce sa fac. In cel mai rau caz imi iau ink una din Germania si o tin pt piese.... Da si asa stau prost cu locurile de parcare ))
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 11:27   #6
quaieee

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 114
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

Regulatorul de relanti e sub clapeta de acceleratie, el regleaza debitul de aer care trece pe langa clapeta atunci cand motorul merge la mersul incet in gol, actioneaza ca un robinet, ar trebuii curatat.

La GDI sunt 2 pompe,una de alimentare care ii in rezervor si una de inalta presiune pe chiulasa(asta ar trebuii verificata , in special filtru din ea)

Daca te hotarasti sa iti mai aduci una si sa o ti pe asta de piese m-ar interesa si pe mine 2-3 chestii de pe ea,totusi sper sa ii dai de capat!

PS: ce timp ai scos la SM?
quaieee is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 18:12   #7
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

nu m-am dat la SM. Pe asta vreau s-o repar, pe aia s-o tin de piese).
Zici ca se poate curata filtrul de la aia de inalta presiune?
S-ar putea sa fie asta problema... Sunt ciudatele simptomele. ca park nu s-ar alimenta. sau park nu da scanteia cand trebuie... in fine. o sa caut cumva sa vad cum se poate curata filtrul de la pompa de pe motor.
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 23:32   #8
quaieee

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 114
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

O sa incerc sa fac rost de un soft de diagnoza.Te tin la curent daca fac rost.
Daca iti aduci una pentru piese o sa vreau si eu o cotiera(pt un prieten) si inca ceva maruntisuri
De vrei manual de service sau de utilizare da un pm.
quaieee is offline   Reply With Quote
Old 07-03-10, 21:56   #9
FlorinCarisma

Stock
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 3
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

Problema cu relantiul o am si eu imi maore motorul la rece iar dupa ce se incalzeste oscileaza , trebuie sa o tin turata ce sa ii fac ca nu vreau sa ma apuc sa schimb ceva si sa fie alceva
FlorinCarisma is offline   Reply With Quote
Old 07-03-10, 22:14   #10
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

cred ca si tie ti s-a dus pompa de benzina de pe motor...
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 21-03-10, 21:35   #11
red_reno_cj

Stage 4
 
red_reno_cj's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 223
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

tzu mai ai masina?iti ofer pe ea un cupon de la remat.
red_reno_cj is offline   Reply With Quote
Old 21-03-10, 21:56   #12
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

iar te bagi? vezi-ti de coaja ta de renault (megane-ul, ca aia mica ii bestiala)
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 09:27   #13
cristian.susu

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

Salut,aceeasi problema am avut si eu la GDI,pe loc se tura,iar in sarcina dadea in nas...i-am schimbat bujiile(am pus originale,sunt cam scumpe dar merita)
cristian.susu is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 13:24   #14
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

La mine se comporta diferit.. in gol cand ii dau blana parca se ineaca si da rateuri, nu vrea sa urce mai mult de 3000-3500, dar daca accelerez incet merge constant pana la 7000. :/ (daca scot mufa de la debitmetru merge bine). De la un timp, cand sta la relanti, acesta scade si apoi se aprinde becul de motor (galben) in bord. Poate i-a sarit ditributia, nu stiu nimic. ca nu am gasit nici un tester nicaieri
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 16:14   #15
red_reno_cj

Stage 4
 
red_reno_cj's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 223
Default Re: Mitsubishi Carisma GDI

oferta cu cuponul de la remat ramane valabila pt tine TZU.
red_reno_cj is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -