da. nu sta la relanti cu debitmetrul. oscileaza si apoi moare. intr-unn final nici nu mai oscileaza si cum il pornesti cade inapoi in nas. daca scot mufa la debitmetru sta la relanti si trage normal (in 90% din timp) pana in 4000 de ture, unde plafoneaza. Daca las mufa de la debitmetru cuplata nu mi se aprinde becul de control al motorului, moare la relanti si nu mai trage deloc.
Culmea e ca pana acum nu manifesta deloc problema asta cu pierderile puterii cu debitmetru cuplat, decat dupa ce am pus inapoi evacuarea originala si admisia originala, doar cea cu relanti-ul.
Totul a inceput cand am fost cu masina la Satu Mare in iunie cand au fost liniile pe aeroport, am fost 5 in masina si pe drum inspre casa intr-o depasire am constatat ca daca tin pedala constanta sau accelerez usor pierdea putere in sensul ca intrerupea, parca nu mergea in 4 cilindri. dupa ce am ajuns in cluj si s-a racit motorul nu a mai facut nici o figura timp de cateva zile. apoi a inceput sa nu mai stea la relanti, sa se aprinda martorul la bord pt motor etc. Am dus-o la RMB la service sa-i faca o diagnoza si au zis ca o sa se uite la ea. Culmea e ca nu mi-au spus ca nu au diagnoza pt masina. Si eu exact asta am insistat sa faca, nu sa se uite mecanicii la ea si sa nu-i faca test. Mi-au spus ca e de vina un motoras/senzor de aer pt relanti care se afla atasat la clapeta de acceleratie, si ca nu se poate repara doar schimba, apoi mi-au scos mufa de la senzorul respectiv si statea la 2500-3000 la relanti. daca cuplam mufa, oscila intre 200-800 si intr-un final murea. Mi-am cumparat un corp de clapeta complet cu toti senzorii de pe o masina care mergea (m-am chinuit sa gasesc una pt dezmembrat vreo luna...) si l-am montat. Pe moment parca au trecut simptomele, insa cand am scos masina in trafic din nou iar a inceput sa oscileze si sa moara. Apoi am zis ca poate toate se trag de la faptul ca nu face presiune suficienta pt sonda lambda, dat fiind ca am scos catalizatorul si toba intermediara si finala era sport. Zis si facut. S-a stins becul de motor. Am zis ca daca tot am pus evacuarea normala sa pun si admisia. Am montat-o si pe asta. Cand sa ies din curte cu masina, ea nu vrea sa se miste din loc
) Se tura greu pana la 3500-4000 iar de la 4000 la 7000 nu mai era nici o diferenta fata de cum mergea in mod normal. Asta fiind in gol. In sarcina nu se tura mai mult de 3000, tot cu greu, indiferent de treapta de viteza.
Mai exista probabilitatea sa fie dusa pompa de benzina de pe motor. care cica ar trebui sa fie mecanica si mai ascunsa. Sau sa fie sarita distributia, dar atunci nu ar mai merge asa bine fara debitmetru. Chiar nu stiu ce sa fac. In cel mai rau caz imi iau ink una din Germania si o tin pt piese.... Da si asa stau prost cu locurile de parcare
))