Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Alte discutii Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 19-03-14, 23:33   #1
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Smile Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

salut,stiu ca am deschis mai multe topicuri in legatura cu intrebari despre alte masini,dar stiti cum e "curiozitatea a omorat pisica" )...se informeaza omu'.
am inteles (bineinteles din auzite) ca dci-ul de 65 de cai de pe logan ar fi cel mai fiabil,ca nu cad asa de repede injectoarele la el,sau turbina.este adevarat?
gabi04 is offline   Reply With Quote
Old 20-03-14, 00:55   #2
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

ps: sau care este cel mai fiabil dci de pe logan?
gabi04 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-14, 21:42   #3
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

Cel cu injectie simmens
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 22-03-14, 01:30   #4
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

Siemens.. adica alea E5. Si mai conteaza si de unde bagi zeama, si daca stii sa mergi cu motorul ala.. Filtrul de particule se infunda rapid daca schimbi la 1500 rpm
__________________
1,6 16v japaneese
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 22-03-14, 11:21   #5
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

deci euro5 e cel mai bun..cat despre filtrul de particule nu as avea cum sa-l infund,avand in vedere ca totusi ai cuplul ala mai mare fata de benzinare si te face sa-i dai talpa.de asemenea asa am inteles,ca la diesel tre sa-i cam dai talpa daca nu vrei probleme cu el..
gabi04 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-14, 01:46   #6
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

dar despre anularea filtrului de particule ce parere aveti,se merita?
lasand la o parte faptul ca la itp cred ca o sa iasa numarul de noxe mai mare,am inteles ca ar fi ceva mai fasnet motorul nupa anulare...
gabi04 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-14, 18:26   #7
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

Nerecomandat. O faci pe barba ta., si dai peste cap electronica.

Last edited by crazyfornova; 28-03-14 at 18:32.
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 29-03-14, 22:11   #8
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

Anularea filtrului se face 1 mecanic 2 electric sa cu ai problem
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 30-03-14, 13:54   #9
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

pai eu nu mai inteleg nimic...daca nu prea e recomandat sa-l anulezi,cei de la dimsport de ce fac asta?
gabi04 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-14, 01:52   #10
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

1. La itp nu o sa mai iasa la noxe ok
2. Altfel nu are cum sa "stoarca de cativa cp si cativa nm"
3. dimsport + soft = naspa
4. Odata cu resoftarea sunt fortate anumite conducte de plastic, de o presiune mai mare, garnituri, etc,
5. Uzura mai mare asupra motorului, ambreajului. Sa mai continui ?

Despre ce model de logan e vorba? Ca daca e ala de 65cp, dupa cum zice titlul threadului, ala n-are filtru de particule, are supapa EGR , aia e altceva.
Scoate catalizaatorul, si e aceeasi chestie precum un soft.

Last edited by crazyfornova; 31-03-14 at 01:57.
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 31-03-14, 02:06   #11
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

initial,in mare parte e vorba de motorul de 65cp...dar treaba cu dfp-u era despre euro 5...deci cu alte cuvinte,sa-nteleg ca cei de la dimsport sunt oarecum naspa?intreb asta pt ca multi ii lauda...dar asa,in general,la diesel se merita o resoftare,avand in vedere eventualele probleme care pot aparea ulterior?
gabi04 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-14, 23:00   #12
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

Un 1,5 dci de 65cp, cu soft bun, intercooler, presiune marita la wastegate, si eliminat catalizatorul.. + evacuare de inox marita (55),nu sare de 90-95cp.
Eu am avut soft de la dimsport, si....am trecut la stoc repede. Nu mi-a placut. Aveam turbo lag mai mare...decat inainte, ce e drept dupa tragea bine. Se implinesc doi ani si..15.000km de cand am soft de la racing code. Alta viataa..
Se merita la diesel sa ii faci resoftare. Problemele care apar, sunt din pricina omuletului, schimba jos, ca sa faca economie....baga piese de 2lei, face reviziile intre 10.000-15.000km. etc
Si cel mai important....motorina...Se stie ca motorina asta de pe piata numai este atat de vascoasa, trebuie sa corespunda normelor europene. Pompa de injectie de logan dci 65(EIII) si 70 , 85 cp(EuroIV), isi fac ungerea cu motorina, iar asta nemaifiind lafel de vascoasa, piesele din interiorul pompei de injectie prin frecare creeaza SPAN (pilitura). Acest span..este transportat de motorina in injectoare si le blocheaza. (aici sincer este vina producatorilor de carburant).

Last edited by crazyfornova; 01-04-14 at 23:05.
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 02-04-14, 16:33   #13
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

@crazy_for_nova: multumesc,pai asta ma gandeam si eu,ca e vina producatorului de carburant si a proprietarului...spre exemplu,cele din alte tari de ce n-au probleme la sistemul de injectie ?,pt ca nemtii (ex) au si drumuri,pe langa asta ei fac mai mult naveta..
in legatura cu ungerea,esti de acord cu ce face solan?
https://www.youtube.com/watch?v=TwESYn2q-QE
gabi04 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-14, 16:37   #14
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

Da! Este un bine ce face solan, insa mereu e loc de mai bine.
Daca te uiti mai atent pe youtube, ai sa vezi ca solan, are 2 clipuri in care povesteste cum se poate modifica pompa de injectie de dci, ca sa numai faca span. Raspuns : prin montarea unei pompe de benzina in rezervor. Modificarea asta ma gandesc si eu s-o fac, dar...mai studiez problema impreuna cu niste mecanici. daca se merita sau nu.
- Mai exista o solutie: Sa pui ulei 2T in motorina ca sa faca mai bine ungere pompa. Desi odata ce ai pus uleiu asta in rezervor, cred ca se va lasa cu fuuumm...
Ai obsolut toate informatiile : http://www.tutorialelogan.ro/2013/02...-motorina.html
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 02-04-14, 19:58   #15
gabi04

Stage 4
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 258
Default Re: Dacia Logan 1.5 Dci 65Cp

am vazut filmuletele lui solan in legatura cu modificarea pompei de injectie,le stiu de demult ,cat despre blogul lui cristian streulea,ce pot sa zic,sunt client fidel,abia astept sa se faca vineri si sa mai apara un tutorial nou )...e ca un fel de serial bun pt mine,oricum multumesc pt indrumari si raspunsuri...in caz ca faci modificarea,nu uita sa lasi un reply aici..Multumesc!
gabi04 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -