Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Alte discutii Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 17-09-12, 20:52   #16
Vlad cel Groaznic

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 5
Default Re: CEA MAI BUNA SOLUTIE PENTRU RIDICAREA DACIEI 1310 - PENTRU DRUMURI FORESTIERE

Ideea cu Aro 12 chiar imi place, dar este muuult prea scumpa pentru mine !

Daca ar fi sa investesc in ceva "de colectie", cred ca as prefera un GAZ M 72: http://www.ecarsflow.com/images/gaz-m-72-04.jpg totusi sau un Volvo (Sugga sau C303?)...

Deocamdata i-am pus inaltatoarele la amortizoare: acum nu mai am nici un fel de problema, chiar amortizeaza pe spate (unde am arcurile de... spate!) mai bine decat pe fata (unde am arcurile originale plus T-uri de amortizor de "papuc"...)!

Se pot pune (exista pe piata?) inaltatoare de cauciuc pentru arcurile de pe fata?! Asta ar fi urmatorul pas...

Ma mai gandesc sa-i pun doar roti de Aro 10 (are un tov. niste jenti prin hambar, dar nu stiu cat m-ar costa anvelopele) - credeti ca ar merge?!
Vlad cel Groaznic is offline   Reply With Quote
Old 12-11-12, 14:03   #17
Vlad cel Groaznic

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 5
Default Re: CEA MAI BUNA SOLUTIE PENTRU RIDICAREA DACIEI 1310 - PENTRU DRUMURI FORESTIERE

Deci, dupa indelungi cercetari am constatat asa:

1). inafara de T-uri pentru amortizoare pe fata de "papuc", nici o modificare nu este legala si pentru ea Garcea/RAR-ul iti va lua certificatul de inmatriculare, si va fi extrem de greu sa ti-l recuperezi. Deci, nu face modificari decat daca masina este 100% perfecta in rest, si iti permiti sa te "freci" cu spurcaciunile de la RAR.

2). Poti opta pentru T-uri de "papuc", inaltatoare pe spate, si arcuri + amortizoare mai tari (eu am gasit de la o Dacie CN3, care - culmea! - nu fusese incarcata si isi daduse obstescul sfarsit din alte cauze), si anvelope de 165 sau 175/80 - preferabil resapate, intrucat asta mai adauga catia mm la anvelopa initiala. Atentie: pana si dimensiunea anvelopelor este trecuta in cartea de identitate, si RAR-ul se va orienta dupa ea: pentru CN4 dimensiunea oficiala este de 165/60 (avand in vedere existenta catalizatorului, per ansamblu Dacia era condamnata sa-l sparga in primul an de circulatie pe drumurile patriei).
Vlad cel Groaznic is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 11:45   #18
IF85BVA
Dacia Driver

Stage 5
 
IF85BVA's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 412
Member of:
[DACIA]
Default Re: CEA MAI BUNA SOLUTIE PENTRU RIDICAREA DACIEI 1310 - PENTRU DRUMURI FORESTIERE

tocmai de aia mi.a fost frica sa fac modificara la rabla mea :P

https://forum.4tuning.ro/109-masina-m...if-85-bva.html
IF85BVA is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 18:55   #19
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: CEA MAI BUNA SOLUTIE PENTRU RIDICAREA DACIEI 1310 - PENTRU DRUMURI FORESTIERE

In certificatele noi nu mai scrie dimensiunea la roti si seria la motor numai tipul de motor ex 1,3 1,4 1,6 1,9
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 09:07   #20
SOLENZAXJG

Stage 5
 
SOLENZAXJG's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,092
Default Re: CEA MAI BUNA SOLUTIE PENTRU RIDICAREA DACIEI 1310 - PENTRU DRUMURI FORESTIERE

IULY-CLA adevarat ce spui tu ca nu mai scrie dimensiune anvelope si alte chestii ca in vechile taloane dar ai un cod acolo iar domnul cu cascheta il intr-o duce intr-un aparat si iti spune tot ce vrei despre masina ta si anul inmatriculari fabricatie tot tot.Nu va lasa-ti prostiti de chestia asta ca nu scrie in talon ca ei iti introduc codul si te afla ce ai si pacat sa iei o amenda.Parerea mea apai fiecare pe buzunarul lui face cum crede.
SOLENZAXJG is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -