12-01-08, 14:07
|
#646
|
Stage 3
Join Date: Dec 2006
Posts: 83
Member of: [Kamikaze Racing Team] [DACIA] [2 Roti]
|
Re: CLUB DACIA
Pe ce data o sa fie cursele la Buzau??
|
|
|
12-01-08, 14:30
|
#647
|
Design Team Member
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 2,436
Member of: [Virtual Tuning] [Design Team]
|
Re: CLUB DACIA
Quote:
Originally Posted by joshua
Pe ce data o sa fie cursele la Buzau??
|
au fost "cursele" p 6-10-2007...
|
|
|
19-01-08, 19:33
|
#648
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 227
|
Re: CLUB DACIA
Quote:
Originally Posted by sevastianrares
Dar am o mare admiratie pentru 1300. Imi plac f mult, mai ales daca n-au bari. Am vazut una mustar in Brasov si se auzea tare frumos, cred ca avea ceva de R5 sau fuego pe ea si iti urca adrenalina in sange cand trecea pe langa tine cu motorul turat.. Deci, la 1300 sta fain in stilul R12 Gordini, dar sa studiati pozele Daciilor de raliu mai vechi, cu aripi evazate... Idea e ca la 1300 as face prize de aer laterale ca design, gen Aston Martin, adica pe aripi, inspre usi. In spate deflector Fara eleron. Asta la aspect exterior. Am zis doar cateva amanunte ca de restul a auzit toata lumea (priza de aer pe capota, jante, roti, vopsea, dungi...). De motor s-a tot discutat.. Eu ma gandesc la altceva: turatia inalta. Dar pentru asta trebuie alta chiulasa. Oare arborele cu came nu merge mutat sus ca sa nu mai fie tijele in discutie? Daca s-ar face asta+inca un arbore pe o chiulasa custom cu 3 sau 4 supape/cil... Eu zic ca s-ar putea ridica turatia... Adica daca vrei sa nu ai presiuni mari in cilindri, cresti turatia, implicit puterea. Mai umbli la racirea apei si a uleiului si poate ar trebui o tehnica de stropire a fundului pistonului ca sa nu se topeasca... Parerea mea.. Iar daca faci o astfel de chiulasa custom, poti sa umbli la o evacuare mai lina si la o admisie la fel de lina... Idea e ca daca ridici turatia, puterea motorului e mai progresiva, poti pastra cutia de viteze. Iar masina o poti utiliza si la plimbare si la liniuta la semafor. Si poti fi mandru ca ai pastrat motorul de Dacia. As vrea sa imi iau o 1300 si sa-mi incerc puterile... Prin munca mea, am intalnit multe 1300 dinainte de '74 si au caroseria extraordinar de buna. Sunt unele cu seria de caroserie in portnagaj, in dreapta. Alea sunt printre primele si eu dintr-aia mi-as lua ca are un strat protector si caroseria e f bine pastrata.
O intrebare pt cunascatori: a existat un 1.6 pe Liberta GTL cu ax cu came in cap?? Am impresia ca s-a experimentat asa ceva: 76x87=1578cc, raport comresie=8,5, ohc!!, 75cp/5500, 120Nm/3300 7,5l/100km, vit max 160km/h
Daca nu credeti informatia, eu am scris ce vad in catalogul auto 1997. Si e posibil sa fi fost ceva derivat dintr-un model de raliu ca inainte de Nove, Libertele erau vedetele.
|
Uite aici , Libetra GTL --->>> https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tuning/51393-dacia-liberta-motor-ax-cap.html
|
|
|
09-03-08, 20:33
|
#649
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 734
|
Re: CLUB DACIA
dacia mea din '95!
|
|
|
12-03-08, 18:21
|
#650
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 523
|
Re: CLUB DACIA
Draguta masina ta dar nu prea merg capacele alea pe ea.
Ti-am vazut masina pe langa Scoala Generala 117, cand mai trec pe acolo o sa o analizez mai atent.
|
|
|
02-05-08, 13:47
|
#651
|
Stage 2
Join Date: Mar 2008
Posts: 32
|
Re: CLUB DACIA
salut! aveti idee cat ma costa un kit de evacuare la o dacie pe injectie?
|
|
|
11-05-08, 19:56
|
#652
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 749
|
Re: CLUB DACIA
in cazul dacia poti pune cu sigurantza evacuarea de nova cu ceva munca si adaptari si o sa mearga bine pt ca are diametru umpic mai mare...
|
|
|
15-05-08, 01:21
|
#653
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 846
Member of: [Moderators] [Dacia Rally Team]
|
Re: CLUB DACIA
dacia mea din `80
|
|
|
21-05-08, 12:25
|
#654
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: CLUB DACIA
interesanta combinatie intre capota si masina mie unul imi place
|
|
|
21-05-08, 12:36
|
#655
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: CLUB DACIA
stiu plasa o strica va fi inlocuita cat mai curand,are un pic de rungina la grila fata(sub far)se rezolva.vreau sa o fac cat mai simpla sfaturi...jenti de dacie de magneziu in 3 spite iar sta bine???
|
|
|
24-05-08, 02:12
|
#656
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 324
Member of: [Hyundai] [Opel]
|
Re: CLUB DACIA
arata mai bine daciuta ta , bv tine-o cat mai simpla
|
|
|
26-05-08, 00:45
|
#657
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 935
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: CLUB DACIA
Quote:
Originally Posted by Villy ATS
dacia mea din `80
|
cati cai iti da in plus frate filtru tau de aer,vad ca mai ai si gpl
|
|
|
26-05-08, 00:56
|
#658
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 935
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: CLUB DACIA
eu zic ca ii sta f bine cu grila fata neagra, ceva mat
|
|
|
26-05-08, 00:59
|
#659
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 324
Member of: [Hyundai] [Opel]
|
Re: CLUB DACIA
Quote:
Originally Posted by radu_nb1
cati cai iti da in plus frate filtru tau de aer,vad ca mai ai si gpl
|
Fix 0 , doar ca urca un pic mai bine in turatii ....
|
|
|
26-05-08, 16:42
|
#660
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: CLUB DACIA
radu_nb1:am vrut sa o fac neagra dar gandindu-ma mai bn am lasato asa,acum am alte planuri...(vezi poza virtuala)dar nu curand ca se cunoaste cand rectific vopseaua si sa o vopsesc toata nu ma indur ca e pacat de copseaua care o are...ni-am montat si deschidere la portbagaj,emblema nu va ramane mult timp acolo,pana ajung la tinichegeriu.pe 20 iunie o duc la tinichigiu sa ii faca tot ce e nenregula(un pic de rugina la geam)sa o antifoneze si gata.ma mai apuc si de o antifonare fonica sa nu se auda nimic inauntru.un sistem audio cv...tot ce e nevoie schimbat ca a facut pe 20 mai 9 ani ... Gata am vb destul sa nu ma injurati de cat am palavragit mai sus...topic nu imi fac ca nu am chef sa se certe lumea si sa faca misto de mine...daca mai aveti ideei in ledatura cu dacia... cu mare placere le ascult
|
|
|
|
|