Asa ma gandeam si eu, ca abea tine la motoarele de renault...
Deci cea mai realista si cea mai sigura solutie...vreo 40.000 de coco, urcata pe vas, dusa in america...si stiu baietii ce sa ii faca...ca aia ar pune V8 si pe carucioru de butelii.
Nu stiu daca sunt ateliere atat de specializate in RO incat sa duca pana la capat un proiect atat de radical si complex.
Ce o sa ramana de pe ea o sa fie decat pielea...ca oasele fie de la ceva donator potent..fie facute de la 0.
Pai pana acum taicamiu a avut 3...dar din pacate am ramas la a 4-a..care e decat o supernova...eram prea mic sa conduc pe vremea lor...din pacate cimitiru` le a mancat.
Din pacate lumea de acum 10 ani nu stia ce e aia Gordini, Swap..sau clean tuning. NFS-u le a distrus.
Poate in viata asta strang destui bani sa imi fac un tipic pe 4tuning in care sa prezint o Dacie 1300, street legal, cu un LS1 de 800 de cai, rwd si interior inspirat de la cel de Supra....De la o Dacie pretuiesc decat caroseria...restul nu au valoare pentru mine, nu vreau o clasica stock.
Dorm in cada la noapte ca sa nu ud patu`...