Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Zona tehnica Dacia

Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 12-08-05, 12:32   #16
Christian

Stage 2
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 65
Default

de asta ma tem cel mai tare. rezista caroseria de dsn la 170 de cai?
adica in ea si asa incepa sa bata bantul dupa 80.000km. sa nu reziste si sa inceapa sa se strambe tablele pe ea(metaforic vorbind) am sanse sa rup lonjeroane, tampoane la motor, etc dupa forja intensa? ( de ex motorul de slz diesel rupe tampoane de motor la greu)
si asa incep sa ma gandesc de 2 ori acum. si observ ca tot cam cu atat fac si un vectra/astra punandu-i motor de calibra(non turbo).
mai bine merg pe varianta asta?
ps: normal ca intre clio de 75 de cai si cel sport sunt diferente enorme. ideea era ca pleaca amandoua dupa aceeasi platforma tehnica si structura de rezistenta este asemanatoare(la v6 nu bag mana in foc, insa la clio sport da.)
Christian is offline  
Old 02-09-05, 12:11   #17
streetcarconcept

Stage 3
 
streetcarconcept's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 126
Default

salut ! am sa verific baza de date si am sa iti spun exact ce se potriveste ! noi am inlocuit motoare dar nu asa micute ! o sa ma uit si am sa iti spun exact ce motor iti putem pune pe el !
sa imi lasi un mesaj aici pe forum ....si ne auzim
mario
streetcarconcept is offline  
Old 03-09-05, 21:57   #18
cls21b_EVO

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,266
Default

Pt cine e msj...pt mine sau pt ..celelalte pers. intresate?
cls21b_EVO is offline  
Old 05-09-05, 12:05   #19
T.rac3Er

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 543
Default

streetcarconcept
si eu as fi interesat de costuri..am o nova de la care se porneste...
pt motor de aprox 110cp costuri si modificari tehnice...adica motor + cutie xxx eur, planetare xxx eur, arcuri, suspensii
10x
__________________
citroen driver
T.rac3Er is offline  
Old 05-09-05, 15:20   #20
Flow

Stage 5
 
Flow's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,895
Default

pt cel ce a deschis topicul cls21b_EVO o sa i dau cateva sfaturi :
1.motor de renault nu incerca sa pui altceva pt ca la asta nu i faci nici o modificare
2.trebuie frezat un pic in partea de sus a cutiei ca altfel te chinui cu draci da tot nu intra
3.motoarele de renault ar merge majoritatea cu o cilindree apropiata de cea pe care o ai in prezent
renault 9
renault 11
dar eu itzi recomand renault 5 turbo 1,4 pe care il potzi cumpara de la un tip din sf gheorghe care aduce din frantza numai r5

Christian eu am spate discuri de golf 2 GTI shi ce am mai intzeles ca se potriveste ar fi renault fuego shi stai linistit ca nu e nici o diferentza intre nova shi sn in afara de motor cutie ceasuri bord shi o mica imbunatatzire la directzie ,in rest ploua la fel de tare shi in sn,shi stai linistit ca nu se rupe nimic mai ales ca motorul potzi sa-l iei cu tot cu tampoane de renault daca tzi e asa frica
sper ca v am ajutat catushi de putzin
o sa pun mai jos shi o poza cu discurile spate
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	img_0026_231.jpg
Views:	192
Size:	971.7 KB
ID:	40447   Click image for larger version

Name:	img_0014_270.jpg
Views:	309
Size:	1.31 MB
ID:	40448  
__________________
PREA MULT TIMP LIBER DAUNEAZA MINTII SI ASA ODIHNITE
Flow is offline  
Old 05-10-05, 04:25   #21
fredtga

Stage 3
 
fredtga's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 98
Default

frana de mana e legata?
fredtga is offline  
Old 05-10-05, 10:36   #22
Flow

Stage 5
 
Flow's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,895
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"fredtga\"
frana de mana e legata?
da
a trebuit sa tai un pic din camasi shi sa pun 2 adaptoare, oricum destul de simplu
cablurile au ramas cele originale de nova
Flow is offline  
Old 06-10-05, 11:25   #23
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Au facut baietii de la Master Tuner un SN cu motorul de pe Megane 1.6, 16 valve, si injectie orizontala de yamaha R1 (un hibrid) . Masina scoate pe Dyno 130 CP, motorul de serie avand 107.
Motorul intra la fix pe SN
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 10-10-05, 00:40   #24
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default

pe nova recomand cu caldura motorul de reno 1,8 16v de pe 19 cu tot cu cutie. se poate pune motorul cu tot cu suportii de pe 19 sau cei de dacie un pic modificati. mai trebuie modificate planetarele un pic sau poti sa pui direct de supernova! merg la fix. eu am pe nova motor de 21 de 1721 cmc cu tot cu cutie si planetarele una e de solenza(aia lunga) si una e de 21 aia scurta cu nuturile ce intra in fuzeta de dacia. toata modificare, tot, inclusiv costul motorului, cutiei, planetarelor, aprinderii a ajuns undeva la 600 de euro. deci daca e sa o luam asa o nova o iei pana in 2000 de euro + 600 schimbat motor ajungi la 2600 si pe o supernova dai 3000. daca mai aveam 200 de euro puneam motorul de 1,8 16 v. acum masina are in jur de 95 cp si sunt supermultmit.
__________________
The one and only Nova low rider
anndi is offline  
Old 10-11-05, 11:50   #25
Alucard

Stage 2
 
Alucard's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 36
Default

Salutare. Am si eu cateva intrebari. Sunt posesorul unei Dacii SuperNova cu 66000 de km la bord si am condus-o cam greu pentru ca deja am inceput sa am probleme cu supapele, in sensul ca nu mai inchid bine si pana la 3000 rpm motorul nu mai merge deloc rotund.
1. Cat de usoara este aceasta reparatie ? alezat scaune, inlocuit supape si semeringuri si e nevoie sa schimb si garnitura de chiulasa?
2. Vreau sa comprim motorul, adica sa rectific chiulasa pana la cota minima de grosime permisa ... merita oare lucrul asta facut?
3. Vreau sa pun injectoare de la o masina mai puternica .. am inteles ca cele de Nubira ar fi ok ...sugestii, indicatii?
4. Cam cat de scump ar fi un sistem catback exhaust?
cam asta e tot, dar punctul 1 e esential pentru ca masina merge ca un cur acum, nu trage si are consumul mare
Alucard is offline  
Old 10-11-05, 11:51   #26
Alucard

Stage 2
 
Alucard's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 36
Default

puteti sa imi scrieti sugestiile voastre la liviubozgan@yahoo.co.uk
Alucard is offline  
Old 10-11-05, 12:25   #27
Flow

Stage 5
 
Flow's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,895
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Alucard\"
1. Cat de usoara este aceasta reparatie ? alezat scaune, inlocuit supape si semeringuri si e nevoie sa schimb si garnitura de chiulasa?
destul de usoara avand in vedere ca nu faci mare lucru tu
o sa dai jos chiulasa te duci cu ea la specialisti shi se ocupa ei de restu ,retificari shi alte detalii
DA garnitura trebuie schimata da nu ti fa griji ca e ieftina
Flow is offline  
Old 24-11-05, 14:47   #28
Alucard

Stage 2
 
Alucard's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 36
Default

Mda ... ieftine ca braga fratilor .. fugiti de ele ca de draq!!
Tinand cont de faptul ca serviciile oferite de serviceurile Dacia din Craiova sunt mult mai mai putin decat jalnice, patetice si de 2 bani am apelat pentru acele reparatii, mentionate mai sus, la reprezentanta Opel - Rucom din Craiova. Preturile pentru cureaua de distrib si restul garniturilor si semeringurilor nu a fost prea mare. Dar supapele!! 4,2 milioane setul de supape de evacuare si 1,8 milioane setul de supape de admisie.... hmmmmmm. Si manopera pentru toate operatiile de reparare doar 5 milioane. Ieftin ca braga!
Alucard is offline  
Old 30-11-05, 12:23   #29
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

trebuie intai sa va ganditi la omologare, daca masina de baza este deja euro x nu poti schimba motorul pt a-l omologa, pt ca in noua configuratie nu mai reiese o masina euro x .... indiferent ca pui un motor de pe o masina euro4(masinile in ansamblul lor sunt clasificate cu norme reduse de poluare, nu motoarele).... si testul este pe la 1000 euro....

eu ma chinui sa omologhez acum nova gti din 1998 fara euro , cu un motor 1.8 16v de r19, si e destul de dificil.

pe spate trebuiesc schimbate numai fuzetele(cu discuri), fara punte de renault
__________________
samurai 4x4
yknot is offline  
Old 20-10-06, 04:26   #30
riptor

Stage 5
 
riptor's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
Default Re: Motor de schimbat pe SuperNova

Quote:
Originally Posted by Trainer View Post
Da dar motorul de v6 e amplasat in spate la modelul ala de Clio.Chiar as vrea sa vad o Dacie Nova cu motor V6 amplasat spate si cu tractiune spate .Stai linistit ca intre SN si Nova principala diferenta e la motor si cutie.De la Solenza in sus poti sa zici ceva de finisaje.Sn e la fel de simplist ca Nova.
lasati v6-le de 3 litri de la clio in pace...nu exista nici un clio v6 la noi in tara si nici prin europa nu prea ai sa gasesti asa ceva,masina e rara si costa cca 40 000 euro.si ca sa pui un v6 pe o nova iti trebuie un bagaj de cunostinte..IMENS(asta daca vrei sa faci treaba buna) nu mai intru in detalii legat de ce presupune montarea unui v6 greu pe o masina usoara cu motor de 1,6 stock..bagati 1,8 16v de la renault sau 1,4 turbo de pe r5 si e bine
__________________
renaultsport clio 182
riptor is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -