Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Zona tehnica Dacia

Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 27-02-14, 09:28   #1
lorenzo620

Stage 1
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 18
Default problema motor

Dupa cum ati citit si in titlu , am o problema cu motorul la dacie.

Merge cand in 3 cilindri cand in 2 dar niciodata in 4.
Am schimbat de curand garnitura de la carburator (cea de la nivelul CNC)
si pe cele de la talpa plus duza aceea care vine sub carburator si de atunci a inceput sa faca asa.

Care este problema?

am schimbat bujii, fise, capac delcou, lulea, platina si nimic. Bujiile 4,3 mi le afuma ingrozitor iar 1 si 2 sunt caramizii.

Mecanicul la care am fost mi-a mai montat o tabla de cupru intre carburator si galerie pentru uniformizarea amestecului parca, si daca nu ma insel se numea elica.

Deci ce are ca nu ii dau de cap. de 3 zile ma chinui la ea.
lorenzo620 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-14, 14:01   #2
bandera

Stage 5
 
bandera's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 317
Default Re: problema motor

fa un test de compresie, sigur nu iti etanseaza supapele!
bandera is offline   Reply With Quote
Old 28-02-14, 10:07   #3
tuner-man

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,441
Default Re: problema motor

Quote:
Originally Posted by lorenzo620 View Post
Dupa cum ati citit si in titlu , am o problema cu motorul la dacie.

Merge cand in 3 cilindri cand in 2 dar niciodata in 4.
Am schimbat de curand garnitura de la carburator (cea de la nivelul CNC)
si pe cele de la talpa plus duza aceea care vine sub carburator si de atunci a inceput sa faca asa.

Care este problema?

am schimbat bujii, fise, capac delcou, lulea, platina si nimic. Bujiile 4,3 mi le afuma ingrozitor iar 1 si 2 sunt caramizii.

Mecanicul la care am fost mi-a mai montat o tabla de cupru intre carburator si galerie pentru uniformizarea amestecului parca, si daca nu ma insel se numea elica.

Deci ce are ca nu ii dau de cap. de 3 zile ma chinui la ea.
Deci pana sa schimbi alea masina mergea bine corect ? Daca e asa inseamna ca e o problema de aer si de etansare la ce ai schimbat pe acolo. Cu duza de sub carburator te referi la pata calda ?
P.s ti-am lasat scris si in alte parte ca iti dau un bord cn daca il vrei dar sa vii sa il demontezi si bineinteles cu o berica )
__________________
Dacia power
tuner-man is offline   Reply With Quote
Old 28-02-14, 23:48   #4
valusss

Stage 3
 
valusss's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 127
Default Re: problema motor

cum a spus si bandera ai unele prb de compresie la pistoanele 3 si 4. dar cred k ai si nivelul de benzina prea mare. cauze care duce la prb asta sunt cuiu ponto nu mai inchide bine plutitorul este spart sau nivelul nu este reglat cum trebiue din cauza parghiei. cu riscu de a fi arogant nu se zice k nu lucreaza "cilindru"ci "pistonul" sper sa nu te superi!
valusss is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 00:19   #5
tuner-man

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,441
Default Re: problema motor

Quote:
Originally Posted by valusss View Post
cum a spus si bandera ai unele prb de compresie la pistoanele 3 si 4. dar cred k ai si nivelul de benzina prea mare. cauze care duce la prb asta sunt cuiu ponto nu mai inchide bine plutitorul este spart sau nivelul nu este reglat cum trebiue din cauza parghiei. cu riscu de a fi arogant nu se zice k nu lucreaza "cilindru"ci "pistonul" sper sa nu te superi!
Imi cer scuze sa te contrazic , dar daca este sigur ca problema a aparut dupa ce a umblat el la carburator m-as risca sa ii pun eu fara nici un cost un carb in stare buna si isi revine. Toti ne credem mari intelepti si umblam in carburi dar sunt ft sensibile , mai ales cand vine vorba de schimbat garnituri si iti dau foarte mare dreptate cand spui de cuiu pon..... si nivel de fapt de acolo mai mult ca sigur este toata problema lui plus ca nu a etansat deloc carbul !
Bafta tuturor !
tuner-man is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 08:46   #6
bandera

Stage 5
 
bandera's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 317
Default Re: problema motor

pe langa cele enumerate de colegi verifica si furtunu de la servo frana sa nu fie intepat sau etc..
bandera is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 13:56   #7
valusss

Stage 3
 
valusss's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 127
Default Re: problema motor

Nu este nici o prb si nu ai d c sa iti ceri scuze. Nimeni nu le stie pe totate si cu atat mai putin eu. Dar pana nu incerci sa repari sau in cazu de fata sa reglezi nu vei stii nici o data. In ziua de astazi sunt putin meseriasi care se pricep la lucrurile astea si mai putini din ei sunt dispusi sa iti arate ce trebuie facut.
valusss is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 17:30   #8
lorenzo620

Stage 1
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 18
Default Re: problema motor

Va multumesc foarte mult pentru sfaturi. Nu am incercat eu sa reglez carburatorul ci un mecanic dar in fine, pana nu strici nu inveti.
Vad ca si-a revenit de la sine, nu stiu care a fost problema ei. Test de compresie nu am de ce sa ii fac ca oricum o sa imi dea cu virgula, motorul e din 87 original , nu a fost reparat niciodata si cred ii ajunge , cel putin de cand e la mine iam facut vreo 8-9000 kilometri cu ea si in plus de asta e prima mea masina si nu as dao pentru nimic in lume cu tot cu probleme ei si tocmai asta o face originala.

In legatura cu carburatorul , trebuie sa il schimb ca nu prea etanseaza bine nici talpa, nici capacul de la CNC(zemuie benzina) dar e 2 mil un carb sh, probabil o sa il schimb cand o sa fac si motorul ca ma terminat cu uleiul. La 500 km 1 litru de ulei.

Tuner vin si cu 2 beri . am vazut pm-ul tau si o sa te sun dupa data de 5 pentru ca atunci o sa fac rost de bani sa bag benzina. Probabil o sa vin in weekend ca sa am timp sa mesteresc la ea.

Last edited by lorenzo620; 01-03-14 at 17:34.
lorenzo620 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 17:41   #9
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: problema motor

Cum ma?..2 milioane un carburator SH? S-au tampit astia la cap sau ce?
dami un pm daca esti interesat si iti pot face eu rost la un pret mult mult mai mic fata de ce ai spus
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 18:36   #10
lorenzo620

Stage 1
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 18
Default Re: problema motor

Quote:
Originally Posted by R.Equinox View Post
Cum ma?..2 milioane un carburator SH? S-au tampit astia la cap sau ce?
dami un pm daca esti interesat si iti pot face eu rost la un pret mult mult mai mic fata de ce ai spus
da 2 mil.
Am fost la remat sambata trecuta sa iau unul sau macar capacul de la cnc si tipul de acolo mi-a cerut 2 mil pe un carburator sau 50 lei numai pe capacu de la CNC.
Sa nu mai zic de 350 lei un bord CN gol (fara butoane si alte accesorii)
30 lei/buc fata de usa si multe altele.
decat sau dau atatia bani pe piese SH mai bine defilez cu alea care le am deja pe masina.
lorenzo620 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 18:40   #11
tuner-man

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,441
Default Re: problema motor

Quote:
Originally Posted by lorenzo620 View Post
da 2 mil.
Am fost la remat sambata trecuta sa iau unul sau macar capacul de la cnc si tipul de acolo mi-a cerut 2 mil pe un carburator sau 50 lei numai pe capacu de la CNC.
Sa nu mai zic de 350 lei un bord CN gol (fara butoane si alte accesorii)
30 lei/buc fata de usa si multe altele.
decat sau dau atatia bani pe piese SH mai bine defilez cu alea care le am deja pe masina.
Vino la mine si o sa fii multumit si tu si eu iti dau si bord si carb dar numai intarzia mult sunama cat d repde poti
tuner-man is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 19:38   #12
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: problema motor

Quote:
Originally Posted by lorenzo620 View Post
da 2 mil.
Am fost la remat sambata trecuta sa iau unul sau macar capacul de la cnc si tipul de acolo mi-a cerut 2 mil pe un carburator sau 50 lei numai pe capacu de la CNC.
Sa nu mai zic de 350 lei un bord CN gol (fara butoane si alte accesorii)
30 lei/buc fata de usa si multe altele.
decat sau dau atatia bani pe piese SH mai bine defilez cu alea care le am deja pe masina.
Dute la Gabi(tuner man) si te rezolva el.Pe mine m-a ajutat cu multe lucruri si ieftine si bune.
Am luat bord cn3 cu 100Ron ABSOLUT COMPLET.
Vorbeste cu el si te rezolva,dar incearca sa te grabesti deoarece e destul de ocupat..
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 21:55   #13
tuner-man

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,441
Default Re: problema motor

Pa 300 de ron iti dau bordul si il si montez eu , bonus carburatorul suna-ma maine si vb mah bafta !
tuner-man is offline   Reply With Quote
Old 02-03-14, 11:35   #14
valusss

Stage 3
 
valusss's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 127
Default Re: problema motor

2 mil un carb??unde mai exact este rematu asta? ca sa nu mai ard gazu degeaba pana acolo in caz k imi va trebui ceva?. dak zici k motoru iti consuma asa de mult ulei ma mir cum de mai porneste si cum de iti mai iti mai lucreaza toate pistoanele.sfatu meu este sa nu ii cumperi carb acum. fai prima data motoru si dak atunci nu iti palce cum merge ai putea sa ii schimbi si carburatorul.asta in cazu in cazu in care ai fi nevoit sa dai bani pe el. dak tuner man til da bonus la bord ial. intotdeauna este bn sa ai rezerve

Last edited by valusss; 02-03-14 at 11:42.
valusss is offline   Reply With Quote
Old 03-03-14, 15:26   #15
lorenzo620

Stage 1
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 18
Default Re: problema motor

Quote:
Originally Posted by valusss View Post
2 mil un carb??unde mai exact este rematu asta? ca sa nu mai ard gazu degeaba pana acolo in caz k imi va trebui ceva?. dak zici k motoru iti consuma asa de mult ulei ma mir cum de mai porneste si cum de iti mai iti mai lucreaza toate pistoanele.sfatu meu este sa nu ii cumperi carb acum. fai prima data motoru si dak atunci nu iti palce cum merge ai putea sa ii schimbi si carburatorul.asta in cazu in cazu in care ai fi nevoit sa dai bani pe el. dak tuner man til da bonus la bord ial. intotdeauna este bn sa ai rezerve
Rematul e undeva prin zona industriala
lorenzo620 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -