Quote:
Originally Posted by Vioar
Salut,multi o sa radeti probabil dar la carburatoare chiar nu ma pricep.
Despre cel din pozele de mai jos este vorba,complet? sau nu,am dubii in privinta unei gauri din el am incercuit-o.
La ochii pare foarte putin folosit si bine pastrat chiar unsuros probabil a avut ceva pe el din ce zaresc pe el 32 dara 1 sau 10 iar pe cealalta parte 8000 k.
Pe ce a fost pus ce cilindree,de la cel de la care am luat piesa spune ca le puneau pe libertele care aveau motorul acela cu axa in cap.
Il pun pe masina si vad ce stie?sau il desfac sa vad in ce stare este si la interior,il mai fac la loc sau trebuie cineva priceput sa il regleze?
O seara buna
|
Am eu pe motorul meu un asemenea carburator (in proportie de 90%) seamana cu al tau, al meu este 32 Dara 5T si pot sa iti dau niste detalii:
- el nu este complet, unde e incercuit iti lipseste jiglerul de amestec, atat acolo cat si in partea opusa, ca ai 2 corpuri.
- poti rezolva usor problema cu 2 jiglere de la carburator carfil (acela din lateral care se tot infunda si era scos afara si suflat
)
- sunt de mai multe dimensiuni asa ca aia depinde de tine cum folosesti motorul, poti pune de 45 sau 50 sau 52.. depinde ce gasesti.
- al meu este de pe motor de 1.6 asa ca si al tau e posibil sa fie tot de prin zona aia. mai sigur ii desfaci capacul de sus, scoti usor capacul si garnitura si de uiti la jiglere de acolo,
- scrie pe ele de cat sunt la aer si benzina. la motoare de 1.4 si 1.6 este 132 benz cu 160/170 aer sau 135 benz si 180 aer.
- la tine cred ca este 135 cu 170 pe primu corp si 165 cu 180 pe nr2
- merg facute si alte combinatii prin mai multe teste, 150 cu 200 sau ceva de genu.
- o mica problema ce o vad eu aste socul automat pe apa, la pornire o sa fie turat motorul la 1500 sau mai multe turatii... eu zic ca nu e ok asta
- o rezolvare ar fi sa-l elimini si pornesti asa sau daca ai timp si nervi sa cauti daca exista vreun reglaj care poate fi facut
- eu la al meu aveam doar o singura clapeta sus dar am eliminat-o si pe aia, tu poti face cum crezi.
- carburatorul ma gandesc ca are mecanismul ca al meu deci este progresiv si anume la 2800-3000 de turatii se deschide corpul 2, ceea ce iti permite sa ai un consum mai bun decat cu 1 carfil, daca ramai sub acele valori.
iti pun niste poze cu el meu cand era montat pe motorul de 1.3 de dacie, acum este pe 1.6 de alpine.
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...0&d=1317402264
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...2&d=1317402264
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...3&d=1317402264