Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Zona tehnica Dacia

Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 05-12-11, 16:33   #1
The29031993

Stage 4
 
The29031993's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 228
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Modificari 1310

Salut.

Cine ma poate ajuta si pe mine?
- Daca scot topa intermediara si ii pun un capat din targ la cea finala se va auzi motorul mai sport si creste/macar sa ramana la fel puterea(sa se auda cat de cat frumos, nu a toba sparta) ?
- Cine ma poate ajuta sa imi fac o instalatie flame thrower, dar cap coada, lista cu piese, descriere amanuntita, solutii, sfaturi, explicatii utilizare si posibile efecte asupra masinii (am mai cautat pe net dar nimic nu m-a lamurit deplin si nici nu am bani sa iau totul de`a gata)
- arcuri de fata pe spate + scurtate sau arcuri nova spate?
- sfaturi crestere putere subtil si fara crestere consum.
- grila radiator clean - how to?
- accept donatii bare antiruliu papuc diesel si break(spate), carburatoare dublu corp, etc )))))) (prea optimist, stiu=)) )
+ Multe alte sfaturi bine venite!

Multumesc anticipat!
The29031993 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 23:23   #2
D@N_NSL
Dacia Driver

Stage 5
 
D@N_NSL's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 890
Member of:
[DACIA]
Default Re: Modificari 1310

Quote:
Originally Posted by The29031993 View Post
Salut.

Cine ma poate ajuta si pe mine?
- Daca scot topa intermediara si ii pun un capat din targ la cea finala se va auzi motorul mai sport si creste/macar sa ramana la fel puterea(sa se auda cat de cat frumos, nu a toba sparta) ?
- Cine ma poate ajuta sa imi fac o instalatie flame thrower, dar cap coada, lista cu piese, descriere amanuntita, solutii, sfaturi, explicatii utilizare si posibile efecte asupra masinii (am mai cautat pe net dar nimic nu m-a lamurit deplin si nici nu am bani sa iau totul de`a gata)
- arcuri de fata pe spate + scurtate sau arcuri nova spate?
- sfaturi crestere putere subtil si fara crestere consum.
- grila radiator clean - how to?
- accept donatii bare antiruliu papuc diesel si break(spate), carburatoare dublu corp, etc )))))) (prea optimist, stiu=)) )
+ Multe alte sfaturi bine venite!

Multumesc anticipat!
cu siguranta se va auzi mai tare dar nu cred ca vei avea performante de la ea...daca e model CN2 se poate face usor grila "clean" si carburatoarele la fel nu stiu daca se va simti diferenta de putere dar la consum sigur va fi
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
D@N_NSL is offline   Reply With Quote
Old 09-12-11, 02:11   #3
Axll

Stage 3
 
Axll's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 142
Default Re: Modificari 1310

interesant.....
hai sa incepem cu inceputul....daca scoti toba intermediara o sa se tureze un pic mai usor (datorita evacuarii mai rapide a gazelor) iar toba finala o sa se auda mai "sport"
problema cu flame thrower...e un pic mai conplicata ( nu din punct de vedere tehnic...ci JURITIC...) e ILEGALA
da vrei sa cobori garda la sol...merg pe fata puse arcuri de nova tot de fata, iar pe spate...ori le scurtezi pe alea care le inlocuiesti pe fata sau le lasi asa pe alea care le ai...
ca sa cresti puterea fara sa cresti consumul e aproape imposibil...daca nu-i dai de mincare....nu fuge. dar poti sa faci citeceva...ex: curatat si pus la punct carburatorul, pusa aprinderea la punct, pus fise bujii siliconice, bujii mai bumsacade dacit alea de "cooperativa", verificat pinionul delcou, desfacut uns, reglar delcoul, vacumul, pusa o aprindere electronica, desfa rampa de culbutori si pune-o la punct, pune-i un ulei mai de calitate...etc
__________________
am vrut mai mult decit...normal
Axll is offline   Reply With Quote
Old 09-12-11, 13:02   #4
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default Re: Modificari 1310

Quote:
Originally Posted by Axll View Post
interesant.....
hai sa incepem cu inceputul....daca scoti toba intermediara o sa se tureze un pic mai usor (datorita evacuarii mai rapide a gazelor) iar toba finala o sa se auda mai "sport"
problema cu flame thrower...e un pic mai conplicata ( nu din punct de vedere tehnic...ci JURITIC...) e ILEGALA
da vrei sa cobori garda la sol...merg pe fata puse arcuri de nova tot de fata, iar pe spate...ori le scurtezi pe alea care le inlocuiesti pe fata sau le lasi asa pe alea care le ai...
ca sa cresti puterea fara sa cresti consumul e aproape imposibil...daca nu-i dai de mincare....nu fuge. dar poti sa faci citeceva...ex: curatat si pus la punct carburatorul, pusa aprinderea la punct, pus fise bujii siliconice, bujii mai bumsacade dacit alea de "cooperativa", verificat pinionul delcou, desfacut uns, reglar delcoul, vacumul, pusa o aprindere electronica, desfa rampa de culbutori si pune-o la punct, pune-i un ulei mai de calitate...etc
Daca ai numai finala nu vei avea nici un sunet mai sport...poate umpic mai gros. Capatul de pus pe toba sunt alti 50 de lei aruncati pe geam. Vrei sunet "sport"? Jos finala, cumperi una sport si o arunci sus. Daca nu e destul de tare scoti si intermediara.
Crestere putere motor subtila? Ce vrei sa spui cu asta? Ce a recomandat Axll se numeste intretinere. Incepi cu treaba aia si o sa vezi ca o sa mearga mai bine masina. Eu zic ca se va incadra in cerintele tale. Daca vrei mai mult tre sa investesti, lucru care se bate cap in cap cu dorintele tale.
Aruncatorul de flacari e o tampenie, din punctul meu de vedere. Si de pus pe masina nu cred ca il vei pune pentru ca va creste consumul, deci iara se bate cap in cap cu dorintele tale.
Daca mai ai nevoie de ajutor, suntem aici, sa te contrazicem
Spor(t) la treaba.
__________________
The one and only Nova low rider
anndi is offline   Reply With Quote
Old 10-12-11, 02:29   #5
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Modificari 1310

Inainte de toate as face astea:
- schimbat garnituri pompa centrala (3-5 lei) (si verificat daca nu este ovalizata pompa)
- schimbat garnituri cilindrii spate (5-7 lei)
- schimbat garnituri etrieri (5-7lei)
- schimbat saboti/tamburi spate (daca sunt uzati, desi la 50 lei, as schimba sabotii indiferent de starea lor iar la tamburi as poliza umarul care se formeaza din cauza uzurii, asta doar daca ar fi de maxim 2 mm, daca ar fi mai mult i-as schimba)
- schimbat placute/discuri fata (daca sunt uzate, placute costa 20 lei, iar discurile noi sunt 70-80 lei perechea)
- verificat repartitor spate sa nu fie blocat (evantual inlocuit) si reglat corespunzator
- lichid DOT4 (cam 30 lei un lichid bunicel)
Aproximativ 300 lei si ai frane acceptabile pe masina.

As mai adauga pe lista bara stabilizatoare fata papuc (22mm) si spate break (17mm) pentru a elimina efectul de barca al daciei si rulmenti fata/spate Adica vreo 150-200 lei depinde locul de unde cumperi.


Apoi, de crescut puterea fara consum nu se poate, insa poti creste performantele.
Cum a spus si axell. Aprindere buna (cel mai ieftin gotronic senzor + aprindere), niste bujii cu filet lung pentru a da scanteia in mijlocul camerei de ardere si pentru a mai comprima putin motorul, reglat carburator (daca ai 1.3 poti pune unul 1.4 si te joci cu jigloare pana iti iese amestecul care trebuie), pompa de benzina buna si 2 filtre de benzina, unul inainte de pompa si unul inainte de carburator.
Motor cum trebuie (nu dat pe ulei, un set 1300 e cam 100 lei pe net),culbutori reglati bine, evacuare si admisie lustruita, supape refacute pe scaune.Comprimat chiulasa.
Apoi pusa o volanta cu ambreiaj de 200 mm (e mai usoara decat cele de 170 sau 180) sau usurat si echilibrat cea existenta. O cutie in 4 trepte sau una in 5 cu trepte scurte.
O evacuare mai libera (fara toba de mijloc sau cu finala "sport") si un asa zis "cold air intake" adica aer pentru carburator dintr-o zona mai rece. Cel mai simplu, din fata masinii sau pe unde isi trage aeroterma aer, gaurit panoul si facut traseu pana la filtru (mai eficient daca ai si captatoare de vant pe grila).
Scapt prin interior de lucrurile grele (subwoofer, amplificatoare, butelii, ciocane, saci de cartofi, sa ramana doar roata de rezerva, coarba si cric), inlocuit scaunele cu ceva mai usor (omp, fk, sparco, in functie de posibilitati) si banchetele spate (logan, cielo, sau ce naiba se potriveste si sunt facute in totalitate din burete). Inlocuit paleta de la motor cu un electro-ventilator. Mergi doar cu strictul necesar (pozitii, faruri) fara proiectoare, luminite, ozn-uri sau mai stiu eu ce se mai gaseste prin masina (alternatorul de dacie la capacitate maxima consuma cam 5 cp din puterea motorului).
Putere nu o sa castigi (sau extrem de putin, adica o sa ajungi la puterea data de fabrica si poate 5 cp in plus), dar o sa ai o masina mai sprintena, care urca mai repede in ture si mai fiabila. Nu o sa mai dai 3 chei pana porneste, nu o sa ai probleme cu inecatul, o sa pleci mai repede de la semafor (probabil ca asta vrei) etc.
Adica mai adaugi vreo 700-1000 lei (depinde locul de unde cumperi sau cum te descurci sa procuri piesele).

Per total, ai 1000-2000 lei sa investesti in dacie doar ca sa mearga putin mai repede decat celelalte si sa nu mai ai problemele clasice cu ea? Daca da, ai lista facuta, daca nu las-o asa si de banii astia baga benzina si multumeste-te cu ce poate sau vinde-o, adauga cei 400-500 euro si ia-ti o pisica din bulgaria cu 800-900 euro (la banii astia nu te astepta sa mearga mai repede ca dacia, dar ce putin ai bemveu, ce plt).

Oricum, topicul asta mi se pare inutil. Daca ai fi cautat la zona tehnica dacia ai fi vazut un alt topic care se cheama modificari dacia 1310 ... si acolo sunt discutate chestiile astea ...

Scuze de incoerenta, dar la ora asta tot ce am in cap e bumţi-bumţi.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 10-12-11, 08:42   #6
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default Re: Modificari 1310

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
Inainte de toate as face astea:
- schimbat garnituri pompa centrala (3-5 lei) (si verificat daca nu este ovalizata pompa)
- schimbat garnituri cilindrii spate (5-7 lei)
- schimbat garnituri etrieri (5-7lei)
- schimbat saboti/tamburi spate (daca sunt uzati, desi la 50 lei, as schimba sabotii indiferent de starea lor iar la tamburi as poliza umarul care se formeaza din cauza uzurii, asta doar daca ar fi de maxim 2 mm, daca ar fi mai mult i-as schimba)
- schimbat placute/discuri fata (daca sunt uzate, placute costa 20 lei, iar discurile noi sunt 70-80 lei perechea)
- verificat repartitor spate sa nu fie blocat (evantual inlocuit) si reglat corespunzator
- lichid DOT4 (cam 30 lei un lichid bunicel)
Aproximativ 300 lei si ai frane acceptabile pe masina.

As mai adauga pe lista bara stabilizatoare fata papuc (22mm) si spate break (17mm) pentru a elimina efectul de barca al daciei si rulmenti fata/spate Adica vreo 150-200 lei depinde locul de unde cumperi.


Apoi, de crescut puterea fara consum nu se poate, insa poti creste performantele.
Cum a spus si axell. Aprindere buna (cel mai ieftin gotronic senzor + aprindere), niste bujii cu filet lung pentru a da scanteia in mijlocul camerei de ardere si pentru a mai comprima putin motorul, reglat carburator (daca ai 1.3 poti pune unul 1.4 si te joci cu jigloare pana iti iese amestecul care trebuie), pompa de benzina buna si 2 filtre de benzina, unul inainte de pompa si unul inainte de carburator.
Motor cum trebuie (nu dat pe ulei, un set 1300 e cam 100 lei pe net),culbutori reglati bine, evacuare si admisie lustruita, supape refacute pe scaune.Comprimat chiulasa.
Apoi pusa o volanta cu ambreiaj de 200 mm (e mai usoara decat cele de 170 sau 180) sau usurat si echilibrat cea existenta. O cutie in 4 trepte sau una in 5 cu trepte scurte.
O evacuare mai libera (fara toba de mijloc sau cu finala "sport") si un asa zis "cold air intake" adica aer pentru carburator dintr-o zona mai rece. Cel mai simplu, din fata masinii sau pe unde isi trage aeroterma aer, gaurit panoul si facut traseu pana la filtru (mai eficient daca ai si captatoare de vant pe grila).
Scapt prin interior de lucrurile grele (subwoofer, amplificatoare, butelii, ciocane, saci de cartofi, sa ramana doar roata de rezerva, coarba si cric), inlocuit scaunele cu ceva mai usor (omp, fk, sparco, in functie de posibilitati) si banchetele spate (logan, cielo, sau ce naiba se potriveste si sunt facute in totalitate din burete). Inlocuit paleta de la motor cu un electro-ventilator. Mergi doar cu strictul necesar (pozitii, faruri) fara proiectoare, luminite, ozn-uri sau mai stiu eu ce se mai gaseste prin masina (alternatorul de dacie la capacitate maxima consuma cam 5 cp din puterea motorului).
Putere nu o sa castigi (sau extrem de putin, adica o sa ajungi la puterea data de fabrica si poate 5 cp in plus), dar o sa ai o masina mai sprintena, care urca mai repede in ture si mai fiabila. Nu o sa mai dai 3 chei pana porneste, nu o sa ai probleme cu inecatul, o sa pleci mai repede de la semafor (probabil ca asta vrei) etc.
Adica mai adaugi vreo 700-1000 lei (depinde locul de unde cumperi sau cum te descurci sa procuri piesele).

Per total, ai 1000-2000 lei sa investesti in dacie doar ca sa mearga putin mai repede decat celelalte si sa nu mai ai problemele clasice cu ea? Daca da, ai lista facuta, daca nu las-o asa si de banii astia baga benzina si multumeste-te cu ce poate sau vinde-o, adauga cei 400-500 euro si ia-ti o pisica din bulgaria cu 800-900 euro (la banii astia nu te astepta sa mearga mai repede ca dacia, dar ce putin ai bemveu, ce plt).

Oricum, topicul asta mi se pare inutil. Daca ai fi cautat la zona tehnica dacia ai fi vazut un alt topic care se cheama modificari dacia 1310 ... si acolo sunt discutate chestiile astea ...

Scuze de incoerenta, dar la ora asta tot ce am in cap e bumţi-bumţi.
Daca face ce ai scris tu acolo va merge ca o dacia normala. Ce ai spus tu se numeste intretinere! Dar hai sa nu ii povestim omului de frane cand el vrea cu totul altceva.
The29031993 asteptam un raspuns de la tine, ca mai umpic o dam de tot in off topic.
Pana atunci eu zic sa nu mai scriem nimic.
anndi is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 10:19   #7
The29031993

Stage 4
 
The29031993's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 228
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Modificari 1310

Ahh...scuze de intarziere...ceva pb cu pc-ul.

Deci aprinderea e reglata ca la carte cu nush ce tampenie de lampa si etc..nu intru in detalii, setul e schimbat, pompa de benzina e schimbata(una capsulata), platine, bobina, delcou, condensator, 3 fise) si verificat axul cum ati spus...
Franele le-am aerisit si acum tin mai bine...dar nah...tot tine putin desincronizat( la 130 frana mai violenta dezechilibreaza putin masina), carb de 1.4 cu set jiglere noi...amestecul mai trebuie putin reglat pt ca nu e super vioaie in trepte superioare (inainte sa le schimb parca era mai bine), cutie 5 trepte : primele 2 imi asigura plecarea buna, a 3a flat ~ 100...a 4 cred ca 120 si a 5 nush..pe la 3000+ rpm am 130..deci acceptabil.
Consumul nu il stiu exact dar cred ca undeva la 6 daca merg batraneste si mult mai mare daca merg sport
- grila clean o fi usor de facut dar am cerut sfaturi practice.
- aruncatorul...chestie de design pt parcari..dar nah..presupun ca pot renunta la el
- eliminarea tobei intermediare + cap e o solutie temp deoarece cineva mi-a promis o toba finala sport sau chiar una cu supapa electronica (sport doar la apasarea unui buton) si cum o face gratis mi-a sugerat sa am rabdare..cata nu stiu
- bara stabilizatoare de vazare nu am gasit pe aici...e un oras mic (mort mai exact).

Multumesc de raspunsuri..unele mi s-au parut chiar folositoare!
The29031993 is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 11:11   #8
(!8Y_M

Stage 5
 
(!8Y_M's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,714
Member of:
[DACIA]
Default Re: Modificari 1310

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
Inainte de toate as face astea:
- schimbat garnituri pompa centrala (3-5 lei) (si verificat daca nu este ovalizata pompa)
- schimbat garnituri cilindrii spate (5-7 lei)
- schimbat garnituri etrieri (5-7lei)
- schimbat saboti/tamburi spate (daca sunt uzati, desi la 50 lei, as schimba sabotii indiferent de starea lor iar la tamburi as poliza umarul care se formeaza din cauza uzurii, asta doar daca ar fi de maxim 2 mm, daca ar fi mai mult i-as schimba)
- schimbat placute/discuri fata (daca sunt uzate, placute costa 20 lei, iar discurile noi sunt 70-80 lei perechea)
- verificat repartitor spate sa nu fie blocat (evantual inlocuit) si reglat corespunzator
- lichid DOT4 (cam 30 lei un lichid bunicel)
Aproximativ 300 lei si ai frane acceptabile pe masina.

As mai adauga pe lista bara stabilizatoare fata papuc (22mm) si spate break (17mm) pentru a elimina efectul de barca al daciei si rulmenti fata/spate Adica vreo 150-200 lei depinde locul de unde cumperi.


Apoi, de crescut puterea fara consum nu se poate, insa poti creste performantele.
Cum a spus si axell. Aprindere buna (cel mai ieftin gotronic senzor + aprindere), niste bujii cu filet lung pentru a da scanteia in mijlocul camerei de ardere si pentru a mai comprima putin motorul, reglat carburator (daca ai 1.3 poti pune unul 1.4 si te joci cu jigloare pana iti iese amestecul care trebuie), pompa de benzina buna si 2 filtre de benzina, unul inainte de pompa si unul inainte de carburator.
Motor cum trebuie (nu dat pe ulei, un set 1300 e cam 100 lei pe net),culbutori reglati bine, evacuare si admisie lustruita, supape refacute pe scaune.Comprimat chiulasa.
Apoi pusa o volanta cu ambreiaj de 200 mm (e mai usoara decat cele de 170 sau 180) sau usurat si echilibrat cea existenta. O cutie in 4 trepte sau una in 5 cu trepte scurte.
O evacuare mai libera (fara toba de mijloc sau cu finala "sport") si un asa zis "cold air intake" adica aer pentru carburator dintr-o zona mai rece. Cel mai simplu, din fata masinii sau pe unde isi trage aeroterma aer, gaurit panoul si facut traseu pana la filtru (mai eficient daca ai si captatoare de vant pe grila).
Scapt prin interior de lucrurile grele (subwoofer, amplificatoare, butelii, ciocane, saci de cartofi, sa ramana doar roata de rezerva, coarba si cric), inlocuit scaunele cu ceva mai usor (omp, fk, sparco, in functie de posibilitati) si banchetele spate (logan, cielo, sau ce naiba se potriveste si sunt facute in totalitate din burete). Inlocuit paleta de la motor cu un electro-ventilator. Mergi doar cu strictul necesar (pozitii, faruri) fara proiectoare, luminite, ozn-uri sau mai stiu eu ce se mai gaseste prin masina (alternatorul de dacie la capacitate maxima consuma cam 5 cp din puterea motorului).
Putere nu o sa castigi (sau extrem de putin, adica o sa ajungi la puterea data de fabrica si poate 5 cp in plus), dar o sa ai o masina mai sprintena, care urca mai repede in ture si mai fiabila. Nu o sa mai dai 3 chei pana porneste, nu o sa ai probleme cu inecatul, o sa pleci mai repede de la semafor (probabil ca asta vrei) etc.
Adica mai adaugi vreo 700-1000 lei (depinde locul de unde cumperi sau cum te descurci sa procuri piesele).

Per total, ai 1000-2000 lei sa investesti in dacie doar ca sa mearga putin mai repede decat celelalte si sa nu mai ai problemele clasice cu ea? Daca da, ai lista facuta, daca nu las-o asa si de banii astia baga benzina si multumeste-te cu ce poate sau vinde-o, adauga cei 400-500 euro si ia-ti o pisica din bulgaria cu 800-900 euro (la banii astia nu te astepta sa mearga mai repede ca dacia, dar ce putin ai bemveu, ce plt).

Oricum, topicul asta mi se pare inutil. Daca ai fi cautat la zona tehnica dacia ai fi vazut un alt topic care se cheama modificari dacia 1310 ... si acolo sunt discutate chestiile astea ...

Scuze de incoerenta, dar la ora asta tot ce am in cap e bumţi-bumţi.
ti-a raspuns colegu perfect.. inclusiv aia cu pisica pe bulgaria...

scz da n-am putut sa ma abtin.. u ai glumti cu donatiile? + vrei carb dublu corp dar nu vreu consum marit? esti tare frate...

eu pt inceput ti-as sugera sa o faci sa mearga...sa rezolvi parte electrica.. ca sa nu-ti mai faca bordul ca-n NFS... asta ca tot ziceai u de putere.. poate macar nu-ti mai moare motorul la 2000rpm in timp ce becu de la semnal iti face cu ochiul si ceasurile danseaza samba

bft si tine-ne la curent cu modificarile)
__________________
Old school lover!

Ain`t no replacement for displacement!!!
I`m not driving fast...
I`m just flying low...
(!8Y_M is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 15:48   #9
The29031993

Stage 4
 
The29031993's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 228
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Modificari 1310

Chill man...am glumit cu donatiile, si da, am facut partea electrica, nu mai moare nimic...toate sunt bune. Ca sa stii si tu e vb de pasiune, nu am nevoie de pisici sau ursi. Am si un passat pe care l-am inscris(culmea) pe romania, da nah..e bine ca promovati tuningul, 'indiferent de gusturi, bani, varsta etc'
The29031993 is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 18:06   #10
Axll

Stage 3
 
Axll's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 142
Default Re: Modificari 1310

de pura curiozitate la ce turatie aveai tu 100 km/h in treapta a-3-a?
Axll is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 18:07   #11
The29031993

Stage 4
 
The29031993's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 228
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Modificari 1310

4500 - 5000..cam asa..de ce?
The29031993 is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 21:25   #12
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Modificari 1310

Quote:
Originally Posted by anndi View Post
Daca face ce ai scris tu acolo va merge ca o dacia normala. Ce ai spus tu se numeste intretinere! Dar hai sa nu ii povestim omului de frane cand el vrea cu totul altceva.
The29031993 asteptam un raspuns de la tine, ca mai umpic o dam de tot in off topic.
Pana atunci eu zic sa nu mai scriem nimic.
Aprindere imbunatatita, motor comprimat, diverse usurari, lustruiri, nu reprezinta intretinere ...
Si acum depinde ce numesti dacie normala, junghiurile pe care le vedem zi de zi si de care e plina tara sau daciile intretinute care le poti numara pe degete?
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 10:28   #13
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default Re: Modificari 1310

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
Aprindere imbunatatita, motor comprimat, diverse usurari, lustruiri, nu reprezinta intretinere ...
Si acum depinde ce numesti dacie normala, junghiurile pe care le vedem zi de zi si de care e plina tara sau daciile intretinute care le poti numara pe degete?
Nu marefeream la lustruiri/modificarile prezentate. Am ramas la partea de intretinere. Junghiurile nu prea mai exista. Majoritatea care le stiu functionale merg normal, ca orice masina, fara defectiuni la sistemul de aprindere, carburatie, alimentare, directie, etc.
anndi is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 11:23   #14
BUBa^^^
Dacia Driver

Stage 5
 
BUBa^^^'s Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 707
Member of:
[DACIA]
Default Re: Modificari 1310

Quote:
Originally Posted by The29031993 View Post
4500 - 5000..cam asa..de ce?
E mult.A mea are cam 3000-3200.
BUBa^^^ is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 14:57   #15
The29031993

Stage 4
 
The29031993's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 228
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Modificari 1310

Da...dar eu nu am schimbat mare lucru pe la ea. Ma gandeam sa alezez chiuloasa si sa caut pe cineva care sa`mi faca galeriile din inox ceva dar momentan sunt in pana de bani si ma tem si de o crestere radicala a consumului
The29031993 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -