Am facut-o lata... probleme... mi-a curs apa pe la un furtun spart... s-a cam fiert motorul.. am bagat apa.. in 3-4 zile toata apa era in baia de ulei.. garniturile toate coapte... am desfacut motor la 0.. garnitura de chiulasa noua. inele noi... montat totul.. frumos.. strans bine.. apa in continuare in baia de ulei... in 24 de ore 2l de apa... desfacut chiulasa... vazut problema... (s-a miscat garnitura si era turtita) pe acolo intra apa.. cel putin asa cred.. erau una langa alta gaurile de ulei si apa cu partea turtita fix intre ele.. bun.. garnitura noua... strans chiulasa... 1 prezon.. 2.. 3.. sucesiv.. in forma de spirala/x ca tot dracu ala e... si cand sa strang ultima data .. la unu din prezoane.. a pocnit ultimul strans.. concluzia... FULET RUPT IN BLOC...
acum vin eu si va intreb... se mai paote face ceva cu blocul... pt ca eu am serii de renault si si asa am probleme destule cu ea la itp/rar.... imi cauta anul fabricatiei blocului motor...