set de 1.4 , usurat , carburatoare dublu corp orizontale , dumnezeu cu mila ce ai noroc sa gasesti
la usurat pistoane/biele/bolturi nu merita sa te bagi cu usuratul ca nu prea tin , eventual lustruite , volanta merge usurata si vibrochenul daca ai unde sa il echilibrezi desi ma indoiesc
axa cu came cat mai agresiva , planat chiulasa (la 2.5 mm cred ca ai un raport de comprimare in jur de 10 , iti cam trebuie numai benzina de 9
la fel lustruite galeria de admisie , galeria de evacuare facuta custom la cineva care stie, prelucrata chiulasa , eliminate bavurile din bloc, eliminate zonele in care pot aparea puncte calde in camera de ardere , lustruit canalele de admisie/evacuare , nu stiu daca are sens sa le maresti daca nu pui si supape mai mari
arcuri de supape mai tari , care sa impiedice plutirea supapei la turatii mari , eventuari arcuri duble
inlocuit venilatorul cu unul sau 2 electrice , pompa de benzina electrica , majorat debitul pompei de ulei sau inlocuirea ei cu una mai puternica , eventual si alta pompa de apa
aprinderea electrica , cea mecanica da scantei imprecise la turatii mari
astea ar fi principalele modificari , probabil mi-au mai scapat, revin
facute corect cred ca te-ar duce aproape de suta de cai
am impresia ca pe blocul de 1.3 merge chiulasa de 1.6 , ar merge o incercare de turbo. eu nu stiu cum sa modific un carburator aspirat pentru asa ceva , daca as pune mana pe un solex 32 dis as incerca